Aihe: Logic pro application support 10.3.9 ja 10.4
1
okram
13.05.2005 09:03:06
Notefix
13.05.2005 09:21:44

Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta"
M.i.k.key
13.05.2005 22:19:13
Lähti tulemaan mullekin
Mä lopetan nää hommat!
Neljä Ruuvia
13.05.2005 22:45:46
Lähti tulemaan mullekin

Elä asenna ennenku lukaiset apple discussionin läpi.Jollain on kaikki seis tiikeri updaten takia :-)
M.i.k.key
13.05.2005 22:48:30
Elä asenna ennenku lukaiset apple discussionin läpi.Jollain on kaikki seis tiikeri updaten takia :-)

Just, mulla ei oo onneks tiikeriä vielä. On se kumma kun ei voi enää edes viralliseen Applen suositukseen luottaa. Saas nähdä miten toimii, paljon olis hommia tehtävänä...
Mä lopetan nää hommat!
Neljä Ruuvia
13.05.2005 22:50:31
Just, mulla ei oo onneks tiikeriä vielä. On se kumma kun ei voi enää edes viralliseen Applen suositukseen luottaa. Saas nähdä miten toimii, paljon olis hommia tehtävänä...

Siis joku hämminki Logic ja Tiikerin kans. En yritä lietsoa paniikkia vaan kohoitan asentelemaan rauhallisesti. En oo ehtinyt tutustua moiseen sydeemiin vielä.
Notefix
13.05.2005 23:04:25 (muokattu 13.05.2005 23:05:08)

Mullon tiikeri ja L7.1 ja tuntuu toimivan ihan hyvin. Ainoastaan Native Instrumentsin AU-instrumentit vähän yskäsee...päinvastoin kun ne nettisivuillaan väittää. Kontakt2 on pahin...niin ja EWQSL:ää en onnistu rekisteröimään. Sen sijaan kaikki spectrasonicsit toimii hyvin.

Loudasin ton päivityksen, mutten oo uskaltanu asentaa....ku ei tiedä mikä se on.
Hattiwatti
14.05.2005 03:53:24
Ota ihan rauhallisesti...
Jos on mahdollista, niin mene ja testaa mac zydeemiä jossain. Se antaa osviittaa jo jossain määrin.
itselläni on käytössä sekä PC että Mac raudat ja omasta mielestäni "Apple" ei tee onnelliseksi. Se on hyvää markkinointia... toki sieltä löytyy hyviä juttuja (niinkuin löytyy PC (windows)) puoleltakin.
Tämä on loppumaton savotta taistella läpi, mutta itse kokeilemalla kummatkin (hyvät) setupit, löydät varmasti jutun juuren..

Don't belive the hype!!!
WanhaWetäjä
14.05.2005 09:22:58

Ota ihan rauhallisesti...
Jos on mahdollista, niin mene ja testaa mac zydeemiä jossain. Se antaa osviittaa jo jossain määrin.
itselläni on käytössä sekä PC että Mac raudat ja omasta mielestäni "Apple" ei tee onnelliseksi. Se on hyvää markkinointia... toki sieltä löytyy hyviä juttuja (niinkuin löytyy PC (windows)) puoleltakin.
Tämä on loppumaton savotta taistella läpi, mutta itse kokeilemalla kummatkin (hyvät) setupit, löydät varmasti jutun juuren..

Don't belive the hype!!!

Joo,ei tässä mitään paniikkia...

Eilen piti päästä testaan G5/Logic pro7 -konetta vaan prkl liikkeessä olivat hukanneet sen dongelin tai joku kuspiä oli sen varastanut koneesta luullen sitä muistitikuksi, ja se jäi sitten siltä osin siihen...no netissa on hyvät pätkät tosta pro seiskasta...kokeilin sen verran iMacilla aiemmin että kyllähän tuo helkkarin hienolta näytti ja kuulosti kaikkine uusine juttuineen :-)

Yks pointti ois myös se että mulla on viis lasta,joista jopa nuorin(3,5v)osaa jo käyttää pc:ta eli joskus saa taistella koneelle pääsystä vaikka meillä on jo kaks konetta.

Eli sitten ois kolme konetta joista toi Macci olis sitten ihan mun ellei poika innostu tosta garage band-osastosta,no voin mä sille tuota musa hommaa opettaa,kun se on siitä kiinnostunut.

Ja tuo mun 2,53 P IV/1Gmuistia,2 kovalevyä,siinä ois pojille konetta pitkäksi aikaa,eli kyllä mä tohon Macciin on vakavasti kallistumassa...
humppa on kaunista ja haitari vuotaa..
M.i.k.key
14.05.2005 09:26:38
kyllä mä tohon Macciin on vakavasti kallistumassa...

Onnittelut ja suosittelut
Mä lopetan nää hommat!
Notefix
14.05.2005 09:35:15 (muokattu 14.05.2005 09:42:32)

Note,mikä RME-kortti ois hyvä,vai toimisko tuo M-Audion 1010lt,siinä oli oikeen mainita G5 -yhteensopivuudesta,ja ois halpa,vai joku Motu,mä tarvisin sen 4 analogista sisään,tai enempi,2 ei riitä...vai siiten joku Firewireosastoko?

Mä hankin joskus vuosi sitten 1010lt:n PC-koneeseen ja tuli yhteensopivuusongelmia...sen jälkeen päätin että käytän musakoneissa vaan sellaista mikä takuuvarmasti toimii, ja RME:t on aina futannu, sekä pc:ssä että macissa. Mulla toimii g5:n kanssa hdsp9632 kuin unelma, myös midi. Mut siinä ei taida olla sulle tarpeeksi sisääntuloja analogisesti, mut noihin kai saa jotain liitännäiskortteja tms.. Soita Carbolle ja kysy sulle sopiva malli ja pyydä tarjous.

Siitä olen kyllä ton hattiwatin kanssa samaa mieltä, että hypeen ei kannata luottaa. Musahommissa toi mainonta tuntuu purevan ihan yhtä hyvin kuin missä tahansa muuallakin. Bugisia nää tuntuu olevan kaikki. Samoin kaikissa systeemeissä on hyviä ja huonoja puolia. Pitää vaan arvioida kylmästi mitä oikeasti tarvitsee ja mihin rahansa laittaa kiinni. Sävellys, Scoring tai vaikkapa teknojutuissa Logic/G5 yhdistelmä on toimii erittäin hyvin, mutta ehkä jossain bändityyppisessä hommassa toimii parmemin PT tai Nuendo, koska sen minkä ne midihommissa häviää, voittaa ne audiopuolen ylivertaisuudessa. Mut...Osta vaan macci :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)