Aihe: Pearl Eliminator vs. Yamahan Suoraveto?
1 2
Portnoy
14.05.2005 22:04:47
Tietäen haun antavan mahdollisuuksia etsiä vanhoja topicceja, käytin siis tilaisuuttani ja yritin etsiä hieman informaatiota kyseisistä tuplapedaaleista. En tosin mitään oikein löytänyt joten ajattelin tehdä uudenlaisen.. Toivoisin että tästä johtuen en saisi minkänlaista syyllistystä ;)

Itse asiaan.. Elikkäs nyt puolisenvuotta on tullut Iron Cobra Power Glideille vedeltyä eikö monituisten säätöjen vaihtojen jälkeen tunnu löytyvän sopivaa itselleni. Tästä johtuen olen miettinyt vaihtamista. Yamahan suoraveto tulpapedaalia on täälläkin paljon kehuttu, vastaavasti Pearlin Eliminatoreista on ollut (kai?) hieman vähemmän puhetta.

Kyselisin mielipiteitänne ennen paikalliseen musiikkiliikkeen visiittiä :)

Kiitokset etukäteen!
Patrik_88
14.05.2005 23:55:06
ite omistan pearl eliminatorit ja on ollut tosi hyvät... parilla kaverilla on just rauta kobran power glidet ja ne sanoo kans, että eliminatorit on paremmat entä iron cobrat... yamahan suoravedoista ei taas ole mitään kokemuksia
Näinhän se menee
Portnoy
15.05.2005 11:03:36
ite omistan pearl eliminatorit ja on ollut tosi hyvät... parilla kaverilla on just rauta kobran power glidet ja ne sanoo kans, että eliminatorit on paremmat entä iron cobrat... yamahan suoravedoista ei taas ole mitään kokemuksia

Minkäs malliset nuo sinun Pearlin Eliminatorit on ja mistäs olet ne hommannut? Itse olen kallistumassa kyllä Eliminatoreiden puolelle, luettuani Pearlin sivuilta vakuuttavat tuoteselosteet :)
ramzuz
15.05.2005 13:56:39
Osta eliminaattori! En pahemmin yamahaan oo tutustunu on seki tosi hyvä mut ittellä on eliminaattor sinkku ja helmi se on!
ROCK!
Portnoy
15.05.2005 21:12:54
Muilla kokemuksia kyseisitä pedaaleista?

Itse olen lukenut kehuja myös täältä Yamahan suoravedoista? Kommentteja, kokemuksia? :)
DimensionZ
15.05.2005 22:57:41

Muilla kokemuksia kyseisitä pedaaleista?

Itse olen lukenut kehuja myös täältä Yamahan suoravedoista? Kommentteja, kokemuksia? :)

Ostamisen arvoiset pedaalit, todellakin. Itse omistan ketju/hihna mallin samasta pedaalista, ja soitan suoravetoa viikoittain. Ehdottomasti paras pedaali jota olen kokeillut, varsinkin ottaen huomioon hinnan.

Kaikki nämä huippupedaalit ovat erittäin hyviä, tamat, pearlit ja dwt, jopa axikset, kysymys on vaan lähinnä budejetista ja siitä mikä tuntuu parhaalta omalle jalalle. Omalla kohdalla se oli yamaha. Eli testaamaan vaan liikkeesiin.
''He jumped right out of a building!!''
miän vain
16.05.2005 01:27:48

kysymys on vaan lähinnä budejetista ja siitä mikä tuntuu parhaalta omalle jalalle. Omalla kohdalla se oli yamaha. Eli testaamaan vaan liikkeesiin.

Näin siinä kävi mullakin. Kesällä kun poltti raha taskussa, kiersin kaikki kaupat ja kokeilin kaikki pedaalit - ja suoravetojen kanssa kotia. Axikset jäivät kyllä testaamatta, ja parempi niin. Ois niihinkin ollut rahaa, vaan ei varaa.
Love can't buy you money
Faro - bändi, joka vaihtoi juuri nimensä
www.kolumbus.fi/voitto.kattinen/semisuper/ - rumpusivut
Patrik_88
16.05.2005 13:14:40
tilasin pedaalit kokkolan laitevälityksen kautta eikä maksanut kuin 340€ eli vähemmän mitä normaalisti...
Näinhän se menee
Patrik_88
16.05.2005 13:15:35
niin ja malli on minulla p-2002c eli ketjuveto ja kyllä toimii
Näinhän se menee
Portnoy
16.05.2005 14:56:22
Yamahan suoravetoa siis vielä pitää päästä kokeilemaan. Niin paljon kehuttu ja vielä hieman halvempikin kuin muiden valmistajien "huippumallit".

