NKVD 13.04.2005 23:37:19 | |
---|
Multa löytyy tommonen Amun 20" medium ride, jossa leima sijaitsee tuolla ylhäällä. Tosin, mulla on tota uudempaa mallia, missä logot on keskellä, toisin kun sulla. Sama ride mullakin, mutta varmaan sitä vanhempaa mallia. Tämän vuoden (2005) puolella kuitenkin ostettu Millbrookista. En sitä leimaa löytänyt vaikka katsoin koko pellin läpi kummaltakin puolelta... mulle on myyty varmaan jotain headlineria, johon laitettu amunin-mallimerkintä :( Narodny Komissaryat Vnutrennikh Del |
toba 27.04.2005 15:43:06 | |
---|
Meikältä löytyy Meinlin Classics -sarjan haikka, ja täytyy sanoa että ois ehkä sittenki aikoinaan pitäny panostaa siihen Amunin haikkaan, tuo on ehkä vähän turhan koliseva. TOSIN onhan tuokin ihan kelpopeli, tai sit ois pitäny olla se Soundwave :) Meinlin Amun sarjasta diggaan kyllä todella paljon, Amunin 16" Crashin omistan, ja täytyy sanoa että hyvä soundi! Suosittelen. |
Magiz 11.05.2005 22:25:34 | |
---|
minä haluaisin kaikkien peltieni olevan joskus joko amunia, ja byzancea vielä mieluummin.. loistavia peltejä.. tämän hetkisen heikon rahatilanteen takia olen "joutunut" ostamaan noita classics sarjan peltejä, mutta itse kyllä pidän niidenkin soundeista. vielä sen verran että oli loistava FAQ, sain paljonkin uutta tietoa. meinlit on ehkä parhaimpia peltejä mun kokemuksen perusteella.. lisää niitä.. ;) Taivas
peittyy pilviin
taas
en tiedä mitä teen
rukoilen
nyt kun taivas
piiloon jää.. |
Glubatz 12.05.2005 13:00:36 | |
---|
Joo multakii löytyy classicseja aika paljon. Niissä ei oo mitään vikaa, mut silti mäkii haluisin noita amuneja. Vaan ku ei oo rahaa. |
dictatorsh*t 12.05.2005 19:17:02 | |
---|
Juup, itselläni tällä hetkellä vain Raker 18" Medium crash ja siihen ainakin olen eri tyytyväinen. Seuraava hankinta Meinliltä tulee olemaan 8" Classics Medium Bell. Dfassafd. |
Magiz 13.05.2005 14:51:55 | |
---|
ei kenelläkään sattuisi olemaan jotain meinliä myytävänä? Taivas
peittyy pilviin
taas
en tiedä mitä teen
rukoilen
nyt kun taivas
piiloon jää.. |
anteeksi kun täällä kysyn enkä torilla.. Taivas
peittyy pilviin
taas
en tiedä mitä teen
rukoilen
nyt kun taivas
piiloon jää.. |
Northernmost 07.06.2005 23:16:23 | |
---|
Itse hommasin juuri Meinl Amun sarjaa 14" Medium Soundwave haitsut, 10" Splash, 16" ja 18" Powerful Crash ja 20" Powerful ride ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen! Ceashit on hyviä ja syttyy tasaisesti ja soi kirkkaasti, splash on napakka ja tasasointinen. Ride soi hienosti ja kello erityisesti, olisin ehkä kaivannut vielä voimakas soundisempaa rideä, ehkä toi big bell olisi ollut vielä mojovampi... Kaikissa laatu on hyvää ja tasaista.. Tilasin koko paketin Thomannilta... Studiossa toimi erittäin hyvin ja ride on enemmänkuin hyvä, todella kannattava ostos, suosittelen! "Surmacore or no core at all" |
Pacific 11.06.2005 08:41:03 (muokattu 11.06.2005 08:42:21) | |
---|
Nyt kun kesän jälkeen tulee rahaa kesätöistä ja todennäköisesti rippirahaakin tulee, niin ajattelin ostaa meinliltä krässin (16") ja haitsun (14"). Mutta voisiko joku kertoa, että sopivatko nuo amunit miten hevimetalliin? Ja jos sopivat niin mitkä niistä kannattaisi ostaa? Pistäkää linkkiä t-kaupasta. |
Maardi 11.06.2005 12:03:44 | |
---|
Nyt kun kesän jälkeen tulee rahaa kesätöistä ja todennäköisesti rippirahaakin tulee, niin ajattelin ostaa meinliltä krässin (16") ja haitsun (14"). Mutta voisiko joku kertoa, että sopivatko nuo amunit miten hevimetalliin? Ja jos sopivat niin mitkä niistä kannattaisi ostaa? Pistäkää linkkiä t-kaupasta. Hyvin sopii mäiskeen soittoon. Vähän aikaa sitten hankin Amunin 14" medium soundwawe hi-hatin ja 16" thin crashin. Haitsu varsinkin on jo vähänkin aukinaisena todella repivä ja murskaava. Tuo thin crash on oman 2002 rässin rinnalla pikkaisen hiljainen, mutta erittäin kelpo peli sekin. Voin suositella. |
