Artist 12.05.2005 21:03:34 | |
---|
http://www.rollingstones.com/news/index.php Tuolla on toissapäiväinen lehdistötilaisuus, klipit 3 biisistä (joista siis yksi tulevalta levyltä) ja pari kuvaa. Keith näyttää kaljuuntuneen melkoisesti sitten viime kiertueen. I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker!
*Bella Italia #10* |
Hienoa jos tulevat, taas yksi sulka keikkahattuun. Mielestäni Hartwall Areena voisi nyt olla luonteva vaihtoehto, kun "just" oli Stadion-keikkoja kaksi. Ja lipuista ei silloin tarvitsisi vaatia sellaista ryöstöhintaa. Ja Keith Richards on sellanen äijä, ettei se kuole ennen kuin sitä itse haluaa. I said I know it’s only rock ‘n roll but I like it I know it’s only rock ‘n roll but I like it, like it, yes, I do Oh, well, I like it, I like it, I like it I said can’t you see that this old boy has been a lonely? When there's no more room in hell, the dead will walk the earth "Melkone Sonni!" |
Ben_D 12.05.2005 21:18:31 | |
---|
Bridges To Babylon kietuella olivat Tallinnan laululavalla. Se on mahtava paikka tollaselle isolle bändille. Saa juoda keppanaakin katsomossa ;) |
paikkakunta 12.05.2005 21:31:57 | |
---|
Kyllä kai ne taas olisi lähdettävä tarkistamaan vaikka 2003 ne tuli jo nähtyä. Jos porukat vaikka taas pakkottaisivat sinne mukaansa =). ILMAN HUULIA EI VOI HYMYILLÄ! |
Marlowe 12.05.2005 22:08:33 | |
---|
Hienoa! Viime kerta jäi väliin, mutta Bridges to Babylon- kiertuetta olin katsomassa, ja loistava konserttihan se oli. Keith Richards on jumala. The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby) |
Jerry_Jones 12.05.2005 22:56:24 | |
---|
Näin just yhden uutispätkän Rollareiden kiertueesta ja tuli hassu assosiaatio: mä oon nähnyt Keefin ton näköisenä ennenkin. Äijä on taas vähän vanhemman näköinen kuin ennen, mutta pointti oli siinä, että mulle muistu mieleen Mauri Kunnaksen Nyrok City -sarjakuva yli 20 v. takaa. Eiku kirjahyllylle ja sieltähän se löytyi: 1982 parissa sarjiksessa Kunnas oli piirtänyt Keefin aika lähelle vuosimallia 2005! Havaitsiko kukaan muu saman? |
mikko1 12.05.2005 23:04:56 | |
---|
Jos rollarit tänne tulee, ni vaikka liput maksais 100e, ni kyllä meikä on menossa! |
elbowski 12.05.2005 23:18:31 | |
---|
Jos rollarit tänne tulee, ni vaikka liput maksais 100e, ni kyllä meikä on menossa! Näin. Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |
Mr. Mustard 13.05.2005 01:19:09 (muokattu 13.05.2005 01:22:02) | |
---|
Itekin olen aina onnistunut missaamaan rollarit, viimeksikin olin just ulkomaan reissulla. Iltalehdessä oli juttua, että esiintymispaikkana ei olisikaan olympiastadion, vaan jokin epätavallinen paikka, jota ei haluta vielä paljastaa. Rollarit tekevät tälläkin kiertueella stadion, areena ja klubikeikkaa. Kesällä 2006 tulevat, mutta ei olympiastadionille. Veikkauksia esiintymispaikasta? Oliskohan vaikka Porin Yyteri, missä bändi veti ekan Suomen keikkansa? No ei kai sentään. Jos esiintymispaikka on keikkajärjestäjän mukaan epätavallinen niin ei se silloin ole Hartwall Areenakaan... ILTALEHTI: Rolling Stones Suomeen 2006 12.5.2005 12:06 The Rolling Stones, keski-ikä plus 60, lähtee maailmankiertueelle. Ensi vuonna yhtye nähtäneen jälleen myös Suomessa.
