Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Katusoittolupa
1 2 3 4 5 6 7 8
Aerodactev
15.04.2003 22:47:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


kenenkäs pläjäys tämä sitten on?

 
Ymmärrän, ettet uunituoreena kävijänä tiedä käsitettä Mahe ja sen alakäsitteitä Loco, Robbie, ////, Fan, S.R, R.B, Sukka Berry, Muddy Hill jne.
 
Veres! Ajaa sinun etsiä edelleen. Ajaa Google Kierrellä.
Ei eläinkokeille!
saturnzreturn
15.04.2003 23:10:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Ymmärrän, ettet uunituoreena kävijänä tiedä käsitettä Mahe ja sen alakäsitteitä Loco, Robbie, ////, Fan, S.R, R.B, Sukka Berry, Muddy Hill jne.

 
en kyllä vaikka haluaisin
 
Grapevine
16.04.2003 09:03:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Sinähän sen taidat tietää...

 
Mutta mähän tiedän kaiken!
 
Grapevine
16.04.2003 09:04:54 (muokattu 16.04.2003 09:17:03)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Parsakaalia ja sikareita, joista yksi meni poikki.
 
Chemo
16.04.2003 11:05:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tiedä vaikka turpaansa sais ja joutuis naurunalaiseks...
 
Mä olen soittanut klasaria joskus kadulla, lähinnä elämysmatkailuhengessä. On muuten ollut nastaa. Enkä oo saanu turpaani, eikä kukaan ole ainakaan naaman edessä tullut naureskelemaankaan. Rahaa oon saanut siitä vähäsen, en tiedä kehtaisiko edes lähteä himaan ihan tyhjin käsin... ;-)
 
Mä olen soittanut kadulla vaan yksin - pienellä kaveriporukalla se voisi olla vielä hauskempaa.
 
Herra Rapu
16.04.2003 12:38:39
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Ymmärrän, ettet uunituoreena kävijänä tiedä käsitettä Mahe ja sen alakäsitteitä Loco, Robbie, ////, Fan, S.R, R.B, Sukka Berry, Muddy Hill jne.

 
Monellakohan nimimerkillä herra nykyäänkin kirjoittelee..
 
Paino ei ole mikään ongelma.
FAT = MOTION
Paddle
16.04.2003 17:45:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Serkkupojan kanssa ollaan suunniteltu että mennään tässä kesällä johonki outoon kaupunkiin tutustumaan ihmisiin ja pitämään hauskaa katusoiton avulla. Täällä kotopuolessa ei ihan kaupungille kehtaa, täällähän voi joku tuttu vaikka nähä, ja monetkin epämuusikkotuttuni ovat varmasti vähintäänkin yhtä ahdasmielisiä kuin tämä Grapevine.
 
Kitara on sillon tällön kainalossa kun ollaan jonnekin muualle kuin kaupungille menossa iltaa viettämään.
 
Tosimiehet pysyisivät hiljaa.
wiljo
16.04.2003 18:45:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olis kyllä varmasti hienoo lähtee johonkin vieraaseen kaupunkiin soittelemaan kadulle. Täällä korvessahan on aivan sama soittaako kotona vai missä tahansa muualla, kun ei siellä kuitenkaan muita ole. Vaikka kyllä ulkoilmassa soittaminen mukavaa on joka tapauksessa.
 
Happy happy joy joy
Grapevine
16.04.2003 20:12:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täällä kotopuolessa ei ihan kaupungille kehtaa, täällähän voi joku tuttu vaikka nähä, ja monetkin epämuusikkotuttuni ovat varmasti vähintäänkin yhtä ahdasmielisiä kuin tämä Grapevine.
 

 
No en mä mikään ahdasmielinen ole. Oon aika rivo äijä. Vähän provosoin vaan;) Mutta en mä silti ite haluis kadulle soittaa mennä.
 
fovelinan
17.04.2003 01:29:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu, aina kun kadulla näkee katusoittajan, on mun ainakin pakko mennä heittämään muutama raha.. muuten tulee huono omatunto. Kunniakas ammatti mielestäni, kertoo jotain omistautumisen asteesta musiikkiin.
 
