adretlan 14.05.2005 13:48:49 | |
---|
Ernie ballit on mullaki käytös, tosin eri paksuuset. Hyvät on :) On kivaa olla kalamies#35 >-)))> |
Boltsa 14.05.2005 14:52:31 | |
---|
Pyramideja. Minä en noihin kieliin enää ikinä koske. Soundi oli ensimmäiset 2 päivää hyvä, sitten katosi. Ja muistaakseni 6 pakettia näitä tilasin ja kaikissa sama homma. Mutta jos välttämättä haluaa kokeilla niin siitä vaan. No jo on ristuksen isoo krilli sanoo lapualaanen ku mäkronaldsin näki! |
Twist 14.05.2005 14:55:23 | |
---|
mikäs niissä daddarioissa on vikana? Niinpä.. mikä on? Itselläni pelittänyt aivan loistavasti. Jonathan Davis - "I'll never forget that trademark fucking flying "V" guitar of his and his crazy, dyed fucking goatee and insane, undeniable riffs that he wrote that have been copied I don't know how many fucking times. |
J_Mantyla 14.05.2005 15:16:07 | |
---|
Elixirit Vastuunsiirrolla onnistuu käsienpesu alta aikayksikön |
SiwamieS 14.05.2005 15:46:07 | |
---|
Minä en noihin kieliin enää ikinä koske. Soundi oli ensimmäiset 2 päivää hyvä, sitten katosi. Hmm, no mua kyllä ihmetyttää tuo, monet muutkin ovat moisesta valittaneet. Itsellä kyllä kestää riittävän pitkään soundi kelvollisena, kokemusta löytyy ko. kielistä parikolme vuotta.. No, ilmeisesti nämäkin ovat sitten makuasioita.. http://crash.to/lias |
Mustikkamuffinssi 14.05.2005 15:50:31 | |
---|
mikäs niissä daddarioissa on vikana? Eihän ne kestä mitään. Viikossa poikki kolme 012-sarjan b-kieltä. Useasti on punotut kielet purkautunut, ja muutenkin ollut ongelmia niiden kanssa. Itse suosin DR:n kieliä. Harmi vaan kun asuu pinenessä kylässä ja paikallisesta liikkeestä (kelloseppä) saa vaan daddarioita, niihin joutuu aina välillä turvautumaan jos ei satu olemaan varalla toista kielisettiä. "Ennen riitti kun nosteli painavia esineitä murahdellen. Nyt pitää nyppiä kulmakarvoja ja hankkia rintaimplantit"
-Teemu Brunila |
Keke Urlaub 14.05.2005 15:58:57 (muokattu 14.05.2005 16:00:32) | |
---|
Eihän ne kestä mitään. Viikossa poikki kolme 012-sarjan b-kieltä. Useasti on punotut kielet purkautunut, ja muutenkin ollut ongelmia niiden kanssa. Itse suosin DR:n kieliä. Harmi vaan kun asuu pinenessä kylässä ja paikallisesta liikkeestä (kelloseppä) saa vaan daddarioita, niihin joutuu aina välillä turvautumaan jos ei satu olemaan varalla toista kielisettiä. Eipä ole mennyt enää telecasterin ja nykyisen fernandesin aikana kertaakaan soittaessa kieltä poikki, eipä juuri muutenkaan...graphtechin tallapalat vaikuttanee. D'Addarioita monesti käytän, siinä ne menee kuin muutkin. Soinnin säilyvyys riippuu varmaankin käsihygieniasta ja yksilöllisistä hien ominaisuuksista. EDIT: tosiaan seuraavana kitaraan menee GHS Sub Zerot, sitten voisi testata dean markleytä. EDIT2: juu, ja tykkään kyllä vaihtaa uudet kielet ennenkuin ne menee poikki, alkavat varmasti poikkimenovaiheessa olla muutenkin aika ruostuneet ja törkyiset... |
tommi_899 14.05.2005 15:59:19 | |
---|
Eihän ne kestä mitään. Viikossa poikki kolme 012-sarjan b-kieltä. Useasti on punotut kielet purkautunut, ja muutenkin ollut ongelmia niiden kanssa. Itse suosin DR:n kieliä. Harmi vaan kun asuu pinenessä kylässä ja paikallisesta liikkeestä (kelloseppä) saa vaan daddarioita, niihin joutuu aina välillä turvautumaan jos ei satu olemaan varalla toista kielisettiä. mulla oli daddariot puolivuotta kitarassa ennenkun meni ensimmäinen kielikatki. tosin sillä keikalla menikin sitten molemmasta kitarasta kieli. pitäis varmaan tilata montaa eri kieli merkkiä ja kokeilla mikä on paras, daddariot kyllä veivät voiton ainakin ernie ballseista |