Kiitokset vielä kerran kaikille kommentteja antaneille! :)
napander
16.05.2005 16:22:13
Eikö kellään Eliminatorin omistajalla ole ollut ongelmia noitten ruuvien kanssa, jotka pitää tota lankkuosaa kiinni kantapalassa? Minulla suunnilleen viikon käytön jälkeen lähti ruuvautumaan ne irti ja on täytynyt nyt laittaa pikaliimaa niihin kierteisiin, jotta ei aukeisi. Silti ei oikein taho pysyä. Alunperin niissä kierteissä oli näemmä jotain tiivistettä, mutta se ei kauaa pitäny ruuveja paikoillaan. Tossa vielä kuva selkiyttään http://www.pearleurope.com/mediafil … mages/product/215_p-2000c_large.jpg
dictatorsh*t
16.05.2005 19:31:59
Eikö kellään Eliminatorin omistajalla ole ollut ongelmia noitten ruuvien kanssa, jotka pitää tota lankkuosaa kiinni kantapalassa? Minulla suunnilleen viikon käytön jälkeen lähti ruuvautumaan ne irti ja on täytynyt nyt laittaa pikaliimaa niihin kierteisiin, jotta ei aukeisi. Silti ei oikein taho pysyä. Alunperin niissä kierteissä oli näemmä jotain tiivistettä, mutta se ei kauaa pitäny ruuveja paikoillaan. Tossa vielä kuva selkiyttään http://www.pearleurope.com/mediafil … mages/product/215_p-2000c_large.jpg

Aika oudon kuulosta. Ei munla ainakaan ole ollut mitään tuollaista noiden kanssa. Hyvin on pelittänyt.

Ja asiaan: itsellä on Eliminator P2002C tuplis ja on kyllä yks parhaista, ellei paras tuplapedali mitä olen käyttänyt. Koululla on sitten taas Jammun suoraveto joka on myöskin yksi parhaista, ei mielestäni kuitenkaan samaa tasoa. Tästä nyt ei ole mitään apua, parhaiten tiedät kun itse koitat. Ei niiden valmistajien sivuilla olevien sepustuksen pohjilta kannata ostaa. Tai ainakaan itse en ostaisi.
Lähiaikoina ehkä uuden sinkkupedalin hankinta edessä ja se tulee olemaan Jammun suoraveto.
"The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal."
Jaska
16.05.2005 21:49:06
En jaksa uutta juttua tehdä niin kysynkin täällä että kuinka paljon Eliminaattorit on kevyemmät Iron Cobriin verrattuna.
Portnoy
16.05.2005 21:59:37
Ei niiden valmistajien sivuilla olevien sepustuksen pohjilta kannata ostaa. Tai ainakaan itse en ostaisi..

Eihän tässä kukaan niiden perusteella ole ostamassa, vaakuttavan kuulosta vain on tavara Pearlin sivuilla :)

Testaamaan pitää päästä ennen kuin mitään rupeaa hankkimaan, sehän on melkein luonnolaki! :)
dictatorsh*t
16.05.2005 22:13:50
Eihän tässä kukaan niiden perusteella ole ostamassa, vaakuttavan kuulosta vain on tavara Pearlin sivuilla :)

Testaamaan pitää päästä ennen kuin mitään rupeaa hankkimaan, sehän on melkein luonnolaki! :)

Joo, en mnää sitä kenellekään suoraan osoittanut vaan ihan yleisesti.
"The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal."
Patrik_88
17.05.2005 16:00:14
En jaksa uutta juttua tehdä niin kysynkin täällä että kuinka paljon Eliminaattorit on kevyemmät Iron Cobriin verrattuna.

tosi paljon kevyemmät
Näinhän se menee
HeavyMachinery
18.05.2005 12:06:19

Tilasin tänään kotisettiin pearlin Eliminator P2002 sträppi vedolla, saas nähdä miltä ne tuntuu. yamahat ei pamahtaneet eli en oikein tykkännyt oli jotenkin tahmeat.
Minä tiedän - siis pelkään !
moderndrummer88
18.05.2005 18:01:16
Tilasin tänään kotisettiin pearlin Eliminator P2002 sträppi vedolla, saas nähdä miltä ne tuntuu. yamahat ei pamahtaneet eli en oikein tykkännyt oli jotenkin tahmeat.

en kyllä ymmärrä minkälaiset säädät niisä on ollu jos sinä tahmeiksi niitä sanot...
mainstream=painstream
HeavyMachinery
18.05.2005 19:37:19

en kyllä ymmärrä minkälaiset säädät niisä on ollu jos sinä tahmeiksi niitä sanot...

Niissä oli sellainen "viive" kun polkaisi ja ne "painot" siis jotka on oikeasti nuijien memoryt oli nostettu ylemmäs. Envain tykännyt jotenkin. No vertailu kohtana on tietty omat dw9002 joten paha sanoa. Saa nähdä kun huomenna tulee eliminaattorit.
Minä tiedän - siis pelkään !
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)