aikavaikea 12.05.2005 17:10:43 | |
---|
Virittäkää digiboxit Yle Teemalle tänään 23:40. HC-mies Ile Ahlgren jututtaa Terveet Kädet -legenda Läjä Äijälää ja tämän hetken kuumimman HC-bändin Endstandin laulajaa Janne Tammista. Mukana kuvamateriaalia yhtyeiden yhteiseltä Semifinal-keikalta. Ohjaus Jari Flinck. Stereo. I like to raise my glass. I like to praise the past. Some things go on forever. Some things never last. (Darrell Sweet, 1947-1999) |
funkyboss11 12.05.2005 17:14:34 | |
---|
Läjä Äijälä on meikäläisen idoli. Perkele ko ei ole sitä saakelin tikipoksia. Perkele. "Ananasta ahmaise / hotkaise pyy / loppusi porvari lähestyy." -Vladimir Majakovski- |
Jani The Rock 12.05.2005 17:21:46 | |
---|
Läjä on Äijä! Eikä oo dikilaatikkoa täälläkään, jumaliste. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1 |
aikavaikea 12.05.2005 20:02:52 | |
---|
Helevetti teitä äijiä! Hommatkaa poksi tai poksillinen kaveri! I like to raise my glass. I like to praise the past. Some things go on forever. Some things never last. (Darrell Sweet, 1947-1999) |
Kosminen 12.05.2005 20:08:24 | |
---|
Hehe, tuli mieleen ku raahelaisissa paikallislehdissä on lentopalloaiheisia juttuja, niin aina on mainittu pelaaja-valmentaja Marko "Läjä" Äijälä.. On se Terveet Kädet melkonen bändi. "Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin." (Matt. 10:28) Kalamies#16 >-)))> |
Heissi 12.05.2005 22:15:17 | |
---|
Nauhalle menöö jos äippä osaa nauhottaa. |
Phobophile 13.05.2005 00:59:07 | |
---|
Voi gigu, nähdä tahtoisin mutta missäpä katsot? Joku on kiva ja rippaa jakoon, jookosta? Kauko Säädin yhtyeineen esittää kappaleen Remote Control |
aikavaikea 13.05.2005 16:31:06 | |
---|
Nyt töiden jälkeen vasta ehdin nauhalta katsella. Seuraavanlaista sieltä tuli: Alussa näytettiin miestä jota tatuoitiin (samaa näytettiin useaan otteeseen ohjelman aikana), taustalla soi TK:n Tornion kevät. Läjän haastiksesta sen verran, että miestä oli vituttanut useasti ja vitutti edelleenkin taajaan. On se edelleen yhtä laiha ja vittumaisen näköinen kuin ennenkin. Livepätkät välissä sisälsivät biisit Stones Of Strength ja Death Factory. Hemmetin hyvä meno lavalla ja tiukka soundi. Motörhead tuli kitarasoundista mieleen ja eikös Gibsonin kepittäjällä sitten ollutkin Motörhead-paita. Endstandin nokkamiestä haastateltiin loppupuolella. Puhuttiin punk-asenteesta, ulkonäöstä, vegetarismista ja absolutismista muun muassa. Heidän musansa oli minulle tuntematonta etukäteen. Tuli paikoin Bad Religion mieleen. Käsittämättömän hyvät soinnit noissakin vedoissa. Biisit olivat Model Citizen, The Fuel ja Do As They Say. Viimeisen biisin kohdalla mulla loppui nauha kesken, ilmeisesti alle kolme minsaa koko ohjelmasta jäi siis näkemättä. Päätän raporttini täältä tähän. I like to raise my glass. I like to praise the past. Some things go on forever. Some things never last. (Darrell Sweet, 1947-1999) |
Läjän haastiksesta sen verran, että miestä oli vituttanut useasti ja vitutti edelleenkin taajaan. On se edelleen yhtä laiha ja vittumaisen näköinen kuin ennenkin. Hyvä tietää että jotkut asiat eivät muutu! Olen mäkin joskus haastatellut Läjää pienlehteeni. Siitä taitaa olla joku 9 vuotta aikaa. Sign of the cross -levy oli justiin julkaistu. Haastattelu tapahtui kylläkin kirjeitse. Saatana että Läjän käsialasta oli vaikea saada selvää. Mutta on se vaan hieno mies. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1 |