PJS 16.04.2003 20:02:17 | |
---|
mitkäs on teidän mielestä pelottavimmat/jännittävimmät elokuvat, itse henk koht väitän että ainoastaan eräs b-luokan kauhuelokuva nimeltään kauhukaapin kummitus on oikeasti pelottanut minua ja se oli joskus 7 vuotiaana. Eräs elokuva josta minulle tuli vähän pahaolo jostain syystä oli toi even horizon tms. vaikka se olikin aika juoneton kräppi muuvie niin silti, jotenkin se helvetti/saatan kiduttamassa ihmisiä akseli on vaan aina yhtä ikävää, siksipä odotankin innolla kunnes telkusta tulee seuraavan kerran tää Omen sarja, pitäis olla ihan kivaa splatteria. kivi ja vierähdys!!!! |
silhouette 16.04.2003 20:15:00 | |
---|
Mulle yksi pelottavimmista on toi halloween sarja. Katoin sen joskus tosi nuorena ja näin aina saman painajaisen siitä, että se äijä(micheal myers) seisoo mun sängyn vieressä kun olen nukkumassa. Hui helvetti, vielläkin puistattaa : ( Elämä on parasta huumetta!!! |
zernobyl 16.04.2003 20:26:55 | |
---|
Mulle yksi pelottavimmista on toi halloween sarja. Katoin sen joskus tosi nuorena ja näin aina saman painajaisen siitä, että se äijä(micheal myers) seisoo mun sängyn vieressä kun olen nukkumassa. Hui helvetti, vielläkin puistattaa : ( Samaten joskus pienenä oli tosi pelottava joku semmonen leffa missä joku riivattu kello alkaa dominoimaan taloa. En muista nimeä, jos joku muistaa, voisi kertoa. Olisi hauska nähdä uudelleen, ja kattoa josko on yhtä pelottava nyt. :) |
MeatPie 16.04.2003 20:30:31 | |
---|
Joskus näin semmosen B-leffan kun Remote Control. Niissä vanhoissa B-elokuvissa on jotain tosi aavemaista... Kaipa niitä pelottavampiakin on tullut silti nähtyä =) |
jannu 16.04.2003 20:58:56 | |
---|
Event Horizon yksin katsottuna pimeänä syysiltana oli viedä yöunet. Se on vaan harvinaisen piinaava leffa. enhän minä mitään soittimista ymmärrä... |
Juho L 16.04.2003 21:04:24 | |
---|
Event Horizon yksin katsottuna pimeänä syysiltana oli viedä yöunet. Se on vaan harvinaisen piinaava leffa. Jotenkin tulee mieleen, että kyseisen elokuvan ohjaaja/käsikirjoittaja on katsonut Hellraiserin kerran tai kahdesti. "You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
Rad Child 16.04.2003 21:08:10 | |
---|
Pienenä Tappajahait olivat oivallisia tapoja menettää yöunet. Ja tietenkin uimahalut menivät samassa. Bloody Mary-niminen vampyyrielokuva oli pienenä kanssa aika jänskä. |
jannu 16.04.2003 21:12:47 (muokattu 16.04.2003 21:13:01) | |
---|
Jotenkin tulee mieleen, että kyseisen elokuvan ohjaaja/käsikirjoittaja on katsonut Hellraiserin kerran tai kahdesti. voi olla. Tosin mun mielestä Hellraiser on todella paska.
enhän minä mitään soittimista ymmärrä... |
Omen 1 on aika hyvä. Amityville horror, siis joku niistä, oli ainakin joskus mielestäni pelottava. On kyllä aikaa kun niitä oon katellut |
MeatPie 16.04.2003 21:59:52 | |
---|
Jotenkin tulee mieleen, että kyseisen elokuvan ohjaaja/käsikirjoittaja on katsonut Hellraiserin kerran tai kahdesti. Jep, tuo minullekin tuli heti mieleen. Hellraiser I on nyt omalla tavallaan ihan mielenkiintoinen, vaikka juoni ehkä hieman köykäinen onkin ;)
|
reijoteppo 16.04.2003 22:08:44 | |
---|
Leffat mitkä pelotti kersana oli: Omen,Nightmare on Elmstreet 1,Evil dead 1,Maissilapset,Halloween 1&2 ja onhan nuo vieläkin aikamoisia...Minustakin useimmat Cronenbergin jutut ei oo erityisen peloittavia...Joku Hellraiser lähinnä meinaa naurattaa.. |
k1mm0 16.04.2003 22:38:01 | |
---|
Pahuuden kartano on aika pelottava (ei oo sama kuin The Haunting, sehän tais olla paholaisen talo tai jotain...) Pienenä näin vaikka kuinka useesti painajaisia Candymanista (katoin sen noin 9-vuotiaana), mutta eipä ollu niin jännä kun se viimeks tuli telkkarista noin vuos sitten... kai. Ja sit manaaja. Eipä oo jostain syystä Halloweenit, Screamit yms. niin paljoo pelottanu... The Ring oli kans mielenkiintosta kattoo kolmen aikoihin yöllä pimeessä huoneessa. "Meillä on varma tieto siitä, että Bin Laden on Afganistanissa tai jossakin muussa maassa tai sitten hän on kuollut."
- Yhdysvaltojen puolustusministeri Donald Rumsfeld |
NORTON 16.04.2003 22:38:56 | |
---|
Leffat mitkä pelotti kersana oli: Omen,Nightmare on Elmstreet 1,Evil dead 1,Maissilapset,Halloween 1&2 ja onhan nuo vieläkin aikamoisia...Minustakin useimmat Cronenbergin jutut ei oo erityisen peloittavia...Joku Hellraiser lähinnä meinaa naurattaa.. Evil Dead 1&2 ovat kyllä aika kuningas leffoja. |
Lähikauppias 16.04.2003 23:05:13 | |
---|
Manaaja pelotti kovastikin. Myös The Others oli varsin pelottava. Ringu pelotti jonkin verran, ei tosin aivan hirveästi. |
Aerodactev 16.04.2003 23:10:55 | |
---|
Öö.. minä näin pienenä painajaisia Gremlins 2:sta.. |
Veikko 16.04.2003 23:24:55 | |
---|
Englantilainen Potilas, Piano ja Hevoskuiskaaja. Ajatuskin siitä, että joutuisin katsomaan nuo elokuvat saa minut pakokauhun ja hulluuden partaalle. Suojele Suomen metsiä - tapa tikka. |
geeta shredda 16.04.2003 23:26:56 | |
---|
Pentuna pelotti kaikki ufo-elokuvat aivan kympillä. Yhtään nimeä ei tule mieleen. |
Jormaz 17.04.2003 01:34:14 | |
---|
Stephen Kingin kirjaan perustuva "Se", aika hirveä, painajaismainen. Tappajahai on kyllä kaikista pelottavin. Back to the 80's |
noir 17.04.2003 01:54:49 | |
---|
...Ringu pelotti jonkin verran, ei tosin aivan hirveästi. Japsi vai kökkö-jenkki versiointiko oli kun näit? Heräsin aamulla, ja sillä tiellä olen vieläkin. |
BaariMikko 17.04.2003 02:12:48 | |
---|
Manaajaa on mainostettu maailman pelottavimmaksi, mutta eipä se nyt niin kovin kamala ollut. Pahimpia(=parhaita) on ehdottomasti sellaiset hiljaiset, piinaavan ahdistavat kauhuleffat. Ei kuitenkaan liian hiljaiset, kuten esim. The Others, jossa meinasi nukahtaa moneen otteeseen. I'll follow the sun... |