Aihe: Troma Films
1 2
ozz3
15.05.2005 21:18:05
Toxic ykkösen katsoin KOKONAAN, ja Terror Firmerin olen joskus nähnyt. En katso enää IKINÄ Troman leffoja. En jumalauta ikinä.

TOSIKKO!

Tuli mieleen, että Toxic Avenger 2:sessa on varmasti elokuvahistorian hysteerisin kohtaus: kun Toxic tapaa ensi kerran sen Japanilaisen toimittajan...siinä on hauskin ja ylinäytellyin kirkaisu koko elokuvan historiassa!
When there's no more room in hell, the dead will walk the earth "Melkone Sonni!"
miscage
15.05.2005 21:53:21
TOSIKKO!

Äläs ny!! :)

Sairas huumori on mulle elinehto, mutta nuo Troman filmit on vaan jotenkin niin luontaantyöntävän huonoja että ne ei naurata.
Osta!
Arkka
27.05.2005 18:32:31

Ekan Toxic Avengerin ja Terror Firmerin oon nähny. Toxic Avenger tosi paska, mutta pari hyvää kohtausta.

Terror Firmer olis varmaan klassikko jos se olis tiiviimpi paketti. Vähän tylsä paikoin, tai siis liian pitkä. Paikoin tosi hauska. Suosittelen.

Nii ja oon mää sit nähny Redneck Zombiesinki, jota Troma on levittäny. Se on kuvattu videolle ja on muutenki tosi halvalla tehty. Paikoin sekin ihan on hauska, mutta huonoin silti =)
Ne vain yrittävät saada minut näyttämään vainoharhaiselta.
funkyboss11
27.05.2005 20:33:20
Iteltä löytyy VHS:nä Toxic Avenger. Ostin videodivarista joskus ala-asteella. Hirveän paska leffa, mutta silti niin sympaattinen. Troma-leffat kuuluu siihen "niin huonoja, että melkein hyviä"- kastiin.
"Ananasta ahmaise / hotkaise pyy / loppusi porvari lähestyy." -Vladimir Majakovski-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)