Aihe: Troma Films
1 2
Juugeli
14.05.2005 21:20:23 (muokattu 14.05.2005 21:21:40)
Bloodsucking Freaks
Killer Condom
The Toxic Avenger

Nämä olen nähnyt. Muistelisin että olis ollut enemmänkin, mutta ei sitten ilmeisesti.

Bloodsucking Freaks: Alastomuutta ja väkivaltaa, olematon juoni. Uskomatonta paskaa.

Killer Condom: Paikoitellen ihan hauska muistaakseni, näkemisestä aikaa.

Toxic Avenger: Melkoista jöötiä tämäkin. Örkin ja sokean tytön romanssi tosin hymyilytti vähän.

E: niin ja tosiaan, tappajakortsu on tullut töllöttimestä pariin otteeseen, nuo kaksi muuta löytyi netin uumenista...
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
FlatOutFucked
14.05.2005 21:36:59 (muokattu 14.05.2005 21:39:54)
Tromeo & Julietin olen nähnyt. Öhöhöö.

EDIt: Niin, ja sgt. Kabukimanin.
It´s making me sick, I want no part of it.
Stop waving that flag.
VR
14.05.2005 21:44:23 (muokattu 14.05.2005 21:56:44)
Chopper Chicks In Zombie Town
Toxic Avenger 1, 2 ja 3
Sgt. Kabukiman N.Y.P.D
Terror Firmer

Kaikki ihan loistavia. Varsinkin Terror Firmer. Jos jostain löydätte niin suosittelen syvästi katsomaan. Loistava juoni ja hulvattoman hauska. Noista Toxic 2 ja 3:sta oon nähnyt vaan leikatut versiot, eli parhaat palat jäi näkemättä.

Edit: Eli siis ei 1 ja 2 vaan 2 ja 3

Edit2: videovuokraamosta vuokrasin
Everything is a OK!
ozz3
14.05.2005 21:46:35
Noista Toxic 1 ja 2:sta oon nähnyt vaan leikatut versiot, eli parhaat palat jäi näkemättä.

Ruahahaa, minä omistan kummastakin director's cut versiot, ne sai viime syksynä Prismasta Finkinon uusintajulkaisuna (God knows miksi helvetissä joku julkaisee nuo uudestaan) kolmella eurolla tsibale. Ja vaikka oli K-18 niin myyjä vaan hoputti, että "JOOJOOKUUSEUROOJAÄKKIÄ!!"...eivät taineet olal myyntihitti.
When there's no more room in hell, the dead will walk the earth "Melkone Sonni!"
VR
14.05.2005 21:51:05
No halvallapa sait. Oliko vhs vai ihan DVD?
Everything is a OK!
ozz3
14.05.2005 21:53:31
No halvallapa sait. Oliko vhs vai ihan DVD?

VHS. DVD:eitä ei kai Region 2:sia ole ole olemassakaan.
When there's no more room in hell, the dead will walk the earth "Melkone Sonni!"
VR
14.05.2005 22:06:09
Huuto.netistä näyttäis löytyvän joitakin Troma -leffoja. En kyllä tiedä toimiiko noi dvd:t suomessa. Terror Firmer näyttäis löytyvän VHS:nä :)
Everything is a OK!
ozz3
14.05.2005 22:14:57
Huuto.netistä näyttäis löytyvän joitakin Troma -leffoja. En kyllä tiedä toimiiko noi dvd:t suomessa. Terror Firmer näyttäis löytyvän VHS:nä :)

Aika suolaista hintaa Terror Firmeristä, mutta jos sen luvataan olevan sairaampi kuin Toxic Avenger niin se ollee rahan arvoinen ;)

Nuo DVD:t on vissiin kaikki Region 0, eli käsittääkseni toimivat kaikissa soittimissa? Ja onhan siellä Mothersday Director's Cut Region2 myynnissä.

Tunnen muuten yhden tyypin, jonka isä on Loyd Kaufmanin hyvä kaveri. Loyd Kaufman on firman perustaja/omistaja?/johtaja? ja on ohjannut paljon firman elokuvia. Pitänee kysyä jos lähettäisi meikäläiselle pari leffaa nimmarilla!
VR
14.05.2005 22:19:57 (muokattu 14.05.2005 22:21:11)
Aika suolaista hintaa Terror Firmeristä, mutta jos sen luvataan olevan sairaampi kuin Toxic Avenger niin se ollee rahan arvoinen ;)

Ilman muuta kannattaa maksaa, vaikka tuplasti enemmänkin.

Nuo DVD:t on vissiin kaikki Region 0, eli käsittääkseni toimivat kaikissa soittimissa? Ja onhan siellä Mothersday Director's Cut Region2 myynnissä.

Tunnen muuten yhden tyypin, jonka isä on Loyd Kaufmanin hyvä kaveri. Loyd Kaufman on firman perustaja/omistaja?/johtaja? ja on ohjannut paljon firman elokuvia. Pitänee kysyä jos lähettäisi meikäläiselle pari leffaa nimmarilla!

