konehes 13.05.2005 19:29:38 | |
---|
Eikös se ole Telecaster? Tai ainakin tallasysteemit ja mikit on telestä. Kenellähän kitara mahtaa olla nykyään? Kuulemma ei ole Juicella. Musiikki on parhaimmillaankin paskaa. |
pekkaautio 14.05.2005 06:27:45 | |
---|
Eikös se ole Telecaster? Tai ainakin tallasysteemit ja mikit on telestä. Kenellähän kitara mahtaa olla nykyään? Kuulemma ei ole Juicella. Veikkaisin että kitara on Juicella, mutta tämä ei ole tietoa.....kitaran osat ovat muistaakseni normaali telestä, kaulaa myöten. |
Lilli 14.05.2005 06:57:07 | |
---|
Veikkaisin että kitara on Juicella, mutta tämä ei ole tietoa.....kitaran osat ovat muistaakseni normaali telestä, kaulaa myöten. Paitti eikös kaulamikki jossain vaiheessa vaihtunut...? 'The cattle is lowing and The Baby awakes / but Little Lord Jesus no crying He makes'. |
Les Fender 14.05.2005 10:23:14 | |
---|
Nevalaisen aikanaan Nekalassa (Tampereella tiätty nääs!!) väsäämä. Kitara tykkää kun sillä soitetaan!! |
Fortune 14.05.2005 11:59:25 | |
---|
Veikkaisin että kitara on Juicella, mutta tämä ei ole tietoa.....kitaran osat ovat muistaakseni normaali telestä, kaulaa myöten. Mitenkäs, tuliko sinne Tampesteriin se Suomirockin hall of fame, sinnehän sitä suunniteltiin sijoitettavaksi joskus? Mitähän sillekin hankkeelle kuuluu... "Look behind you, a three-necked guitar!"
|
Nevalaisen aikanaan Nekalassa (Tampereella tiätty nääs!!) väsäämä. Tarkka syntypaikka Nekalankulma 2 , jos Suomirokki-triviaa haluutte.. 8) |
pira 14.05.2005 12:34:52 | |
---|
Vieläkö tuolla Nekalassa on joku kitarapaja? Oon meinaan menossa Nekalaan kolmen viikon päästä kaverin luokse. Vois käydä piruuttain vilkaisemassa. Vibrato lähtee syrämmestä. |
fox 14.05.2005 14:44:52 | |
---|
Vieläkö tuolla Nekalassa on joku kitarapaja? Oon meinaan menossa Nekalaan kolmen viikon päästä kaverin luokse. Vois käydä piruuttain vilkaisemassa. Matti on Tammelassa, futiskentältä ylöspäin Puistokatua.. Saattaahan Nekalassa joku olla, mutta ei ainakaan mulla oo tiedossa..Eikä niissä Matin entisissä tiloissa ainakaan. |
charvette 14.05.2005 18:15:50 | |
---|
Kalevan puistotie on osoite. Vieläkö tuolla Nekalassa on joku kitarapaja? Oon meinaan menossa Nekalaan kolmen viikon päästä kaverin luokse. Vois käydä piruuttain vilkaisemassa. |
Hannu H. 14.05.2005 20:11:09 (muokattu 14.05.2005 20:11:48) | |
---|
Nevalaisen aikanaan Nekalassa (Tampereella tiätty nääs!!) väsäämä. Juice ite sanoi jossain haastattelussa, että Juha Nuutinen olis sen väsännyt. Mene ja tiiä sitte... EDIT: ja juice dvd:llä olevassa haastattelussa juice sanoo kitaran olevan edelleen hänellä itsellään. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
konehes 14.05.2005 20:43:40 | |
---|
ja juice dvd:llä olevassa haastattelussa juice sanoo kitaran olevan edelleen hänellä itsellään. Sitten olen saanut väärää tietoa. Musiikki on parhaimmillaankin paskaa. |
Nuuska 05.03.2007 20:48:38 | |
---|
Tervehdys Jussin Suomi-kitara on Nuutisen tekemä. Kartan hommasin minä itte. Nuuska |
Les Fender 06.03.2007 12:55:32 | |
---|
Tervehdys Jussin Suomi-kitara on Nuutisen tekemä. Kartan hommasin minä itte. Nuuska Jep, my bad, että väitin Nevalaisen tekemäksi. Oon vaan nähnyt sen Matin Nekalan pajalla 80-luvulla, mutta oli siis jossain muussa laitossa siellä. Tuostapa sitten saanut sen kuvan, että tekijänäkin olis ollut Nevalainen. Mutta niinkus Nuuska sanoi - Juha Nuutisen väsäämä Schesterin ja Fenderin Telecaster osista. Toivottavasti nyt meni oikein. "Living is easy with eyes closed!" |
fox 06.03.2007 13:13:22 | |
---|
Jep, my bad, että väitin Nevalaisen tekemäksi. Oon vaan nähnyt sen Matin Nekalan pajalla 80-luvulla, mutta oli siis jossain muussa laitossa siellä. Tuostapa sitten saanut sen kuvan, että tekijänäkin olis ollut Nevalainen. Samoilla linjoilla täälläkin.. Moinen kuva jäi sillon melki 30 vuotta sitten. (huh-huh, jopas aika rientelee) |
JIJ 07.03.2007 11:55:49 | |
---|
|
Lenoldinho 07.03.2007 17:03:18 | |
---|
When you kill a man, you're a murderer. Kill many, you're conqueror. Kill them all, ooh, oh, you're God! |