Elokuussa käynnistyvä maailmankiertue tuo Rolling Stonesin kesällä 2006 myös Suomeen. Kiertue alkaa Yhdysvalloissa 21. elokuuta Bostonista, Rolling Stones kertoi tiedotustilaisuudessaan New Yorkissa tiistaina. Ensi vuoden puolella kiertue saapuu Eurooppaan. Welldonen toimitusjohtajan Risto Juvosen mukaan tilanne näyttää Suomen osalta "hyvältä". Kommentti houkuttaa johtopäätökseen, että kesällä 2006 Mick Jagger ja kumppanit nähdään täällä tositoimissa. Kysymykseen konserttipaikasta Juvonen vastaa kierrellen. - Ei mikään perinteinen ratkaisu, hän valottaa. Tuleeko siis kysymykseen jokin muukin paikka kuin Helsingin Olympiastadion? - Se olisi perinteinen ratkaisu... Viimeksi Rolling Stonesin toi Suomeen Licks-kiertue kesällä 2003. Konsertti pidettiin yhtyeen Helsingin konserteille perinteisesti Olympiastadionilla. Kivet on nähty Suomessa viidesti. Ensimmäinen kerta oli legendaarinen juhannusvisiitti Yyteriin 1965. Mick Jagger, 61, Keith Richards, 61, Charlies Watts, 63, ja Ronnie Wood, 57, aikovat soittaa hittejään, mutta myös kappaleita tulevalta uudelta levyltään. Yhtye kertoi suunnitelmistaan Manhattanilla sijaitsevassa Julliardin musiikkikoulussa ja ilahdutti samalla maineikkaan opinahjon oppilaita kolmen biisin minikonsertilla. Basisti Darryl Jonesilla vahvistettu nelikko esitti klassikkonsa Start Me Up ja Brown Sugar sekä uudelle studioalbumille sävelletyn kappaleen Oh No Not You Again. Jaggerin mukaan levy on jo 85-prosenttisesti valmis. Edellinen uutta materiaalia sisältänyt levy Brideges to Babylon ilmestyi 1997. Kiertueen aikana Stones soittaa klubeissa, teattereissa, areenoilla ja stadioneilla. 35 esiintymistä on jo lyöty lukkoon USA:ssa ja Kanadassa. Mukana seuraa kolme erilaista lavarakennelmaa. Irvileuat ovat jo ehtineet naljailla, pakkaavatko herrat rollaattorit mukaan kiertueelle. Keith Richardsin tuntien siihen ei ole vieläkään aihetta. Sen sijaan leka tai pari hyvää bourbonia kuulunee edelleen Keefin matkavarustukseen. Charlie Watts vaikutti tervehtyneen. Hoidot ovat ilmeisesti purreet viime kesänä todettuun kurkkusyöpään. - Olen kunnossa, rumpali tyytyi toteamaan. Muut jäsenet kiirehtivät kumoamaan Charlien varovaisen pohdiskelun siitä, että kyseessä on yhtyeen jäähyväiskiertue. - Emme suunnittele tätä viimeiseksi. Jokainen rundi otetaan sellaisena, miksi se muodostuu, Jagger toppuutteli. "Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..."
- Lemmy Kilmister |
Flash 13.05.2005 08:35:24 | |
---|
En sitten mennyt ja sen jälkeen se olikin myöhäistä... Mulla kävi samalla tavalla Ray Charlesin kanssa. Olisi ollut mahdollisuus mennä keikalle, mutta ei sitten tullut mentyä ja nyt harmittaa... Ja lipuista ei silloin tarvitsisi vaatia sellaista ryöstöhintaa. No Rollarien logiikkahan on mennyt juuri niin, että mitä pienempi paikka, sitä kalliimmat liput. Eli jos bändi soittaisi Hartwallilla olisivat liput kalliimmat kuin Stadikalle. Mutta nythän tosiaan huhutaan jostakin epätavallisesta paikasta. Mielenkiinnolla jään odottamaan mikäköhän se on... Jokatapauksessa Rollarit on taas nähtävä. There Is A Light That Never Goes Out |
aikavaikea 13.05.2005 08:47:16 | |
---|
Mutta nythän tosiaan huhutaan jostakin epätavallisesta paikasta. Mielenkiinnolla jään odottamaan mikäköhän se on... Helsingin keikka Göteborgissa? ;-) I like to raise my glass. I like to praise the past. Some things go on forever. Some things never last. (Darrell Sweet, 1947-1999) |
J.Hollström 13.05.2005 09:37:48 | |
---|
Onko niiltä taas nenäkarkki loppu? HOHO. Joo, eipä taida jaksaa vääntäytyä paikalle, biisilista on sama mitä ne on veivanneet viimeset 20 vuotta. Start me up jne... Kerran olen ko. biisit livenä kuullut, ja se riittää toistaiseksi. Eihän siinä mitä, keikka myydään takuulla loppuun oli se paikka sitten mikä tahansa. Firmat ostaa lippuja voitelutarkoitukseen taas tyypilliseen tapaansa ja rahvas pääsee kiikareilla takakaarteeseen, kun musiikista mitään ymmärtämättömät seurapiiri-ihmiset tulee näyttäytymään, jos vaikkapa Me Naiset lehden juorupalstalle pääsisi antamaan älykkäitä kommentteja... |
