CUBASE 07.05.2005 14:54:15 | |
---|
Mikä mahtaa olla in? Kun puhutaan kitaraplugineista tänäpäivänä? Olisiko kellään suositella sellaista missä esiintyisi mahdollisimman laaja ja laadukas setti efektejä ja simulaatioita. |
Quu 07.05.2005 17:00:30 (muokattu 07.05.2005 17:01:10) | |
---|
http://hevijammu.cjb.net
Hinta: 400e/En tingi. |
CUBASE 07.05.2005 18:35:16 | |
---|
Joo kiitoksia vinkistä, täytyy katsoa millaisista pluggareista on kyse. Siitä amplitubesta varmaan se testiwarekin kertoo jotain? |
askomiko 07.05.2005 19:13:09 | |
---|
Guitar suitetsa löytyy aika paljon klippejäkin, jos vain haku toimisi kunnolla. |
Santtu_123 07.05.2005 20:17:17 | |
---|
Slayer rokkaa, mun mielestä parempi kuin amplitube tms. |
CUBASE 08.05.2005 16:10:40 | |
---|
Löytyykö siitä Slayeristä ROCKMAN DISTORTION tyyppistä analogista juttua kenties? |
Mesa/Boogie 09.05.2005 14:40:10 | |
---|
Native Instrumentsin Guitar Rig ehdottomasti. On tosin aika tehosyöppö, mutta hakkaa Amplituben mennen tullen. |
askomiko 09.05.2005 16:19:13 | |
---|
Guitar rig taitaa olla vaan aika kallis, Guitar suite on 0e. Joskin eihän siitä monipuolisuutta juuri irtoa. Särö ja cleani, mut ne on sit hyviä. |
PIM 09.05.2005 16:23:39 | |
---|
...ttu tätä elämää, yhtenä päivän autokuume ja toisen GAS... |
Timo JM 09.05.2005 18:06:05 (muokattu 09.05.2005 19:19:26) | |
---|
Löytyykö siitä Slayeristä ROCKMAN DISTORTION tyyppistä analogista juttua kenties? Heh, ja mä kun luulin olevani ainoa Rockman diggari. Musta tossa legendaarisessa Boston soundissa on jotain mitä ei löydy mistään muualta. Siksi meikäläisellä onkin räkissä puolen unitin Rockman Sustainor. Aina välillä sitä vaan jostain kumman syystä haluaa vetää jotkut jutut sen kautta :-) Tässä esimerkki niille jotka ei tiedä mistä on kyse. Kaikki sähkikset vedetty Sustainorin läpi. http://files.mikseri.net/hifi/d/divari_-_enemman_aikaa.mp3 Huom! Kyse ei siis ole mistään tämän päivän tyypillisestä särörunttauksesta. Toki Rockmanistakin saa stydimpää säröä kuin tuossa näytteessä, mutta perus honotus säilyy aina. Ai niin, vastaus kysymykseen. Slayeristä ei saa (eikä mistään muustakaan plugarista) tuota perinteistä mielipiteet jakavaa Rockman soundia! ...siis mun mielestä. |
sami_sumea 09.05.2005 21:05:13 | |
---|
EDIT: Nimim. Vintagesuitea odotellessa... Sitä saatkin todennäköisesti odotella pitkään. Sivuilla on lukenut "coming soon" siitä asti kun sivusto avattiin (oliskohan pari vuotta sitten?) ... "On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä." Pauline 8v. |
Bee-äf 10.05.2005 08:50:38 | |
---|
Izotope Trash - enempi yleis-distortion-plugari, mutta sillä saa säätämällä mitä erikoisimpia saundeja, siinä kuin perussäröjäkin. With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today. |
tuluppa 10.05.2005 10:32:09 (muokattu 10.05.2005 10:38:09) | |
---|
Guitar suite ja guitar rig on jees. Guitar suite tekee asiallisesti sen minkä lupaakin, eli särö- ja kliinikanava toimii, eikä tarvitse kaappimallinnusjutuista murehtia. Guitar rigissä löytyy taas säädettävää kitarsoundin jokaisella osa-alueella. Hyvinki käyttökelpoisia molemmat. http://www.mikseri.net/artistit/?id=40778 ronskiuas o kitaroiden osalta kokonaan guitar suitella. Taitaa olla toi alun rumpufeidauski kyseisen jcm900-plugarin läpi :) |
Lego 10.05.2005 10:38:46 (muokattu 10.05.2005 10:39:07) | |
---|
Mäkin innostuin Guitar suitesta vasta hetki sitten. Aikani takuttuani V-ampin kanssa (siitä ei kyllä äänittelykäyttöön mulle irronnut mitään hyvää särösoundia) ja sitten tuli GS ja hoiti homman heti. Nyt on kone päivityksen alla kun kone kyykkäsi liian monesta raidasta ja plugarista johtuen. Guitar riggiä huvittaisi testata mutta se on liian kallis. Minkä vanhana oppii, sitä ei nuorena osannut. Ibanez, probably the best guitar in the world! |
