Aihe: Alangon palsta viimeisimmässä Riffissä
1
Tumppi38
13.05.2005 09:31:00
Moro !

Sattuiko kukaan muu lukemaan artikkelia otsikolla arvokeskustelu ? Hienoa kritiikkiä suomenkielen ja Englanninkielen asemasta lyriikoissa. Itse olen juuri samaa miettinyt ja tullut about samanlaiseen tulokseen.

Jos on sanottavaa niin onhan se sanottava mutta mielellään siten että siinä on mukana joku älyllinen jippo. Eihän nuo sanat ole vain sitä varten että jumppa-ohjaajalla on jotain tehtävää kitara-soolojen välillä.

Terveisin: Vanha-pieru-Tumppi
Just an other Tinseltown Rebellion band....FZ
Lego
13.05.2005 09:32:42
Itse olen juuri samaa miettinyt ja tullut about samanlaiseen tulokseen.

Vaisso, ja mihis tulokseen sitä on sitten päädytty?

Joo en käy ostamassa sitä ylihinnoiteltua lehteä.
Minkä vanhana oppii, sitä ei nuorena osannut.
Ibanez, probably the best guitar in the world!
Tumppi38
13.05.2005 09:44:32
Vaisso, ja mihis tulokseen sitä on sitten päädytty?

Joo en käy ostamassa sitä ylihinnoiteltua lehteä.

Kai sen voisi kiteyttää siihen että jotain älyä pitää olla noissa sanoituksissa vaikka ne Englanniksi tekeekin. Jippo, koukku, tahi muu ärsyke joka saa kuuntelemaan biisiä vielä uudemmankin kerran.

Itse olen ollut tyytyväinen lehden hinta/laatu-suhteeseen mutta hintahan on aina henkilökohtainen asia.
Just an other Tinseltown Rebellion band....FZ
kivi
13.05.2005 11:01:45
Itse olen ollut tyytyväinen lehden hinta/laatu-suhteeseen mutta hintahan on aina henkilökohtainen asia.

Samoin. Tilasin Riffin samantien kun se alkoi ilmestyä, ihan siitä syystä, että irtonumeromyynnillä ei lehden jatkuvuutta taata. Mulle oli aivan selvää, että joko lehti otetaan kestotilaukseen tai sitten se kuolee konkurssiin jossain vaiheessa. Ja Riffi oli lehti, jota halusin lukea jatkossakin. En ole katunut.

Petri Alangon kolumni taas oli tavanomaisen hauska pohdiskelu. Vähän kyllä jopa pinnallisempi kuin yleensä. Taitaa olla miehellä duunikiirettä.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Oukki
13.05.2005 20:20:49
Petri Alangon kolumni taas oli tavanomaisen hauska pohdiskelu. Vähän kyllä jopa pinnallisempi kuin yleensä. Taitaa olla miehellä duunikiirettä.

Ai se oli Pertti. Olin jo lähdössä kauppaan ostamaan kun luulin että kyseessä oli Ismo.
saturnzreturn
13.05.2005 21:43:08 (muokattu 13.05.2005 21:44:14)
joo, jos ihan näin yleisesti riffistä mielipiteitä, niin olen ollut todella tyytyväinen lehteen, ammattimaista läppää ja juuri niistä asioista, joista ainakin minä haluan lukea. todellakin a-luokan lehti soitto- ja musadiggareille.

lehdellä on kyllä ikävätkin puolensa, jotka välillä pistävät silmään, yleensä ne jutut on sitä osastoo, että joku yli 50:nen rajapyykin ylittänyt soittajakurkopatu kertoo aukeeman verran kuinka sen 57-vuoden telecaster mikit on maailman parhaat ja niissä on sitä fiilistä kun on niin tuhnu soundi..niin ja se 57-tele löytyi tietenkin jonkun papan ullakolta joka tietämättömänä myi sen 100€:lla
my wallet's fat and so is my head
Fortune
14.05.2005 18:27:05
Mulle on kanssa tuo Riffi tullut jo useamman vuoden ajan. Erittäin hyvä lehti kyllä. Reiskan ja Alangon palstat tulee yleensä luettua ensimmäisenä. Ainoa miinus Riffille tulee välillä turhankin kilteistä laitearvosteluita. Mutta ymmärtäähän sen, että ei viitsitä laitetta ihan tyystin haukkua, jos meinaa saada samalta lafkalta myöhemminkin laitteita arvioitavaksi... Ja kyllähän se kritiikki sieltä rivien välistä on luettavissa. Pääasia, että arviot ovat yleensä hyvin kirjoitettuja.

Riffistähän tuota kommentoitiin kerran siten, että ihan paskaa ei kannata arvostella. Eli potentiaalisia ja mielenkiintoisia laitteita ruoditaan.

Mielestäni Riffin arvostelut ovat aika kaukana jenkkilehtien "arvosteluista", joissa joskus tuntuu siltä, että itse laitetta ei ole edes päästy kokeilemaan vaan on luovasti yhdistelty teknisiä tietoja, lehdistötiedotteita ja mutua :)
"Look behind you, a three-necked guitar!"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)