T.Laine 11.05.2005 15:49:56 | |
---|
onks kellään kokemuksia tuosta tuplapedaali- haikka telineestä?? muuta kuin: "oon mä sellasen nähny".. paikallinen musiikki liike omistaa moisen ja pyytää hävyttömän kallista hintaa siitä. Sillä hintaa sais jo IC:t ja jonku vitun hyvin haikka telineen. Mut jos jollain on oikeesti hyväksi/ kestäväksi havaittuja kokemuksia ko. "laitteesta" niin ilmotelkaapa. Ahistaa toi tuplien ja haitsun polkimien määrä =). ei ny. ...jaa nii olikse toi nappula mitä EI ois saanu painaa...
...sori... |
Niskamies 11.05.2005 15:55:31 | |
---|
Mä kokeilin tollasta pari kertaa. En digannut, se vaati paljon keskittymistä ja vaivaa, että sai vaihdettua pedaalia. Itse koen tuplat ja haikan paremmaksi vaihtoehdoksi. Ainakin vanhasta versiosta olen kuullut juttuja ettei kestäisi hirveän hyvin, itsekkin sitä vanhaa kokeilin. Meitsi on meshissä. |
porsas 11.05.2005 16:02:04 | |
---|
onks kellään kokemuksia tuosta tuplapedaali- haikka telineestä?? muuta kuin: "oon mä sellasen nähny".. paikallinen musiikki liike omistaa moisen ja pyytää hävyttömän kallista hintaa siitä. Sillä hintaa sais jo IC:t ja jonku vitun hyvin haikka telineen. Mut jos jollain on oikeesti hyväksi/ kestäväksi havaittuja kokemuksia ko. "laitteesta" niin ilmotelkaapa. Ahistaa toi tuplien ja haitsun polkimien määrä =). ei ny. osta vaan ennemmin se iron cobra,se ainakin on laatu tavaraa..kokemus puhuu !!! |
T.Laine 11.05.2005 16:09:21 (muokattu 11.05.2005 16:10:45) | |
---|
sen mä haluisin tietää, että mihin se julmettu hinta perustuu... kun tosiaankin sillä hintaa sais varmasti laadukkaatkin kamat,että onko noi kuitenkin kohtalaisen laadukkaat vai senkö takia kalliit kun ne on niin "ihmeelliset". Toisaalta en tarvi tuplia ihan älyttömän paljoa, eikä haitsunkaan tarvitse kokoaikaa olla kiinni painettuna... saispa ees viikoks tollasen koekäyttöön. Toisaalta houkuttaa mut sit... yli 400€ ja huomata ettei tää ookkaan hyvä... auts. ...jaa nii olikse toi nappula mitä EI ois saanu painaa...
...sori... |
Sergio 11.05.2005 17:03:03 | |
---|
Tota joo... Katoin tossa yhtä luetteloo ja sen hinta on 490:- . |
Wiitala 11.05.2005 20:22:54 | |
---|
En suosittele... Oli todella ikävä kokemus. Jos tarvitsee polkea vaikka välillä vähän tuplaa, pari iskua haikkaa, taas tuplaa jne. niin ei tuu mitään. Riippuu tietenkin mistä tykkää, mutta yksi tärkeimpiä asioita itselleni on kuitenkin soittomukavuus/-käytännöllisyys. Tuo Janus (kylläkin vanha malli, kai?) ei ole lähelläkään mukavaa saati käytännöllistä. "Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin." |
leadsticks 12.05.2005 12:56:44 | |
---|
Ostin joskus 2002 tollasen ja oon tykänny soitella! Tsydeemi on tukeva ja säätövaraa riittää. Pari huonoo puolta: - ku siirtyy tuplapoljentaan niin haitsu jää auki - haitsupedaalin laipat jotka tulee kengän syrjää vasten tahto pikkuhiljaa löystyä-->lukkomutteri ja pysyy - mukana tuleva voiteluöljypurkki (haitsupedaalissa kiskot joita pitkin homma toimii) loppuu aika joutuin, mutta esmes ompelukoneöljy toimii mutta pikkasen sotkusta hommaa... - kallis jotain plussaa: + tukeva (ei taatusti lipsua lattialla kumipohjat + piikit eikä irtoile basarista) mutta silti kevyt käyttää + 3 eri nuija vaihtoehtoa, huopa, kumi ja puu + säästyy tilaa koska vain kaksi pedaalia joilla hoituu haitsu ja tuplapoljenta + siirtyminen haitsusta tuplapoljentaan helppoa! + katu-uskottava (HIM:in rumpali joskus veivas näillä) !? eli kannattaa rauhassa liikkeessä kokeilla ja miettiä onko tilansäästö hinnan väärti. |
miän vain 12.05.2005 13:54:48 | |
---|
Kokeilin tuollaista paljonkin, moneen otteeseen, ihan ostomielellä jopa. Taisi olla se vanhempi malli, koska silloin DLX oli vielä Kaisaniemessä. Siirtyminen haitsusta tuplaan oli todella helppoa, kun keksi, että liike menee "jalka ylös ja siirto". Tuntui hyvältä polkea, varmalta ja herkältä. En ostanut, koska se oli hävyttömän kallis - kalliimpi kuin nykyään - ja koska siinä on niin paljon liikkuvia (eli mahdollisesti hajoavia) osia. Joita ei ihan helposti jesarilla korjata. Ja jos se hajoaa, menee haitsu ja pedaali molemmat. |
tthei 12.05.2005 14:42:35 | |
---|
En näe kauheesti muuta hyötyä (ainakaan itselleni) tollasesta värkistä kun sen että lattialla on sitten yks pedaali vähemmän. Ei se kuitenkaan nyt niin kamalasti vaadi nostaa sitä jalkaa siitä haikan pedaalilta siihen tupliksen pedaalille ;) Ja jos polkee paljon (ja nopeasti) sekasin haikkaa ja tuplista, niin kyllä tuntuu että erillisellä haikalla ja tupliksella tulee helpommaksi. Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist
--------------------------
www.innervision-fin.tk |
no mutta kun sepä siinä just onkin, etten mä varsinaisesti tarvii tuplia älyttömän paljoa... mutta ne ois kivat olla olla,koska muutamiin biiseihin tarvii tuplat sovittaa. Paljon tarviin kuitenki haitsupoljinta, mutta tuplapedaalin ja erillisen haitsun kanssa se on hieman "ei ihan täydellisessä paikassa". Lähinnä toi hinta/laatu närästää. "mitä minä paskalla kun ei ole peltoakaan..." ja kuten tossa äskön joku kirjoittikin; paljon liikkuvia osia mitä ei jeesuteipillä korjata. tarvii nyt sit miettiä. ...jaa nii olikse toi nappula mitä EI ois saanu painaa...
...sori... |
HeavyMachinery 13.05.2005 01:16:03 | |
---|
Minä tiedän - siis pelkään ! |
leadsticks 13.05.2005 15:23:16 | |
---|
minähän väitän tylysti ettei tota rikki kyllä saa että sitä ei tartte jännittää. On TODELLA tukevaa tekoa ja kulkenu keikat peräkärryssä muun romun seassa eikä kilometrit näy missään! |