Diz 14.04.2003 11:38:21 | |
---|
|
suburbia 14.04.2003 17:32:30 | |
---|
enpä tiiä,mut ite löysin kirpparilta yhen verkkotopin,mikä oli ihan toppimainen.tollanen olis kyl kiva! |
Nimismies 14.04.2003 19:49:09 | |
---|
Minulla on. Paljollako ostat? Muna ja kana makailivat sängyssä ja polttelivat tupakkaa. Kana totesi: "Tulipahan nyt tämäkin asia selvitettyä". |
ExE 14.04.2003 20:53:18 | |
---|
Kysykää Uunolta :D Baby did a bad bad thing... |
Diz 15.04.2003 12:41:21 | |
---|
Minulla on. Paljollako ostat? Kuvaileppas hieman? Esim. onko se vaaleanpunainen vai musta? Koko? Kuva olisi pätevä! Maksan hyvin jos se vaan on hjyvä! |
kusve 15.04.2003 12:54:58 | |
---|
kannattee käyvä kurkkaan mummolan vintille tai jonnekki vast. mullekki löyty 2kpl puuvillasia verkkopaitoja... ne ku värjää mustaksi niin hyvä tulee... ;) ...I think I have a headache, there are no more windows to break. I've done my party-life, now it is my time to die...! |
Nimismies 15.04.2003 20:41:43 | |
---|
Kuvaileppas hieman? Esim. onko se vaaleanpunainen vai musta? Koko? Kuva olisi pätevä! Maksan hyvin jos se vaan on hjyvä! Ei ole. Pirun pieni, valkoinen. Kunnon Uuno-Malli. Ja tuo myynti nyt oli lähinnä vitsi. Milläs minä sitten ajelen nurmikkoa kesähelteillä?
Muna ja kana makailivat sängyssä ja polttelivat tupakkaa. Kana totesi: "Tulipahan nyt tämäkin asia selvitettyä". |
coffeemaker 15.04.2003 22:52:41 | |
---|
Olen nähnyt verkkopaitoja pääkaupunkiseudulla myytävänä ja ostin kuukaus sitten itsellenikin sellaisen :) 'I am too lazy to live and too afraid to die' |
Diz 16.04.2003 10:28:19 | |
---|
Ei ole. Pirun pieni, valkoinen. Kunnon Uuno-Malli. Ja tuo myynti nyt oli lähinnä vitsi. Milläs minä sitten ajelen nurmikkoa kesähelteillä? No sitäpä minäkin. Ketä sitä nyt verkkopaidastaan luopuisi? Kyllä mä yhden jostain tempaisen
|
JKantonen 16.04.2003 10:42:19 | |
---|
Magic Frogista löytyy jotain, ei kokemusta. Yleisesti firman laatu vaihtelee, kannattaa antaa tarkat mitat jos mahdollista. http://www.magic-frog.net/ |
kommari 16.04.2003 15:08:49 | |
---|
Saako suomen kamaralta mistään asiallista verkkopaitaa? katso tästä malli; http://www.dracinabox.com/fishzip2.htm olisi ihan mukava kesäpaita..voiko tuolta tilata suomeen? Ja mikä on punta euroina? Naura itkussanaura perkele! |
Pallisti 16.04.2003 15:21:37 | |
---|
voiko tuolta tilata suomeen? Ja mikä on punta euroina? Jos 1punta vastasi n 10mk:aa, ja 20c vastaa yhtä markaa, niin siitä vois vetää jotain johtopäätöksiä. |
Diz 17.04.2003 08:37:32 (muokattu 17.04.2003 08:39:04) | |
---|
voiko tuolta tilata suomeen? Ja mikä on punta euroina? Drac-in-a-boxista voi tilata suomeenkin. Tosin se on vähän riskialtista toisinaan. Kaveri tilasi n.200 euron edestä vaatteita luottokortilla, tyypit veloittivat sen välittömästi tililtä ja tavara ei vaan ottanut näkyäkseensä. Lukuisten mailien jälkeen asia ei parantunut, mutta sitten, 9 kuukauden jälkeen, tavara tuli kuin tulikin postissa... Toinen vaihtoehto on sitten tämä raha/shekki tilaus jossa ne lähetetään kirjeitse itse yritykselle. Kuluttajan näkökulmasta erittäin riskialtista koska yhtiö voi koska vain sanoa että ei me sellaista kirjettä olla saatu, ja asiakkaalla ei ole minkään valtakunnan kuittia saati muuta todistusta. NÄMÄ on ne syyt miksi en itse vielä uskalla tilata sieltä mitään. EU-kuluttajaneuvojan kanssa olen asiasta jauhanut mutta merkilliseksi menee koko homma... Katsoin parhaaksi ottaa kuvia vaatteista, selvittää materiaalit ja teettää ne kaverin mutsilla, joka on ammatiltaan ompelija. Halvemmalla, varmemmin, uniikkikappaleita, sekä tuetaan sit vielä kotosuomen kansantaloutta. Pointsit kotiin. hähä! |
JKantonen 17.04.2003 08:54:19 | |
---|
Lukuisten mailien jälkeen asia ei parantunut, mutta sitten, 9 kuukauden jälkeen, tavara tuli kuin tulikin postissa... Heh, olikos tuossa nyt sitten puhe Kaitsusta vai? Yleensäkin luottokorttitietojen antaminen tuntuu vähän riskaabeliltä. Jatkuvasti saa lukea uutisia kun pahat haxorit ovat vieneet korttitietoja. |
Diz 17.04.2003 09:07:00 | |
---|
Heh, olikos tuossa nyt sitten puhe Kaitsusta vai? Aha, sullekkin schatten on tuttu. hyvä hyvä! ;) Juuh, Kaitsun härötilauksesta puhuin.. |
Katsoin parhaaksi ottaa kuvia vaatteista, selvittää materiaalit ja teettää ne kaverin mutsilla, joka on ammatiltaan ompelija. Halvemmalla, varmemmin, uniikkikappaleita, sekä tuetaan sit vielä kotosuomen kansantaloutta. Pointsit kotiin. hähä! Kukakohan osais tehä takin mulle mittatilauksena..?
Naura itkussanaura perkele! |
Diz 17.04.2003 10:14:50 | |
---|
Kukakohan osais tehä takin mulle mittatilauksena..? Selvitä paikkakuntasi ompelijat, kyllä monet hommansa osaa kunhan niille selvittää tarkoin mitä haluaa, tuo vaikka mallikuvia ym. Mittatilaustyöt voivat joskus olla perhanan kalliita.. |
kommari 17.04.2003 13:22:15 | |
---|
Muita vastaavia liikkeita ja nettisivuja? Saako noita kankaita ..tekonahkaa, verkkokangasta normaaleista kangaskaupoista? Naura itkussanaura perkele! |
Diz 17.04.2003 14:24:33 | |
---|
Muita vastaavia liikkeita ja nettisivuja? Saako noita kankaita ..tekonahkaa, verkkokangasta normaaleista kangaskaupoista? tämä on ihan mielenkiintoinen paikka myös; http://rorasah.virhe.org/3 kuukauden toimitusaika on kyl lävestä..mut kyl sen ymmärtää ku tyttö yksinään ompelee..mahtaa olla työtä! tekonahkaa pitäisi nyt kangaskaupoista löytyä, PVC yleensä harvassa. Verkkokankaasta en tiedä...olisihan se hyvä jos löytyy! |
Jormaz 21.04.2003 04:27:56 | |
---|
Verkkopaitoja saa Tarjoustalosta! Back to the 80's |