Hoho! Aika uskomatonta! Lähettäisköhän se mullekkin :) Sullahan on suhteita tonne B-luokan elokuvamaailmaan. Muutat Hollywoodin niin heti saat töitä.
Everything is a OK!
ozz3
14.05.2005 22:25:22
Hoho! Aika uskomatonta! Lähettäisköhän se mullekkin :) Sullahan on suhteita tonne B-luokan elokuvamaailmaan. Muutat Hollywoodin niin heti saat töitä.

Hähää, pitänee tuota leffa-alaa harkita tosissaan! Tosiaan, kaveri itsekin sai tästä faijansa Kaufman-suhteesta vasta jonkin aikaa sitten, oli äijä ihmetellyt, että mistä kaikki TromaTV-videot on himaan tulleet. On faijansa ollut Kaufmanin kanssa vierailemassa jollain leffa-festivaaleillakin kahdestaan. Pitänee kyllä heti maanantaina koulussa kysyä nimmaria!
VR
14.05.2005 22:53:18
Hähää, pitänee tuota leffa-alaa harkita tosissaan! Tosiaan, kaveri itsekin sai tästä faijansa Kaufman-suhteesta vasta jonkin aikaa sitten, oli äijä ihmetellyt, että mistä kaikki TromaTV-videot on himaan tulleet. On faijansa ollut Kaufmanin kanssa vierailemassa jollain leffa-festivaaleillakin kahdestaan. Pitänee kyllä heti maanantaina koulussa kysyä nimmaria!

Se on kyllä elävä legenda se Kaufman. Harva kuitenkaan osaa arvostaa niin loistavaa ohjaaja/käsikirjoittaja/tuottaja/näyttelijä/kirjailija/ties mitä muuta. Täytyy sanoa että melko monipuolinen kaveri.
Everything is a OK!
ozz3
14.05.2005 22:55:53
Täytyy sanoa että melko monipuolinen kaveri.

Kyllä ja jatkanu ties kuinka monta vuotta vaikka kriitikot lyttäävät tuotokset pelkän Kaufmanin nimensä perusteella (ei mikään yllätys sinänsä). Tiesittekö muuten, että Quentin Tarantino on suuri Troma-fani?
Juugeli
14.05.2005 23:05:09
Tiesittekö muuten, että Quentin Tarantino on suuri Troma-fani?

Minkä fani se ei ole? :)
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
VR
14.05.2005 23:07:45
Kyllä ja jatkanu ties kuinka monta vuotta vaikka kriitikot lyttäävät tuotokset pelkän Kaufmanin nimensä perusteella (ei mikään yllätys sinänsä). Tiesittekö muuten, että Quentin Tarantino on suuri Troma-fani?

Tiesimme. Ja Peter Jackson myös. Ja uskomattoman moni nykyinen Hollywoodin supertähti on aloitellut noilla b-luokan leffoilla. Troman leffoista ei välttämättä löydy, mutta esim. Dustin Hoffman on näytellyt jossain helevetin vanhassa splatterissa.
Everything is a OK!
bedlam
15.05.2005 00:55:24 (muokattu 15.05.2005 00:55:41)

Pidän enemmän totisella tarkoituksella tehdyistä ja tahattomaa huumoria sisältävistä kalkkunoista kuin tarkoituksellisista b-örvellyksistä.
http://www.mikseri.net/kiasma
Peoplez
15.05.2005 02:09:43
Joo kyllä on tää meininki lähellä sydäntä. Toxic Avengerit on tullu katottua. Muutakin tekis mieli mutta ei oo vaan saanu aikaseksi hommattua. Noita ei kuitenkaan ihan joka kaupassa myydä. Netistä joskus oon ollut tosi lähellä tilata, ehkäpä joskus kun oon törkeän rikas niin hommaan hyllyn täyteen Troma-dvd:eitä. Mutta joo, asia meininki!
"Silence! You're in the presence of octopus royalty!" -Ultros
Planetist
15.05.2005 06:10:51
Mun mielestä Troma-leffat on jo niin paskoja että niitä ei jaksa enää katsoa.
aseta jotain ihan helvetin hauskaa tähän. hymiö.
Pastilli?
Aryokal
15.05.2005 16:57:41

Tromeo & Julieti
Toxic Avenger 1
Srg. Kabukiman NYPD

Noi oon nähny, kaikki ihan loistavia. Varsinkin Tromeo & Juliet, missä Lemmykin vilahtaa. Helvetin hyvää sekoilua ja ihan sairasta huumoria, toimii.
Ken sent me.
miscage
15.05.2005 20:28:58
Toxic ykkösen katsoin KOKONAAN, ja Terror Firmerin olen joskus nähnyt. En katso enää IKINÄ Troman leffoja. En jumalauta ikinä.
Osta!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)