Kimmo72 14.05.2005 16:48:20 | |
---|
mulla oli daddariot puolivuotta kitarassa ennenkun meni ensimmäinen kielikatki. tosin sillä keikalla menikin sitten molemmasta kitarasta kieli. pitäis varmaan tilata montaa eri kieli merkkiä ja kokeilla mikä on paras, daddariot kyllä veivät voiton ainakin ernie ballseista Menit sitte keikalle puolivuotta vanhojen kielien kanssa... Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
J.RA 14.05.2005 16:55:14 | |
---|
Itse saan kyllä ainakin ihan työkseni vaihdella noita daddarioita kitaroistani... Seuraavaksi siirryn varmaan DR:ään kun isompaa tilausta pistän.. -Sellasta se vaan on- |
Pluto 14.05.2005 16:58:13 | |
---|
Miten te onnistutte katkomaan kieliä noin paljon? Mulla on viimeksi mennyt kieli poikki varmaan viisi vuotta sitten. Ylikin. En edes muista koska viimeksi. Pitää olla samettinen kosketus. Dillon, you son of a bitch! |
Kimmo72 14.05.2005 17:10:43 | |
---|
Miten te onnistutte katkomaan kieliä noin paljon? Mulla on viimeksi mennyt kieli poikki varmaan viisi vuotta sitten. Ylikin. En edes muista koska viimeksi. Pitää olla samettinen kosketus. Eihän ne pidäkkään mennä poikki jotta ne vaihtais. Onhan se kivaa soittaa vähän paremmilla soundeilla. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
Pluto 14.05.2005 17:15:02 | |
---|
Eihän ne pidäkkään mennä poikki jotta ne vaihtais. Onhan se kivaa soittaa vähän paremmilla soundeilla. No shit Sherlock? En mä nyt sitä meinannutkaan että olisin soittanut samoilla kielillä viimeiset 5+ vuotta. Vaan ihmettelin sitä, kun jotkut sanovat esimerkiksi D`Addarioiden paukkuvan poikki tasaiseen tahtiin ja niin pois päin. Piis. Dillon, you son of a bitch! |
overtake 14.05.2005 17:17:17 | |
---|
Eipä ole Daddariot ikinä katkeilleet. GHS:t ovat kyllä ihan perseestä. www.stonetabs.tk |
Kimmo72 14.05.2005 17:38:53 | |
---|
No shit Sherlock? En mä nyt sitä meinannutkaan että olisin soittanut samoilla kielillä viimeiset 5+ vuotta. Vaan ihmettelin sitä, kun jotkut sanovat esimerkiksi D`Addarioiden paukkuvan poikki tasaiseen tahtiin ja niin pois päin. Piis. Jep jep.. :) *missä on mun ironian taju* Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
Artist 14.05.2005 17:41:17 (muokattu 14.05.2005 17:41:37) | |
---|
Eihän ne kestä mitään. Viikossa poikki kolme 012-sarjan b-kieltä. Useasti on punotut kielet purkautunut, ja muutenkin ollut ongelmia niiden kanssa. Ehkä et vain osaa? Tai sitten tallapalat on huonot? Mulla ei ole ikinä daddariiot katkennu, ja soitan kuitenkin suht voimakkaasti ja noin pari tuntia päivässä. Tänä vuonna taisin tossa tammi-helmikuussa vaihtaa viimeksi kielet. Kyllähän ne vähän on kuluneet, mutta ei ne nyt katkea. Tai ehkä vaan itse osaa? I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker!
*Bella Italia #10* |
Wasbesp 14.05.2005 18:12:23 | |
---|
Mitä vaan paitsi D'Addariota Tässä olen täysin samalla linjalla. Tilaa DR:n kielet. Onks kaikki Alexit laihoja? |
booster 14.05.2005 18:20:48 | |
---|
Mä käytän D'Addariota, eikä ole valittamista. Olen kokeillut DR:ää, GHS.ää ja Elixiriä, mutta ei nekään mitenkään oleellisesti parempia minusta olleet.. |
Hohhoijaa 14.05.2005 18:43:16 | |
---|
|
Eipä ole ollu D'Addarion kielien kanssa mitään ongelmia, mutta voishan sitä kokeilla seuraavaksi esim. noita kehuttuja Dean Markley/DR/Ernie Ball kieliä... |