Mr. Morrow 15.05.2005 14:08:31 (muokattu 15.05.2005 14:19:39) | |
---|
No mä jo vähän ihmettelinkin... =) oon koittanu nostaa penkkiä, mut sit katoo tatsi ihan kokonaan. Se on meinaan suht korkeella nytkin, polvet yli 90 asteen kulmassa. Ja ikävä tunnustaa, mut soitan pallit kiinni virvelissä.. Koitanpa parantaa tapani.. =) e:Tää ampuu jo vähä yli: http://muusikoiden.net/dyn/tori/59417.jpgHeikoille voi olla liikaa kutsu Metallin, muttei niille joita ohjaa vaisto soturin! |
Stereophile 15.05.2005 14:37:55 | |
---|
Entäpä sitten semmoiset soittajat, joilla on virveli "kallellaan"? En käsitä miten semmoisella voi soittaa... Ei paskin mutta huonommasta päästä... |
Youni 15.05.2005 14:38:33 | |
---|
Mulla on tosta välistä. Vois tosiaan tota penkin nostamista kokeilla, niin sais kulmat pienemmäks. Nyt voi soittaa hyvin rimshotteja tomeihinkin. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
tthei 15.05.2005 14:48:19 | |
---|
Entäpä sitten semmoiset soittajat, joilla on virveli "kallellaan"? En käsitä miten semmoisella voi soittaa... Kyllä tomit saa hieman kallellaan olla (ei kyllä mitään ulrich-kenoja tomeja kuitenkaan), mutta itse pidän tomeja melko pystyssä nykyään. Mutta tota en kyllä ymmärrä tota virvelin kallistamista. Esimerkkinä hyvin McBrain, jonka kokosetin asettelu on mun mielestä aika kamala: virvelin ja tomien lisäksi ride on aivan kamalassa kulmassa, jne. Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist
--------------------------
www.innervision-fin.tk |
HeavyMachinery 15.05.2005 14:49:44 | |
---|
No mä jo vähän ihmettelinkin... =) oon koittanu nostaa penkkiä, mut sit katoo tatsi ihan kokonaan. Se on meinaan suht korkeella nytkin, polvet yli 90 asteen kulmassa. Ja ikävä tunnustaa, mut soitan pallit kiinni virvelissä.. Koitanpa parantaa tapani.. =) e:Tää ampuu jo vähä yli: http://muusikoiden.net/dyn/tori/59417.jpg Toi asettelu on just se "mikki hiiren korvat" malli indican rumpali vetää tolleen, ne naiset..... Soitin ittekin ennen pallit kiinni virpassa nyt on rakoa 20 ja yli ja virppa aika suorassa ihan avistus vinossa. Minä tiedän - siis pelkään ! |
Maardi 15.05.2005 18:32:51 | |
---|
|
moderndrummer88 15.05.2005 18:56:11 | |
---|
mainstream=painstream |
Ei paskin mutta huonommasta päästä... |
lkx 16.05.2005 12:37:03 | |
---|
no voi jösses... eihän McBrainin virppakulma ole mitään verrattuna tuohon! Silti, Nickolla virveli on niin korkealla, että rimshot on täysin soitettavissa. Paras oli joskus telkkarissa joku Eagle Eye Cherryn live, jossa rumpali istui polvet korvissa ja virveli oli puolen säären korkeudella... Aika karunnäköstä, kun se joutu kurkotteleen jalkojen välistä siihen snareen. X) There is no spoon... |
dictatorsh*t 16.05.2005 20:16:37 | |
---|
"The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal." |
Youni 16.05.2005 21:30:58 | |
---|
Tosin veikkaan että tuo kapulaote tuo jo jonkinnäköisiä ongelmia. Lieviä! Kirjoitin tätä viestiä jo ennenkuin äkkäsin kommenttisi, mutta täytyy vielä toiseen kertaan voivotella. Halonhakkuuta kerrakseen! Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
eljohnny 16.05.2005 21:34:50 | |
---|
Laittelin tänään virvelin ja etutomin aikalailla suoraan pystyyn ja huomasin, että soittoasento muuttui ryhdikkäämmäksi samantien. Vielä kun vähäsen penkkiä nostan, niin avot. Venyttely on kaiken A ja O. |
Aegis 17.05.2005 09:15:40 | |
---|
Itse nostelin myöskin tässä eräänä päivänä että saisin kulmat paremmin kohdalleen ja paremmiksihan ne tulivat. Mutta tuota en ollut tullut ajatelleeksi tuota omaa etäisyyttä setistä, pitääkin tarkistaa etten ole liian lähellä. Muistikuva kuitenkin on että aina suhteellisen lähellä olen soittanut. Kiitoksia vinkistä, jotain täälläkin vielä oppii ;) Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Dnjmaster 17.05.2005 09:22:34 | |
---|
Tässä kun on kattellut ihmisten settien omakuvia on tullut mieleen kamala asia siitä kuin ihmiset pitää tomeja. Ihan älyttömia larssi kulmia eli näin --/ löytyy kyllä paljon (esim nicki : moonsoorow) sitten on toinen ääri laita eli --_ johon itsekkin kuulun (esim nicki anzelmos) Luulis tomien kalvot kärsivän. Itse pidän Tommit melein suorassa siten että kun tippi on kalvossa kiinni jää kapulan ja rimssin väliin 1cm max. Jotenkin se vaan soundaakin paremmalle. Perustelkaas muutkin mieli piteitänne asiasta. Slevittäiskö joku vähä tota tippi/rimssi hommaa ku en oikeen ymmärrä tollasta ammatirumpalien sanastoa? =) |
eleeton 17.05.2005 10:27:19 | |
---|
Hehe, tuo marduk oli kyllä ultimate keno! Istuma-asentokin kohtuu matala. Ei näin :) |
HeavyMachinery 17.05.2005 11:55:28 | |
---|
Slevittäiskö joku vähä tota tippi/rimssi hommaa ku en oikeen ymmärrä tollasta ammatirumpalien sanastoa? =) Laitat rumpukapulan tipi tomin keskelle ikään kuin olisit lyömässä sitä, sitten katsot kuinka paljon jää kapulan ja rimssin(vanteen) väliin tyhjää. Mulla se on noin 1cm se tuntuu itsestä hyvältä. Toi setin "päällä" istuminen on varmaan aika yleinen ongelma. Itsellä helpottui tuplien soitto paljon kun pakitin taakse päin, pitää vaan muistaa nostaa penkkiä samalla kun pakittaa muuten jalka kulmat menee hassusti (siis jos istuu tosi alhaalla) Minä tiedän - siis pelkään ! |
anzelmosm 17.05.2005 13:34:51 | |
---|
Ui serpi. Meikäläinen joutunu pääsemään ääripääksi. No ei siinä mitään. Ite nään tuon asian niin että kaikista luonnollisinta on rumpua löydä ylhäältä alas. Eikä mitenkään sivulle tai eteenpäin. Näin meillä. http://www.ratol.fi/~apalokan/elama/ lollotusta
[14:04.28] (beatLESS) AnzElMoSMin peltien soitto melkein menee etätyöstä
|| Toisilla on iso virtuaalikikkeli, AnzElMoSMilla jättimäinen rumpumuna |
Stereophile 17.05.2005 22:03:56 | |
---|
Ui serpi. Meikäläinen joutunu pääsemään ääripääksi. No ei siinä mitään. Ite nään tuon asian niin että kaikista luonnollisinta on rumpua löydä ylhäältä alas. Eikä mitenkään sivulle tai eteenpäin. Näin meillä. Eipä näytä tomien asettelu ainakaan haittaavan soittoa. Hieno soolopätkä sulla... Ei paskin mutta huonommasta päästä... |
Mörre 17.05.2005 22:29:50 | |
---|
Virvelissä pidän itse vain pientä kulmaa niin ettei tule vahingossa lyötyä kanttiin kovin paljoa. Ja tomeja pidän mahdollisimman alhaalla ja kallellaan kohtuu paljon niin, että ykkös tompan ja virvelin kantit ovat aivan lähekkäin. Mielestäni näin on helpoin siirtyä virveliltä tomeille. (Oma kuvasta voi näkyä). Vähän turhan kallellaan ovat, mutta kun alemmas ei basarin takia saa. "Basso on lyömäsoitin ja siinä pitää olla v***sti säröö!!!" -Matti Heikkilä |
Nexxus 18.05.2005 01:59:35 | |
---|
Itse tykkään pitää mahd. suorassa/pystyssä/whatever, mutta toisaalta 22" basarin koko asettaa tiettyjä rajoituksia. Joudun pitämään hieman vinossa, mutta sanoisin silti että suorasa paras, vinoon hankala lyödä hyvin. Dissintegration - Deterioration
Television slave generation
Deformation - Devastation
Electronic mind mutation |