Dr. Pepper 23.04.2005 23:23:54 | |
---|
BTB405QMTK Ostin koska se oli nii jämäkkä ja hevi. Mukava soitella sormilla... Pari vuotta mulla ollut. Jos olis rahaa niin vaihtasin pois :P SDGR 4-kiel (kaula läpi rungon) Aika vanha, mikistä löytyy ruostetta ja muutenkin on oudon muotoinen. Ostin koska oli nii halpa :) Oikeen mukava soitella plekulla :) Tykkään enemmän tämän soundista kun BTB:n. Murisee oikeen mukavasti. Ku... |
Karlsson 23.04.2005 23:48:47 | |
---|
Jahhas.. Mulla on Iban Gary Willis -signature. 5-kielinen nauhaton hifi-basso. Semmonen "mwah" ettei toista, tosin tikkukaula ja kapeat kielten välit ei ole ihan omaan makuuni, mutta kyllä tolla soittelee. Lisäksi ainakin kolmesti raiskattu Roadstar 2. Kauhee ritsa, siis. Soundaa kyllä hyvälle tuommoisenakin. Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
Ärlä #002-003 |
TommiW. 24.04.2005 01:01:57 | |
---|
Mulla oli kanssa tommonen GWB-1. Paras nauhaton mitä oon soittanu, ja "mwah"-factor on kyllä kunnossa. Nykyään kiskon SDGR 886:lla. Hyvin on toimannu, soundi on kiva (Aion tosin vaihtaa bartolinin mikit ja EQ:n) ja kaikki kuusi kieltä ovat tasapainossa. Me likes. Sheik Yerbooty |
veeonkoo 24.04.2005 12:12:03 | |
---|
Minulla on Ibanez BTB 405 http://www.ibanez.co.jp/world/products/eb/pict/BTB405QM_TK_1A_02.jpg Basso on ollut omistuksessani kolmisen vuotta eikä ole ainakaan paskaksi mennyt. 405:en eq on ehkä aluksi hieman vaikeaselkoinen käyttää, mutta kyllä sillä saa ääntä hyvin varioitua kunhan tottuu siihen. Kaula on minulle aikas sopivan kokoinen ja basso on kevyt soittaa. Ainoana miinuksena on H-kielen munaton soundi. Onhan sama ongelma monissa muissakin beisseissä mutta kun ostaa uudet kielet niin se on 1 päivä ja soundi on aivan tumppu. |
Macu 24.04.2005 13:46:13 | |
---|
BTB 556 MP Tuollainen aivan tuore tapaus. Vähän pelotti aluksi otelaudan leveys, mutta eipä se sitten niin kamalaa ollutkaan. Tykkään kyllä tästä... Kahvin määrä on vakio |
Botne80 26.04.2005 12:53:54 | |
---|
Blazer vm.82 -presarikopio -saarnirunko -kaula yhdestä vaahterapalasta -messinkitalla Ensimmäinen "oikea" basso, joka on ollut minulla kohta 13 vuotta. Kokenut yhteiselomme aikana erilaisia muutoksia ulkonäkönsä suhteen. Haluaisin toisenkin tälläisen ja vaihdossa voisin antaa vaikka toisen munuaiseni. Roadster vm.80 -vaahterakaula, 24 nauhaa -mahonkirunko, vaahteraa etu- ja takakannessa -pj-mikitys Uusin ostos bassovalikoimassa ja hinta/laatu enemmän kuin kohdallaan(about puoltoista saturaista kovan laukun kanssa). Muutamaa kolhua lukuunottamatta basso on lähes kuin uusi. -isolla ja isosti- |
Sahtimies666 29.04.2005 09:45:39 | |
---|
Ergodyne täälläkin. ...Ja täälä! EDB605 Joo.. täällä myös.. tossa viime keväänä tuli ostettua ihan vaan jostain kumman syystä... oon tykänny kyl - Mikit korostavat aivan liikaa keskitaajuuksia Toi on muuten joissain määrin totta.. säröt päällä varsinkin ei saa sellasta paska-saundia lähtemään keskitaajuuksilta... Oiskoha mitään mikki ehotuksia EMG:t? "Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night. |
MrQ 29.04.2005 22:55:25 | |
---|
Joo.. täällä myös.. tossa viime keväänä tuli ostettua ihan vaan jostain kumman syystä... oon tykänny kyl
Toi on muuten joissain määrin totta.. säröt päällä varsinkin ei saa sellasta paska-saundia lähtemään keskitaajuuksilta... Oiskoha mitään mikki ehotuksia EMG:t? Joo, itseasiassa kun tatsiltaan se perkele on itse enkeli, mutta ne saundit... HEMMO; SÄM! Mitkä mikit? Tuonks mä teille sen ritsan soitettavaks vai tiiättekö hatosta heittää? |
Karlsson 29.04.2005 23:10:46 | |
---|
