Aihe: Gretcsh Electromatic
1
riff
12.05.2005 22:03:08
Kirjottakaa kokenuksia noista koreassa tehdyistä Gretscheistä. Tuli tossa pitkän harkinnan jälkeen hommattua semmonen ja itse olen aika tyytyväinen, kun hintaa kertyi 750 euroo.
Älkää olko pojat huolissanne, kyllä tää tästä vielä huononee!
Artist
12.05.2005 22:05:06
Tuli tossa pitkän harkinnan jälkeen hommattua semmonen ja itse olen aika tyytyväinen, kun hintaa kertyi 750 euroo.

Minkä hommasit? Mistä ostit?

Itseäni kiinnostaa Pro Jet, värinä sparkle silver ja Bigsbyllä tietty. Musicstore Kölnistä ajattelin semmoisen poistaa itselleni, kunhan työt alkavat ja palkka juoksee. :) Kovin vaivaa nyt GAS!
I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker! *Bella Italia #10*
riff
12.05.2005 23:00:21 (muokattu 12.05.2005 23:01:35)
Minkä hommasit? Mistä ostit?

JKL, Musikantti. G5219 ja punainen lisenssi Bigsbyllä.
Mikko Kankaanpää
13.05.2005 08:25:21

Minulla on moinen "made in China" tarralla. Hyviä ja huonoja puolia löytyy runsaasti:
+Soitto tatsi ok, jopa loistava
+ulkonäkö todella upea
+viimeistely hyvä
+Soundi hieno tietyilla vahvistimilla ja asetuksilla

-Ei pysy vireessä! kaikenlaisen säätelyn ja parin muutamien kuukausien seisottamisen jälkeen vireessä pysyminen parantui huomattavasti, mutta edelleen menee kyllä todella helposti epävireeseen vaikkei edes koske Bigsbyyn.
http://www.uraltone.com
riff
13.05.2005 10:53:15
Minulla on moinen "made in China" tarralla. Hyviä ja huonoja puolia löytyy runsaasti:
+Soitto tatsi ok, jopa loistava
+ulkonäkö todella upea
+viimeistely hyvä
+Soundi hieno tietyilla vahvistimilla ja asetuksilla

-Ei pysy vireessä! kaikenlaisen säätelyn ja parin muutamien kuukausien seisottamisen jälkeen vireessä pysyminen parantui huomattavasti, mutta edelleen menee kyllä todella helposti epävireeseen vaikkei edes koske Bigsbyyn.

Ootko laittanu lyijyä satulaan?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)