Meegs86 15.05.2005 21:49:19 | |
---|
Mistä löytäisi netistä tietoa noista mikeistä? Bartolinin sivuilla ei kyseistä mallia mainittu (tai sitten en osaa etsiä). Tuoreessa SR-505:ssani on tuollaiset ja hyvin tuntuvat murisevan, varsinkin keskiäänet. "Tykkään alapäästä" |
MK1:t ovat Bartolinin korealainen halpissarja, josta syystä niitä et Bartin sivuilta löydä. Vähän samaa sarjaa kuin Duncan Designed siis. Löytyvät nykyään parempien Ibanezien lisäksi ainakin Cort Curboweista. Toki ne hyväsaundisia mikkejä ovat, mutta eivät ihan Bartolinin jenkkisarjaa. Hinta/laatu kohdallaan. "Ei niin, mutta ei toki huonoakaan. Eivät soittimet yleensäkään tee kenestäkään yhtään mitään." -Ylläri |
Meegs86 15.05.2005 22:26:20 | |
---|
Eli niinsanotusti minua on kustu silmään, vaikka eihän missään noita mikkejä jenkeiksi väitettykään. Olinkin jo liian innoissani että "Jee, minulla on Bartolinin mikit bassossani" . No, Siperia opettaa, tai tässä tapauksessa Korea. Mutta hirveää silti. "Tykkään alapäästä" |
pardy 15.05.2005 22:27:39 | |
---|
Eli niinsanotusti minua on kustu silmään, vaikka eihän missään noita mikkejä jenkeiksi väitettykään. Olinkin jo liian innoissani että "Jee, minulla on Bartolinin mikit bassossani" . No, Siperia opettaa, tai tässä tapauksessa Korea. Mutta hirveää silti. "Toki ne hyväsaundisia mikkejä ovat, mutta eivät ihan Bartolinin jenkkisarjaa. Hinta/laatu kohdallaan." Hyvät ne on. Elä ny turhaan vaahtoa. "...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua |
Meegs86 15.05.2005 22:32:11 (muokattu 15.05.2005 22:33:14) | |
---|
Hyvät ne on. Elä ny turhaan vaahtoa. No jos vertailukohteena on Duncan Design, niin eivät nuo perus-normi-tavis mikeistä juuri eroa. Siinä tapauksessa huonoja mikkejä ei juuri olekaan. Mutta edelleenkään Ladan hinnalla ei saa Mersua (ollenkaan Ladaa väheksymättä tai Mersua kumartaen). "Tykkään alapäästä" |
Wil-J 15.05.2005 22:33:09 | |
---|
No jos vertailukohteena on Duncan Design, niin eivät nuo perus-normi-tavis mikeistä juuri eroa. Siinä tapauksessa huonoja mikkejä ei juuri olekaan. Mutta edelleenkään Ladan hinnalla ei saa Mersua (ollenkaan Ladaa väheksymättä tai Mersua kumartelematta). No mutta äskenhän niiden saundia kehuit ja nyt onkin ihan pasnat kun kuulit että ei ookkaan USAssa tehty. Äläs ny... "You can´t hold no groove if you ain´t got no pocket." |
Meegs86 15.05.2005 22:34:25 | |
---|
No mutta äskenhän niiden saundia kehuit ja nyt onkin ihan pasnat kun kuulit että ei ookkaan USAssa tehty. Äläs ny... Mutta kun... ärh ärh "Tykkään alapäästä" |
Prowleri 16.05.2005 10:26:51 (muokattu 16.05.2005 10:27:55) | |
---|
No, ovathan ne Bartolinit, vaikkakin Koreassa tehty! Jos ne olisivat mitä tahansa kuraa niin eihän niissä Bartin nimeä lukisi :) Ja kyllä ne Ivanezin omat mikit pesevät. "Ei niin, mutta ei toki huonoakaan. Eivät soittimet yleensäkään tee kenestäkään yhtään mitään." -Ylläri |
M.Hanski 16.05.2005 10:40:16 | |
---|
|