Joo, itseasiassa kun tatsiltaan se perkele on itse enkeli, mutta ne saundit... HEMMO; SÄM! Mitkä mikit? Tuonks mä teille sen ritsan soitettavaks vai tiiättekö hatosta heittää? No eix mun pitäny se säätää muutenki tossa... Vaikee sanoo, ensinnäki näi tekstin perusteella ja toisekseen siks että en tiedä mitää mikeistä. Huonot o huonot ja lopuilla pärjää, sano. "Ainoa mikä erottaa sut trollista, on se että sä kuulut sbassomumoihin, joku muu käyttäjä saisi kunnolla satikutia jatkuvasta vittuilusta. Eikös sulle riitä Faq-ketju ja DADA, onko pakko myös terrorisoida tavallist keskustelua?" -Niskis |
Nieby 30.04.2005 09:26:42 | |
---|
jaa... mulla on kans Ibanez. Ostin sen koska sain basson ja vahvistimen hintaan 330€ eli ei liian kalis koska olen ihan uusi tulokas tässä lajissa... loistava sillä on kyllä soittaa... mietin yamahan ja ibanezin välillä hetken, mutta valitsin iban;D se oli paljon paremman tuntuinen... |
Meegs86 13.05.2005 22:22:45 | |
---|
Liityn klubiin, koska SR-505 on nyt onnistuneesti kotiutettu allekirjoittaneen mestoille. Bartolinin MK-1 mikeissä on munaa ja basson kaula on todella kevytsoittoinen/nopea. Työn jälki vaikuttaa siistiltä ja nauhasärinää ei juuri esiinny, vaikka kielet ovat melko matalalla tehdasasetuksissa. H-kieli soi riittävän hyvin ja Elixir-kielet ovat maineensa veroiset. Jos jotain negatiivista pitää kertoa, niin vahapinta on todella herkkä naarmuille, saa varoa enemmän kuin maalattujen/lakattujen kanssa. Ja släppäily aika hankalaa, koska kielten välit todella kapeat. Muuten näin ensimmäisen päivän perusteella vaikuttaa loistopeliltä ja enemmän kuin hintansa arvoiselta. "Tykkään alapäästä" |
tupac 13.05.2005 23:13:06 | |
---|
Ostin vuonna 1984 roadstar II:n ja oli siihen aikaan kova peli ei silti on mulla vielä terapiapassona kotona ja joskus jopa keikallaki matkassa ku tahtoo nuo kitaristit kantaa useampaa kitaraa matkassa niin miksei me pasistitki :-) |
mf2hd 13.05.2005 23:47:59 | |
---|
itel o edb 600 ja seki painaa mutta seki o vaa totuttely kysymys..oon sil pari kuukautta soitellu ja ei sitä painoo enää ees huomaa...ite tykkään sen basson kaulasta ku se o niin kapee....ja se joka väittää et sillä ei pysty släpätä nii ei taida tietää mistä puhuu.....en oo huomanu mitää vaikeuksii släppäämisen kanssa........ ilpo"wildgay" hacklin..on mun idoli :) |
teino 14.05.2005 02:14:43 | |
---|
Mulla on Ibanez TR-100. Ilmeisesti jostain -90-luvun alusta. Melko ritsa se on, mutta kyllä sillä bänditreeneissä pärjää. Mihinkään keikalle tai studioon en tuolla bassolla lähtis. Piste. Ostin, kun halvalla sain panttilainakonttorin huutokaupasta. Voisin vaihtaa sen vaikka heti johonkin toiseen bassoon... |
Modulaatio 14.05.2005 23:56:40 | |
---|
No täytyy nyt itsekkin ilmottautua tänne. Tuli tänään ostettua Ibanez SR 3000E sol. 5 tuntia sillä tuli nyt soiteltua ja sen perusteella vaikuttaa erittäin hyvältä. Mutta soittimen todellinen luonne selviää huomenna reeneissä ja seuraavalla keikalla. |
Niskamies 15.05.2005 00:14:07 | |
---|
No täytyy nyt itsekkin ilmottautua tänne. Tuli tänään ostettua Ibanez SR 3000E sol. 5 tuntia sillä tuli nyt soiteltua ja sen perusteella vaikuttaa erittäin hyvältä. Mutta soittimen todellinen luonne selviää huomenna reeneissä ja seuraavalla keikalla. Se todellinen luonne selviää n. puolen vuoden aktiivisen soiton jälkeen, joten hyviä soittohetkiä vaan:) Meitsi on meshissä. |
Wil-J 15.05.2005 11:31:36 | |
---|
Se todellinen luonne selviää n. puolen vuoden aktiivisen soiton jälkeen, joten hyviä soittohetkiä vaan:) Tekisi mieli sanoa että "Look who's talkin'" mutta en viitsi. "You can´t hold no groove if you ain´t got no pocket." |
Tekisi mieli sanoa että "Look who's talkin'" mutta en viitsi. Sanoit jo! "Rokkibändejä on liikaa" -Tellu |
Wil-J 15.05.2005 11:37:41 (muokattu 15.05.2005 11:37:55) | |
---|
Sanoit jo! En kai!? Edit: Taisi tosiaan lipsahtaa :( "You can´t hold no groove if you ain´t got no pocket." |
Karlsson 15.05.2005 20:22:23 | |
---|
En kai!? Edit: Taisi tosiaan lipsahtaa :( No kerrankos sitä reisille menee. "Rokkibändejä on liikaa" -Tellu |