Zeni 11.05.2005 17:10:22 | |
---|
Niin tuo juotospuoli pitäis vetää lakalla, mutta käykö ihan tavallinen lakka. Siis sellainen jota vedetään normaalisti maalin päälle pari kerrosta. |
Niq 11.05.2005 17:53:55 | |
---|
Normi spraylakkaa minä ainakin olen käyttänyt. "Jos päätä hakkaa seinään tarpeeksi kauan, se menee siitä läpi" -Chemo |
placebo 13.05.2005 01:25:25 | |
---|
Uretaanisuojalakka on se, jota alan kirjallisuudessa suositellaan... Tuli mieleen, että kuinka moni täällä ylipäätänsä lakkailee valmiit piirilevynsä/reikälevynsä? ;P "The notes are the same all around the world, but the way you put the notes together must be something very personal - Your own story"
- Pierre Bensusan |
Haku Robotti 13.05.2005 08:49:50 | |
---|
En minä ainakaan lakannut, kun parit ämyrit rakensin. Vuosi oli n.1990. En ole katsonut, miltä ne nyt näyttävät siellä basson takana. Sigut on lapsellisia. |
PL 14.05.2005 07:58:58 | |
---|
Itse lakkaan kaikki huolletut ja uudetkin. Varsinkinjos vehkeet joutuvat kulkemaan keikka-autossa, välillä kylmässä ja sitten kosteaan, niin silloin häisirö ja hapettumiset vähenevät oleellisesti. Contact Chemie 70 tai joku vastaava piirilevylakka. Aikoinaan kokeilimme BPM-mikkejä ja ne toimivar hyvin, kunnes vietiin ulos kosteaan. Alkoi kummallinen ritinä ja rutina, syynä oli lakkaamaton mikin piirilevy. Suihkaus lakkaa päälle ja ongelma poistui. |
zorro 14.05.2005 10:29:04 | |
---|
Itse lakkaan kaikki huolletut ja uudetkin. Varsinkinjos vehkeet joutuvat kulkemaan keikka-autossa, välillä kylmässä ja sitten kosteaan, niin silloin häisirö ja hapettumiset vähenevät oleellisesti. Contact Chemie 70 tai joku vastaava piirilevylakka. Aikoinaan kokeilimme BPM-mikkejä ja ne toimivar hyvin, kunnes vietiin ulos kosteaan. Alkoi kummallinen ritinä ja rutina, syynä oli lakkaamaton mikin piirilevy. Suihkaus lakkaa päälle ja ongelma poistui. pystyykö niitä sen lakkauksen jälkeen enää modailemaan ollenkaan? ostetaan:danelectro tuna melt tremolo myydään: |
Pystyy, ellei käytä jotakin superkestävää auto- tms. lakkaa. |
placebo 15.05.2005 01:32:43 (muokattu 15.05.2005 01:34:13) | |
---|
"The notes are the same all around the world, but the way you put the notes together must be something very personal - Your own story"
- Pierre Bensusan |