superfly 10.05.2005 11:04:59 | |
---|
Mäkin innostuin Guitar suitesta vasta hetki sitten. Aikani takuttuani V-ampin kanssa (siitä ei kyllä äänittelykäyttöön mulle irronnut mitään hyvää särösoundia) ja sitten tuli GS ja hoiti homman heti. Nyt on kone päivityksen alla kun kone kyykkäsi liian monesta raidasta ja plugarista johtuen. Guitar riggiä huvittaisi testata mutta se on liian kallis. Totta haastat, mutta Guitar Suitesta en sitten saanut kyllä kelpoa puhdasta saundia millään. Sama ongelma on V-Ampin ja myös PODin kanssa, joten edelleen joudun käyttämään vahvari + SM57 -yhdistelmää, joka on rivitalokäytössä täysin mahdoton yhdistelmä. Voxin Tonelab on ostolistalla jos saundit ovat edes lähellekään niin hyvät kuin 60 wattisessa Valvetronixissa. Guitar Rigin demoversiolla pääsee kyllä testailemaan aika hyvin. Se aikarajoitus siinä on kyllä todellinen ongelma, koska ainakin minua huvittaisi tietää että kuinka koneeni jaksaa tuon kanssa ihan todellisessa nauhoitussessiossa. Se ei oikeen suju jos tuo pätkäsee vähän väliä... Saundeista sillä demolla enivei saa ihan hyvän käsitysen. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Lego 10.05.2005 11:11:56 | |
---|
Totta haastat, mutta Guitar Suitesta en sitten saanut kyllä kelpoa puhdasta saundia millään. Sama ongelma on V-Ampin ja myös PODin kanssa, joten edelleen joudun käyttämään vahvari + SM57 -yhdistelmää, joka on rivitalokäytössä täysin mahdoton yhdistelmä. Voxin Tonelab on ostolistalla jos saundit ovat edes lähellekään niin hyvät kuin 60 wattisessa Valvetronixissa. Guitar Rigin demoversiolla pääsee kyllä testailemaan aika hyvin. Se aikarajoitus siinä on kyllä todellinen ongelma, koska ainakin minua huvittaisi tietää että kuinka koneeni jaksaa tuon kanssa ihan todellisessa nauhoitussessiossa. Se ei oikeen suju jos tuo pätkäsee vähän väliä... Saundeista sillä demolla enivei saa ihan hyvän käsitysen. Niin ja unohdin tuossa mainita että en varmaan itse olisi löytänyt hyviä säröjä tuosta GSuitesta mutta nimim. Dauntin suosiollisella avustuksella löytyi mieltä ylentävää räminää. Joten kaikki kiitos ja kunnia hänelle. Puhtaita en ole vielä testannutkaan. Mites, ne jotka on testannut, jos käyttäisi V-amppia etusena ja käyttäisi noita plugareita myös bassolle? Mitähän siitä tulisi. Meinaan tässä jossain vaiheessa bassonkin hommata ja omiin räpellyksiin nauhoitella bassotkin ja ajattelin vain jotta ratkeaisiko homma noin? Metallivääntöä. Minkä vanhana oppii, sitä ei nuorena osannut. Ibanez, probably the best guitar in the world! |
Quu 10.05.2005 17:04:44 | |
---|
Sitä saatkin todennäköisesti odotella pitkään. Sivuilla on lukenut "coming soon" siitä asti kun sivusto avattiin (oliskohan pari vuotta sitten?) Totta :P Tekisi vaan mieli tietää, että mitä se sisältää/sisältäisi. http://hevijammu.cjb.net
Hinta: 400e/En tingi. |
Reddie 11.05.2005 16:05:57 | |
---|
Toi Guitar Suiten JCM900-plugari on muuten oiva laulusärö.. ;) |
Kiitos Cortex vinkistä! Tolla sain aivan loistavat soundit. Mun mielestä on aivan Amplituden tasoa. Ja ilmainen! |
MALA 28.05.2005 12:26:27 | |
---|
Niin ja unohdin tuossa mainita että en varmaan itse olisi löytänyt hyviä säröjä tuosta GSuitesta mutta nimim. Dauntin suosiollisella avustuksella löytyi mieltä ylentävää räminää. Joten kaikki kiitos ja kunnia hänelle. Puhtaita en ole vielä testannutkaan. Ei voi mitään nyt alko kiinnostaan että minkälaisista säädöistä on kysymys? En ole ainakaan itse saanut suitesta yhtä hienon kuuloista meteliä kuin Dauntlessin biiseissä. |