dictatorsh*t 12.06.2005 00:37:41 | |
---|
että sopivatko nuo amunit miten hevimetalliin? Eiköhän nuo sovi, mutta kannattaa myös muistaa Meinlin Raker -sarja. Suunnattu juuri ruonne hevi/metalliosastolle. Itsellä vain hyviä kokemuksia (18" Medium Crash). "The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal." |
Pacific 12.06.2005 19:17:24 | |
---|
Eiköhän nuo sovi, mutta kannattaa myös muistaa Meinlin Raker -sarja. Suunnattu juuri ruonne hevi/metalliosastolle. Itsellä vain hyviä kokemuksia (18" Medium Crash). Pitää muistaa tuokin sitten kun niitä peltejä alkaa hommaamaan. Kuitenkin katson, että jaksaisiko noilla nykysillä kolminollakakkospaskoilla vielä hakata vuoden tai kaksi. |
NKVD 18.06.2005 22:34:56 | |
---|
Aika paljon näkyis olevan myynnissä tuota Classic-sarjan 12" chinasplashia ja 18" chinaa. Onko niistä mihinkään? Hinnallakaan ne ei oo pilattu, ainakaan käytettynä. Thomanilla ois tuo setti+joku kolmas pelti alle 100€. Eli kannattaako noita edes harkita ostaa, siis käytettynä? Byzancea tietenkin ostaisin, mutta noista halvemmista vois saada ihan kohtuu pellit treenikäyttöön. Mielipiteitä? Ottakee tuolta mussiikkia! http://koti.mbnet.fi/pparanta/testi/lucidity/ |
Niskamies 18.06.2005 22:36:23 | |
---|
Aika paljon näkyis olevan myynnissä tuota Classic-sarjan 12" chinasplashia ja 18" chinaa. Onko niistä mihinkään? Hinnallakaan ne ei oo pilattu, ainakaan käytettynä. Thomanilla ois tuo setti+joku kolmas pelti alle 100€. Eli kannattaako noita edes harkita ostaa, siis käytettynä? Byzancea tietenkin ostaisin, mutta noista halvemmista vois saada ihan kohtuu pellit treenikäyttöön. Mielipiteitä? Mulla oli 20" ja 12" chinat. 20" china oli vähän kökkö, silleen halvan kuulonen. Mutta ihan ok. 12" oli tosi hauskan kuulonen, mutta sekin kuulosti halvalta. Mielummin ostaisin tohon 100 euroon kaksi hyvää Wuhania tai staggin traditionalia. Virallisesti semi-pro! |
Glubatz 19.06.2005 14:27:32 | |
---|
Mulla on Classics-sarjasta just noi 18" ja 12" chinat, 20" ride, 16" crash ja 10" splash ja sitte amunista 14" crash. Kaikki on mun mielestä tosi hyviä, ja suosittelen hommaamaan sen 18", 12" china ja 10" splash-setin mitä tomannilla myydään, jos sitä suunnitttelet. Itelläkii on, enkä oo vielä löytäny mitään vikaa niistä. |
Magiz 19.06.2005 23:35:50 | |
---|
suosittelen hommaamaan sen 18", 12" china ja 10" splash-setin mitä tomannilla myydään, jos sitä suunnitttelet. Itelläkii on, enkä oo vielä löytäny mitään vikaa niistä. mulla on kanssa tuo peltisetti. henkilökohtaisesti pidän kyllä 18" ja 12" chinoista sillon, kun on tommoset raksakuulosuojaimet päässä.. :P ilman korvatulppia tai noita kuulosuojaimia ku noita huitasee ni sattuu nin maan perhanasti.. :P ja 10" splashi on ihan syvältä mun mielestä! tai no, ehkä se jonkun mieleen kolahtaa, mutta mun mielestä se on liian hiljanen ja muutenkin.. ainakin kun vertaa tohon mun 10" alchemyn splashiin.. meinliltä olen nyt hommaamassa amunin haikkaa, tavalla tai toisella. sain todella hyvän tarjouksen, ja nyt on vaan rahankeruu käynnissä.. :P Rummut ja niiden soitto on taidetta. |
Pacific 22.06.2005 20:47:40 | |
---|
|
Maardi 23.06.2005 14:48:22 | |
---|
|
moderndrummer88 25.06.2005 13:18:52 | |
---|
ne on aina aika käsittämättömiä nuo thomanin meinl- tarjoukset... Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. |
Youni 03.07.2005 15:50:50 | |
---|
Tuolla Meinlin kotisivuilla on kattava kokoelma ääniraitoja symbaaleista. Onko joku testaillut, että ovatko ne kuinka hyvin kohdallaan? Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |