Vesikristalli 10.05.2005 10:11:45 | |
---|
Olen saanut käsiini kohtuullisen nivaskan vanhoja nuotteja ajalta 1899-1944. Joukossa kotimaista tanssimusiikkia, laulelmia, venäläistä ja saksalaista viihdemusiikkia. Tutuissa lauluissa näyttää olevan hieman erilaiset sanatkin, johtuneeko siitä että ne on sävelletty sotien aikana..Onkohan näille mitään käyttöä kellään, vai kippaanko roskikseen? |
Sertzo S 10.05.2005 11:12:28 | |
---|
Olen saanut käsiini kohtuullisen nivaskan vanhoja nuotteja ajalta 1899-1944. Joukossa kotimaista tanssimusiikkia, laulelmia, venäläistä ja saksalaista viihdemusiikkia. Tutuissa lauluissa näyttää olevan hieman erilaiset sanatkin, johtuneeko siitä että ne on sävelletty sotien aikana..Onkohan näille mitään käyttöä kellään, vai kippaanko roskikseen? Älä helvetissä kippaa roskikseen! Minä en niitä tarvi, mutta joku varmasti. |
isojussi 10.05.2005 11:42:20 | |
---|
Lähetä mulle - vai käynkö noutamassa? Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
tanjuli 10.05.2005 19:03:26 | |
---|
mä voisin sitä iskelmäpuolta huolia. ja muutakin myös. [i hear voices but at least they're on tune] |
Joonas 12.05.2005 02:53:00 (muokattu 12.05.2005 02:54:46) | |
---|
Tee palvelus, ja tuo Tampereen yliopiston kansanperinnearkistoon - täältä niitä pääsevät kaikki joskus lukemaan, ja on toivoa, että ne joskus jopa julkastaan, tai sitten ei... EDIT: Ja meidän kansanperinnearkistohan on erityisesti omistautunut juuri kansan- ja populaarimusiikin säilömiseen. Muutenkin ihmisten tulisi ymmärtää, että niitä mummonäidinisän kirjeitä ja pöytälaatikkokirjoituksia ei kannata säilyttää "yksityiskäytössä" vaan tuoda arkistoon. Lahjoittajalla on muistaakseni jonkinlainen oikeus materiaaliinsa, muttei tietenkään mikään tekijänoikeus... Enää pari vuotta, niin mun hullu visio Dallape-nuottien julkasusta saattaa toteutua. hip hei, huraa! J. Moon vanha kettu. Älä ammu mua. |
Joonas 12.05.2005 02:54:17 (muokattu 12.05.2005 02:54:38) | |
---|
Sori, tuplapostaus Moon vanha kettu. Älä ammu mua. |
Vesikristalli 12.05.2005 11:44:13 | |
---|
Tee palvelus, ja tuo Tampereen yliopiston kansanperinnearkistoon - täältä niitä pääsevät kaikki joskus lukemaan, ja on toivoa, että ne joskus jopa julkastaan, tai sitten ei... Vau, tuohan oli hyvä ajatus - näin taidankin toimia. Kiitos |
baron 12.05.2005 11:46:25 | |
---|
Tee palvelus, ja tuo Tampereen yliopiston kansanperinnearkistoon - täältä niitä pääsevät kaikki joskus lukemaan, ja on toivoa, että ne joskus jopa julkastaan, tai sitten ei... Mulla on yhden vanhan muusikon "jäämistö", muutama mapillinen 50-60 luvun nuotteja. Mahtaisiko nekin sinne kelvata? |
Joonas 12.05.2005 12:23:32 | |
---|
Eiköhän. Mä olen tosiaan vain tällänen säälittävä opiskelijanrääpäle, joten ennen materiaalin luovutusta voisi olla hyvä ottaa yhteyttä näihin meidän arkiston ammattilaisiin. http://www.uta.fi/laitokset/mustut/arkistosivut/index.htm Linkin takaa löytyy tarkemmin tietoa arkistosta, materiaalin luovutuksesta, sekä yhteystiedot. Joonas. Moon vanha kettu. Älä ammu mua. |
baron 12.05.2005 12:42:37 | |
---|
Eiköhän. Mä olen tosiaan vain tällänen säälittävä opiskelijanrääpäle, joten ennen materiaalin luovutusta voisi olla hyvä ottaa yhteyttä näihin meidän arkiston ammattilaisiin. http://www.uta.fi/laitokset/mustut/arkistosivut/index.htm Linkin takaa löytyy tarkemmin tietoa arkistosta, materiaalin luovutuksesta, sekä yhteystiedot. Joonas. Kiitti |
Mulla on yhden vanhan muusikon "jäämistö", muutama mapillinen 50-60 luvun nuotteja. Mahtaisiko nekin sinne kelvata? mulle kelpaisi valokopiotkin... [i hear voices but at least they're on tune] |