Hughes 10.05.2005 17:05:13 | |
---|
Älkööt kukaan enää minun jälkeen viekö sinne hartkeansa korjattavaksi. Seitsämän(7!!) kuukauden korjauksen jälkeen ne ei ole saanut vieläkään volumepotikkaa maahantuojalta, eikä koko aikana ilmoittanut mitään korjauksen etenemisestä. Hyvä meininki? Hoh, tulipahan tiputettua pahimmat sydämeltä.. MoParit on ihana asia. |
pardy 10.05.2005 17:08:19 | |
---|
Älkööt kukaan enää minun jälkeen viekö sinne hartkeansa korjattavaksi. Seitsämän(7!!) kuukauden korjauksen jälkeen ne ei ole saanut vieläkään volumepotikkaa maahantuojalta, eikä koko aikana ilmoittanut mitään korjauksen etenemisestä. Hyvä meininki? Hoh, tulipahan tiputettua pahimmat sydämeltä.. No huh, olisin kyllä minä jo tuossa ajassa hakenu omani pois. "...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua |
Sähköjänis 10.05.2005 17:49:02 | |
---|
sori hughes en tarkoita vittuilla tai mitään mutta eiks toi "Itä-vantaan tv-huolto" jo nimellänsä saa hälytyskelloja soimaan? telkunkin veisin jonnekin ihan muualle hoitoon musakamoista nyt puhumattakaan. Vituiks-män, suomalainen supersankari. |
Hughes 12.05.2005 18:35:51 | |
---|
sori hughes en tarkoita vittuilla tai mitään mutta eiks toi "Itä-vantaan tv-huolto" jo nimellänsä saa hälytyskelloja soimaan? telkunkin veisin jonnekin ihan muualle hoitoon musakamoista nyt puhumattakaan. Olin vain heikko basisti ja vielä kännissä ku vein, ajattelin että kyllä ne tossa naapurissa osaa. Noh, tulipahan ostettua Marshall-läjä ku ei ne saanu sitä korjattua. =D ROCK! MoParit on ihana asia. |
Yövieras 12.05.2005 22:37:06 | |
---|
"Vittu ku ei ala hartkea kuulumaan. No ostampa sitte vähän uutta" :D Tilausta odotellessa... |
Vai eivät oo seittemässä kuukaudessa saaneet Hartkesta näkymään edes virityskuvaa. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1 |
Puavali 13.05.2005 08:50:10 | |
---|
Vai eivät oo seittemässä kuukaudessa saaneet Hartkesta näkymään edes virityskuvaa. Joo. Tuota. hehehe! :-) kalamies#19 >-)))>
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2 |