Aihe: Rollarit rullaa taas
1 2 3
Rämppy
13.05.2005 14:10:00 (muokattu 13.05.2005 14:10:59)
Juu et, sori... se oli tossa toisessa kirjoituksessa, tuo viittaus 35 vuotta vanhoihin tekeleisiin.

Sä käänsit asian päälaelleen. Mä nimenomaan tarkoitin, että kyllä rollingstones saa ihan mielihyvin edelleenkin tehdä keikkaa, vaikka ne klassikkobiisit on tehty ajat sitten. Ei se oo keneltäkään pois. Etenkään kun ukkeleiden livesoitanta ei ole mennyt kovin väsähtäneeksi kelailuksi, kuten monien veteraanien kohdalla asia on.
Eikö tähän rämpyttämiseen koskaan kyllästy?
Bonham
13.05.2005 14:11:36
Sä käänsit asian päälaelleen. Mä nimenomaan sanoin, että kyllä rollingstones saa ihan mielihyvin edelleenkin tehdä keikkaa, vaikka ne klassikkobiisit on tehty ajat sitten. Ei se oo keneltäkään pois. Etenkään kun ukkeleiden livesoitanta ei ole mennyt kovin väsähtäneeksi kelailuksi, kuten monien veteraanien kohdalla asia on.

No en mä kyllä oikeastaan sellastakaan tarkottanu... en edes muista, miksi tuo kohta silmiin otti... mun piti kai selittää jotain henkevää... mutta en saanut sanotuksi...

No, jatkuu...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Aleksi-serkku
13.05.2005 14:12:16
Niin, ja tuo Herra K.Richards on elänyt toinen jalka haudassa jo niin kauan, että täytyy pitää peukut pystyssä ettei äijä potkaise tyhjää ennen kun tänne pääsevät.

"It's good to see you. Well, it's good to see anybody", tai jotain sinne päin.

Jos, ja toivottavasti kun herrat tänne pohjolaankin päin eksyvät, aion minä olla lippuluukulla etunenässä.
"And we'd better not risk another frontal assault. That rabbit's dynamite!"
sirdickyj
13.05.2005 15:03:51
"It's good to see you. Well, it's good to see anybody", tai jotain sinne päin.

"It`s good to be here, it`s good to be anywhere" on myös kuultu, ja voidaan kuulla edellen, kunhan vaan laitetaan Sheryl Crown Hyde Park-keikka soimaan.
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Wahi
13.05.2005 15:37:23 (muokattu 13.05.2005 15:38:34)
Voisi kyllä mennä kattomaan ennen kuin on liian myöhäistä. McCartney oli ihan ok ja Shadows myös niin eiköhän tämäkin 60s legenda toimi vielä ihan hyvin. Koska Creamiin ei ole mahdollista, niin se on varma, että seuraavan kerran kun Clapton tulee "final tourilleen" (tämän sarjan porukalla kun on tapana tehdä vähintään 5 final touria) olen paikalla.
"Just take a deep breath and blast" -Jimmy Page
duane
13.05.2005 17:16:00
Pakkohan Keefiä on mennä kattomaan... Ei voi ku nostaa hattua herroille, että jaksavat vielä lähteä kiertämään... Voi taas kuitailla appivanhemmille "kypsymisestä" ja "oikeista töistä" rollareiden avulla..
Roudarikin on ihminen.
Flash
14.05.2005 08:20:22

Onkohan ne muuten koskaan vetänyt Luxuryä livenä? Sattuu olemaan lempparibiisi.

Enpä osaa vastata tuohon, mutta kelpais kyllä mullekkin.
There Is A Light That Never Goes Out
Desmond Jones
14.05.2005 17:00:35
Luxury on vedetty ton yhen sivun mukaan livenä vaan 1975. Mun mielestä ne vois vetää Suomen keikalla If You Really Want To Be My Friendin. Sitä ne ei oo kai vetäny koskaan livenä.

http://www.timeisonourside.com/SOLuxury.html

http://www.timeisonourside.com/track70-76.html
Don't try to get a ride in my cadillac. You don't look good enough for that.
gandar
18.05.2005 09:06:41 (muokattu 18.05.2005 09:06:51)
YleX Popjuorut:
"Rolling Stonesin Amerikan kiertueella bändiä lämmittelevät ainakin Pearl Jam ja The Black Eyed Peas.

Mahdollisesti myös Maroon 5 liittyy veteraanirokkareiden lämmittelijöihin."

Oli miten oli. Vaikken rollareitten fani olekaan, kyllä tämäntasoinen konsertti on käytävä katsomassa, "vielä kun ehtii".
Ceci n'est pas une signature
scribbling
19.05.2005 07:19:55
No täytyy muistaa, että ne lämmittelijät eivät Euroopassa ole välttämättä aivan yhtä kovaa tasoa. Toisaalta viime kiertueella Helsingissä nähtiin Hellacopters ja ZZ Top ja joillakin keikoilla lämppäsi AC/DC.

Mutta yleensäottaen Amerikassa tuntuu olevan astetta kovemmat lämppärit.
Flash
19.05.2005 12:21:42

Mutta yleensäottaen Amerikassa tuntuu olevan astetta kovemmat lämppärit.

Siellä on myös astetta kovemmat lippujen hinnat...
There Is A Light That Never Goes Out
Silvio Dante
23.05.2005 21:49:42
Soitto kulki, fiilis ja groove oli kohdallaan, show mahtava ja seura parasta A-ryhmää. Olin viis vuotta nuorempi poistuessani stadikalta.

Ainoa miinus tais olla ettei saanu juoda kalkkaa keikan aikana?
Pääasia että pizza herkullinen ja kuuma.
sirdickyj
23.05.2005 21:54:04
Ainoa miinus tais olla ettei saanu juoda kalkkaa keikan aikana?

Join varastoon!
Angus
23.05.2005 23:16:30

Pohjois-Amerikan jälkeen vuorossa ovat Etelä-Amerikka, Aasia ja ensi vuoden kesällä Eurooppa, nettisivuilla kerrottiin. Vielä ei tiedetä, tulevatko Rollarit aina Suomeen asti esiintymään.

Jos/kun Suomeen tulevat, olen paikalla.
"It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey
sirdickyj
24.05.2005 08:39:12
Jos/kun Suomeen tulevat, olen paikalla.

Parempi onkin! Viimekskin ku mä olin ekeks semmoisella hiukka epäilevällä kannalkla, niin kunhan Keef käveli lavalle ja tarjoili Brown Sugarin alkuriffin just sieltä, mistä se pitääkin lähteä, niin eihän siinä jääny mitään epäselväks.
Exhausted
24.05.2005 13:35:51

näin ne jo 1998 ja kerta riitti siihen että voin sanoa nähneeni ne. Olihan se toki yksi maailman suurimmista rock-spektaakkeleista ja hieno nähdä lapsuuden suosikkibändi livenä, mutta kerta riittää.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)