theelekrep 16.04.2003 00:01:11 | |
---|
TIISTAINA 15.4. VARASTETTIIN NAISTEN KLINIKAN PIHALTA AUTOSTANI MINUN KITARA, EPIPHONE LES PAUL MIKÄ ON PUNAINEN (PUUT PAISTAA LÄPI), TALLAMIKKINÄ SEUMOUR DUNCAN SH-10, SCHALLERIN KROMISET VIRITTIMET, GOTOHIN TALLAT. KITARA ON AIKA AINUT LAATUINEN KOSKA OSAT ON JÄLKEENPÄIN ASENNETTU!! MYÖS VARASTETTIIN BOSS CHORUS, LEAD FOOT WAH JA PHILIPS POLTTAVA CD. KUITENKIN SE KAIKKEIN VITTUMAISIN HOMMA ON ETTÄ, AUTOSTA VIETIIN MYÖS CD-LEVY MISSÄ OLI NOIN SATA DIGIKUVAA LAPSESTANI MIKÄ OLI JUURI SYNTYNYT!! kUVAT ON AINOAT KAPPALEET MITÄ MINULLA ON!! ELI JOS JOKU KUSIPÄÄ KAUPPAA SINULLE KYSEISIÄ TAVAROITA, ILMOITA MINULLE. MAKSAN MELKEIN MITÄ VAAN ETTÄ SAISIN EDES KUVA-CD:N TAKAISIN!! T. JP 050-5835650 theelekrep@jippii.fi |
JoUmAn 16.04.2003 16:08:13 | |
---|
Tota mua vaan kiinnostas tietää et mikä kaupunki? Zirp |
redondo 16.04.2003 17:09:38 | |
---|
"tyhmästä päästä kärsii koko ruumis", tuollainen sanonta muistui mieleeni. Kitara tietenkään ei ollut lukollisessa laukussa? Mahtoivatko auton ovet olla lukossa? Ja eikö niin, että kitara makasi jossain auton takapenkillä? Vaikka mulla on "vain" Telecasteri niin siltikään en jätä sitä koskaan näkyville, vaan lukollisessa laukussa tavaratilassa pidän sitä. |
SiwamieS 16.04.2003 17:15:41 | |
---|
"tyhmästä päästä kärsii koko ruumis", tuollainen sanonta muistui mieleeni. Kitara tietenkään ei ollut lukollisessa laukussa? Mahtoivatko auton ovet olla lukossa? Ja eikö niin, että kitara makasi jossain auton takapenkillä? Vaikka mulla on "vain" Telecasteri niin siltikään en jätä sitä koskaan näkyville, vaan lukollisessa laukussa tavaratilassa pidän sitä. AAH.. Pyöritetään vaan veistä haavassa. |
askomiko 16.04.2003 17:17:39 | |
---|
Kitara tietenkään ei ollut lukollisessa laukussa? Lukollinen kitaralaukku on avaamisen vaikeudeltaan lähellä maitopurkkia. Ainoa pitävä keino jota keksin (pomminkestävän panssarilaukun lisäksi) on se Epiphone jossa on X-reikä rungossa, siitä vaan ketju läpi... |
redondo 16.04.2003 17:23:38 | |
---|
Alumiinista laukkua ei avata ainakaan ihan heti, kasoislukitus myös sarana puolella. Muistuttaakin lähinnä työkalupakkia. mutta tallessa on pysynyt ja vielä peräkontissa. |
Juntunen 16.04.2003 20:18:27 | |
---|
Lukollinen kitaralaukku on avaamisen vaikeudeltaan lähellä maitopurkkia. Ainoa pitävä keino jota keksin (pomminkestävän panssarilaukun lisäksi) on se Epiphone jossa on X-reikä rungossa, siitä vaan ketju läpi... LP:n laukku on ainakin sen muotoinen, että siihen voi halutessaan virittää semmosen kunnon "traktoriketjun" ja munalukon. Saa hajottaa koko laukun jos meinaa saada sen kitaran ulos. Toinen vaihtoehto on ostaa SKP:n laukku. :D "SKP kestää vaikka katolta laskea" |
"SKP kestää vaikka katolta laskea" Kokemuksen syvä rintaäänikö tässä puhuu? :) |
Juntunen 16.04.2003 20:42:17 | |
---|
Kokemuksen syvä rintaäänikö tässä puhuu? :) Heh. Juu. =) |
pitkätukka 16.04.2003 23:02:43 | |
---|
Alumiinista laukkua ei avata ainakaan ihan heti, kasoislukitus myös sarana puolella. Muistuttaakin lähinnä työkalupakkia. mutta tallessa on pysynyt ja vielä peräkontissa. Eipä siitä mitään hyötyä ole, kun varas sen mukaansa nappaa. Jos ei aukea, niin heittää menemään. |
Hanok 17.04.2003 08:59:23 | |
---|
Eipä siitä mitään hyötyä ole, kun varas sen mukaansa nappaa. Jos ei aukea, niin heittää menemään. Kyllä sillä varkaalla on aikaa puuhastella mikä tahansa laukku auki kunhan on ensin vienyt kitaran laukkuineen päivineen. Eikös kassakaapeillekin ilmoiteta jotkut minimiajat jotka niiden avaamiseen taataan kuluvan? Ei ole olemassa laukkua jota ei saisi auki jos on riittävästi aikaa ja työkaluja käytettävissä. Kieltämättä kitaroiden pitäminen autossa on melkoinen riski.
|
clarkkent 23.07.2003 19:09:42 | |
---|
jos varas löytyy, niin pistä sitten neppariin munkin puolesta. kirjoittamaton laki sanoo: älä varasta toisen soitinta. ttu. |
ilkkis 25.07.2003 12:05:58 | |
---|
Itsekin juuri esikoisen saaneena ei voi kuin ottaa osaa kuvien puolesta,ne nyt kuitenkin olivat arvokkaampia kuin mikään materia.Lohduttaudu sillä että kuvattavaa riittää vuosikausiksi, eikä muistoja vie mikään. Toivotaan että pitkäkynsi saa takaraivoonsa teräväkulmaisesta hevikirveestä! |