Invader 13.05.2005 14:36:41 | |
---|
Näin off-topiccina, onkos joku ajatellut tilata tuota Dimen kirjaa "Riffer Madness"? Hän ei ole sitä siis varsinaisesti itse kirjoittanut, mutta siinä on hänen kertomuksiaan biisien taustoista ja muuta hauskaa. Löysin esimerkiksi kertomuksen Floodsin loppuosan äänityksestä, ihan hauska juttu: http://www.kolumbus.fi/seppala.ari/warp/floods.txt Joo, mullon toi. Ihan hauska opus, paljon sellasta kivaa nippelitietoa Dimen kamoista ja Panterasta ynnä muusta. Toi Floodsin outrosähläily on kyllä yksi parhaista. Itse soittopuolelta tuo on aika peruskamaa, Panteran(!) biisien veivausta pääasiassa. Tai sitten ei.. |
cerulean 13.05.2005 16:02:46 | |
---|
Mistä sait ja paljonko maksoi? Olen itsekkin pidemmän aikaa jo ajatellut ostavani sen kirjan. Uudemmat tarinat tosin olen jo lukenut Guitar Worldeistä jossa Dime piti kolumniaan. Juuri noihin kolumneihin tuo kirja ilmeisesti perustuukin... After Ruth left me, i´ve been ruthless. |
Invader 13.05.2005 16:58:43 | |
---|
Mistä sait ja paljonko maksoi? Olen itsekkin pidemmän aikaa jo ajatellut ostavani sen kirjan. Uudemmat tarinat tosin olen jo lukenut Guitar Worldeistä jossa Dime piti kolumniaan. Juuri noihin kolumneihin tuo kirja ilmeisesti perustuukin... Tilasin muistaakseni Suomalaisesta Kirjakaupasta ( www.suomalainen.com ), hintaa näyttäisi olevan 22,20e. Ja tuo kirja perustuu nimenomaan niihin Dimen kolumneihin, tuossa on nimittäin yksissä kansissa ne kaikki. Tai sitten ei.. |
Fucker 13.05.2005 18:00:36 | |
---|
Mikä se floodsin loppuhässäkkähomma oikein si on..?alko kiinnostaa.. |
moottorisaha 13.05.2005 18:02:23 | |
---|
Mikä se floodsin loppuhässäkkähomma oikein si on..?alko kiinnostaa.. No kun lopuksi tulee sitä sadetta ja sellanen helvetin hieno melodia kitaralla päälle. "Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |
Gulo 13.05.2005 19:17:53 | |
---|
Miksi Dime ei saisi pitää Bodomista? Onko syynä se, että Bodom on mielestäsi huono vai se, että bodom on liian "kaupallinen" ja "teinibändi". Jos syy on jälkimmäinen niin voin sanoa, että Pantera on "kaupallisempi" ja myöskin "teinibändi" (ainakin ollut jos ei ole enää). Että sellaista... Itse myöskin odotan kauhulla minkälaisen version Bodom luo biisistä. Laihon laulusta en ole ikinä pitänyt. Muuten musiikki on ihan jees. Kiskon sen lipun seinältä, koska olen huumorintajuton runkkuperse, enkä voi käsittää, että joku voisi ikinä kirjoittaa keskustelupalstalle mitään huumorilla. |
sunder 14.05.2005 18:53:26 | |
---|
Näin off-topiccina, onkos joku ajatellut tilata tuota Dimen kirjaa "Riffer Madness"? Hän ei ole sitä siis varsinaisesti itse kirjoittanut, mutta siinä on hänen kertomuksiaan biisien taustoista ja muuta hauskaa. Löysin esimerkiksi kertomuksen Floodsin loppuosan äänityksestä, ihan hauska juttu: http://www.kolumbus.fi/seppala.ari/warp/floods.txt Munkilla sattu just kirjastossa käydessäni pistämään toi silmään ja mukaanhan se lähti siltä seisomalta. Hyvä opus, suosittelen. Mukana tulee CD, jossa on soitettuna riffejä yms. eri biiseistä. |
VÄKIPÄÄ 15.05.2005 21:28:45 (muokattu 15.05.2005 21:29:22) | |
---|
http://www.kolumbus.fi/seppala.ari/warp/floods.txt Haa!! Selvisi minullekin vihdoin mitä tulee Blacktooth grin paukkuun! a Blacktooth Grin is Pantera's drink of choice and consists of a healthy shot or three of Crown Royal or Seagram's 7 whiskey with a tiny splash of Coke |
Haa!! Selvisi minullekin vihdoin mitä tulee Blacktooth grin paukkuun! Vitun hyvä ja toimiva paukku. Onnistuu muillakin viskeillä. Kolme senttiä viskiä ja sentti kokista. Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! |
moottorisaha 15.05.2005 21:35:43 | |
---|
Vitun hyvä ja toimiva paukku. Onnistuu muillakin viskeillä. Kolme senttiä viskiä ja sentti kokista. Näin on. Itse suosin tuota Alkosta löytyvää Seagram's VO:ta. On aika samantyyppistä kuin Crown Royal Tai 7. "Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |
VÄKIPÄÄ 16.05.2005 01:59:47 | |
---|
Näin on. Itse suosin tuota Alkosta löytyvää Seagram's VO:ta. On aika samantyyppistä kuin Crown Royal Tai 7. En ole wiskien ystävä, yleensäkkään tiukkojen viinojen, mutta Seagrams on kyllä pehmoista! |
Booligan 16.05.2005 10:18:25 | |
---|
itse Zakk Wylde on kuuleman mukaan käynyt tsekkaamassa Bodomin keikan ja käynyt henk koht kättelemässä Laihoa ja sanonut että hän on seuraava suuri kitaristi. Joten unohtakaa se Wylde myös jos sitä ollaan niin saatan*n suppeita. Kyllä - Laiho on kova. edit: Latvala myös saattaa olla keikan käynyt katsomassa mutta tuo tapaaminen tapahtui jossain baarissa Las Vegasissa kun bodomin kiertue oli jo loppu. näin ainakin Allu rautakangen haastiksessa itse sanoi. Doesn´t matter what you see
Or into it what you read
You can do it your own way
IF IT`S DONE JUST HOW I SAY |
dimebag 16.05.2005 13:11:47 | |
---|
saattaa olla keikan käynyt katsomassa mutta tuo tapaaminen tapahtui jossain baarissa Las Vegasissa kun bodomin kiertue oli jo loppu. näin ainakin Allu rautakangen haastiksessa itse sanoi. kiitän oikaisusta. |
juhopetteri 23.05.2005 18:35:52 | |
---|
Tottahan varmaan onkin, mutta tuo imuttaminen särähti pahasti korvaan. Vaikka olisi huonommat versiot biiseistä, on silti tosi mielenkiintoista kuulla mitä on saatu aikaiseksi. toki juu..siksi onkin turvallisempaa imuttaa, niin ei mee rahat hukkaan :) Born to lose Live to win |
elbowski 04.06.2005 22:29:20 | |
---|
Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |
Black Star 04.06.2005 22:40:39 (muokattu 04.06.2005 22:44:20) | |
---|
"Viinaa juodaan, korttia lyödään, naisia riiataan ja rähjäillään" |