Grapevine
17.04.2003 11:57:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu, aina kun kadulla näkee katusoittajan, on mun ainakin pakko mennä heittämään muutama raha.. muuten tulee huono omatunto. Kunniakas ammatti mielestäni, kertoo jotain omistautumisen asteesta musiikkiin.
 
Hmm. Outoa. Mulle tulis huono omatunto jos heittäsin sille rahaa.
 
RawknRawl
17.04.2003 15:52:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


No en mä mikään ahdasmielinen ole. Oon aika rivo äijä. Vähän provosoin vaan;) Mutta en mä silti ite haluis kadulle soittaa mennä.

 
Sanotaan nyt että, kaikenlaista voit olla, mutta äijä et ole. Äijät ja rokkimiehet on jotain aivan muuta.
 
Allekirjoitus on lyhyt teksti, joka näkyy jokaisen viestini lopussa keskustelussa. Se voi sisältää esim. jonkun lentävän lauseen tai jotain muuta persoonallista.
Grapevine
17.04.2003 16:15:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Sanotaan nyt että, kaikenlaista voit olla, mutta äijä et ole. Äijät ja rokkimiehet on jotain aivan muuta.

 
Susta en tiedä, mutta kyllä mä äijä olen.
 
saturnzreturn
18.04.2003 12:24:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

just....
 
Grapevine
18.04.2003 13:26:24 (muokattu 18.04.2003 13:27:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Prkeles! Kauhee darra ja nikestää. Voe ...
 
Pankaa kadfulle soittaa. Mä tuun kuuntelemaan ja voin jotain duunaa.
 
Kitarasankari
18.04.2003 19:59:24 (muokattu 18.04.2003 20:00:05)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katusoittaminen on hyvä homma. Just ollaan yhen kaverin(oikella avattaressani) kaa unelmoitu et jos saatais auto niin lähettäis kesällä ihan nolla budjetilla kiertelemään suomea mukanaan vain vaatteet, auto ja pari akustista. jos soittamisella sais just bensat autoon, vähän ruokaa ja plussaa ois jos sais vielä välillä vähän bissee ja tupakit...ois siistii elää ihan rokkarirenttuna kesä tien päällä...
 
Pulla on inspiraation lähde...
Kjukka
18.04.2003 20:19:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heh.. toissakesänä taiteiden yössä kierreltiin Rogen kans stadin katuja kitaroiden kanssa. Noin 15 minuuttia sen jälkeen kun oltiin kitarat kaivettu esille laukusta, ojensi tyttö minulle puhelinnumeronsa: "Hei, soita sit ku teil on keikkaa niin tuun kattomaan!"...
 
Bates! Ens taiteiden yössä mä tuun mukaan! Oikeesti! :D
 
-juki
 
Johnny is the kind of guy / who is always asking why / but we don't have the answers / so we have to lie -Olympic
Mia
18.04.2003 20:57:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu, aina kun kadulla näkee katusoittajan, on mun ainakin pakko mennä heittämään muutama raha.. muuten tulee huono omatunto. Kunniakas ammatti mielestäni, kertoo jotain omistautumisen asteesta musiikkiin.
 
Kyllä multakin aina viimeiset kolikot heltiää jos musiikki on edes hieman kuunneltavaa ja viihdyttävää. Tuo positiivista fiilistä katukuvaan. Antakaa palaa vaan!
 
In the world where you can be anything-be yourself.
kassu_90
23.04.2003 16:01:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ajattelitko oikeen laulaa lurauttaa?
 
Before you accuse me...
 
pitkätukka
23.04.2003 16:26:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vappuna olisi kitara kova sana. Tosin ei ole sellasta kitaraa, jonka voi uhrata, jos manne tulee käymään.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «