Aihe: korvamonitorit..
1
Lipponen
03.05.2005 19:32:50
Korvamonitoreja. Mistä, miten, minkä hintaisia, suosituksia ja onko mahdollisuutta kimppa tilauksiin? kiitoksia etukäteen =)
Sen minkä nuorena oppii sen vanhana "ehkä" taitaa.
insight
12.05.2005 10:36:35
Muakin kiinnostais moiset. Mä luulen, että hyvät korvamonitorit tehdään tulppiin, jotka valetaan korviin ja ovat täten yksilölliset. Lääkärissä tehdään tollaset tulpat. Niihin sitten laitetaan ne kuulokkeet. En tiedä onko asianlaita näin, mutta vois olla.
Apricot
12.05.2005 11:36:28
Ainakin Sennheiserin in-ear -seteissä tulee mukana sellaiset superlontulpat, joiden sisään se kuuloke työnnetään. Istuu aika tiiviisti, ja eristää lähes täysin ulkomaailmasta. On olemassa myös adapteri, jolla kuulokkeen voi sovittaa Elacinin kuulonsuojaimeen, mutta se Elacin täytyy hankkia erikseen, ja se on sitten ihan sama muotti kun niissä kuulonsuojaimissakin. Filtterin tilalle vain vaihdetaan se kuuloke.

Monien mielestä paras soundi tulee ihan tavallisilla walkman -nappikuulokkeilla. Ne ei suojaa lavameteliltä, mutta joissain tilanteissa sitä vuotoa nimenomaan haluaa. Ainakin laulaminen on outoa täysin suljetuilla napeilla.

Sennheiserin langaton setti taitaa maksaa jotain 800 - 900 eur, niitä on tietysti eri mallisarjoja, eri hintaisia. Tuo hinta taitaa olla sitä keskisarjaa. Langallinen on oleellisesti halvempi.
No problemo!
Marzi
20.05.2005 02:03:27 (muokattu 20.05.2005 02:03:43)

Pitää muistaa, että monitoriukko saattaa tehdä jopa kuuttatoista eri miksausta, joten juttu ei liikahda yhtä helposti kuin keulassa, jossa ajellaan left-rightia.

Jep. Ja edelleenkin monitoriukoksi kelpaa aina se autokuski tai kaveri. :D

Mulla on monitorimiksaajana paras mahdollinen ukko, minä itse. :D Kukaan muu kun ei sitä balanssia kunnolla tiedä. (eikä muista ny niin väliä) Tai sitten oon vaan pihi. :D Ei mut oikeesti, hoidan bändini kanssa kitaroinnin lisäksi monitorit (ei niihin keikan aikana tartte puuttua, ja digitiski kun on, niin ei paljon ennen keikkakaan. Eli ihan turhasta kaljan tarjoavat, mutta ei kerrota niille. :D) välillä siitä on riesaa, mutta ompahan ainakin itsellä hyvä. :D

t: Hymiöennätys.
Hoho.
Pidän ääntä, näyn kauas, olen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)