sirdickyj 13.05.2005 09:51:55 | |
---|
HOHO. Joo, eipä taida jaksaa vääntäytyä paikalle, biisilista on sama mitä ne on veivanneet viimeset 20 vuotta. Start me up jne... Kerran olen ko. biisit livenä kuullut, ja se riittää toistaiseksi. Äläs nyt, hyvä mies! Mäkin menin viimeks kyynisellä asenteella, että "no joo, nää samat taas", ja perkele; sellaisella draivilla lähti hommat, että alta pois. Soitto kulki, fiilis ja groove oli kohdallaan, show mahtava ja seura parasta A-ryhmää. Olin viis vuotta nuorempi poistuessani stadikalta. Eihän siinä mitä, keikka myydään takuulla loppuun oli se paikka sitten mikä tahansa. Ei muuten myyty viimekskään. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
slowdive 13.05.2005 09:53:48 | |
---|
Joo, eipä taida jaksaa vääntäytyä paikalle, biisilista on sama mitä ne on veivanneet viimeset 20 vuotta. Start me up jne... Kerran olen ko. biisit livenä kuullut, ja se riittää toistaiseksi. No, onhan niillä ne 5-10 biisiä jotka on vedettävä keikalla kuin keikalla, mutta katteleppa huviksesi vaikka Four Flicks -DVD viime kiertueelta niin tuo mainitsemasi "jne." on kuitenkin aika lavea käsite. Muistelenkohan väärin että 150 biisiä treenasivat viime kiertueelle (yli 100 se ainakin oli) vaikka kyseessä oli kokoelmalevyn pohjalle pykätty turnee. |
Mechanizm 13.05.2005 10:41:46 | |
---|
Jos rollarit tänne tulee, ni vaikka liput maksais 100e, ni kyllä meikä on menossa! Edellisellä kerralla maksoin yli 90€, ja sain suurimman pettymyksen mitä konserteista on ikuna tullut. No makuasioita, mutta kyllähän ruo Rolling Stones inc. on sellasta rahat pois meininkiä että ällöttää, enään en senttiäkään heille lahjoita. Jokainen tietenkin maksaa siitä mistä ite tykkää. "Forever is a long time"
- Yngwie Malmsteen |
Rämppy 13.05.2005 10:42:46 | |
---|
Äijät taitaa tykätä työstään. En nimittäin usko että rahan takia niiden enää tarvitsisi vetää yhtään keikkaa. Sinänsä kunnioitettavaa. Kyllä maailmaan yksi rollingstones edelleenkin mahtuu, vaikka parhaat biisit olisikin tehty 35 vuotta sitten. Eikö tähän rämpyttämiseen koskaan kyllästy? |
Mechanizm 13.05.2005 10:48:20 | |
---|
Kyllä maailmaan yksi rollingstones edelleenkin mahtuu, vaikka parhaat biisit olisikin tehty 35 vuotta sitten. Toki toki, en missään nimessä tarkoittanutkaan etteikö mahtuisi. Ainahan keikat on lopuunmyyty, joka tarkoittaa sitä että ihmiset tykkäävät. Sehän on pääasia. "Forever is a long time"
- Yngwie Malmsteen |
Bonham 13.05.2005 10:52:20 | |
---|
Toki toki, en missään nimessä tarkoittanutkaan etteikö mahtuisi. Ainahan keikat on lopuunmyyty, joka tarkoittaa sitä että ihmiset tykkäävät. Sehän on pääasia. No ei kai sillä mitään väliä ole, koska ne biisti on tehty? Mä kävin kattomassa sen 90-luvun keikan stadikalla... vaikka biisit on osittain melko "kuluneita" korvaan, oli niitä kuitenkin ilo kuunnella herrojen itsensä esittäminä (covereita tullut kuultua ihan riittävästi). Koko systeemi on rakennettu niin mallikkaasti kuin rock-konsertin voi vain tehdä (sama tietty esim Springsteenillä jne). Kyllä nää minusta kuuluu tavallaan "yleissivistykseen" tsekata. Toista oli kuulkaa vaikka 80-luvulla, ei täällä montaa maailmatähteä käyny... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Mechanizm 13.05.2005 12:44:50 | |
---|
No ei kai sillä mitään väliä ole, koska ne biisti on tehty? En tietääkseni sanonutkaan että sillä olisi jotain merkitystä. "Forever is a long time"
- Yngwie Malmsteen |
Bonham 13.05.2005 12:45:59 | |
---|
En tietääkseni sanonutkaan että sillä olisi jotain merkitystä. Juu et, sori... se oli tossa toisessa kirjoituksessa, tuo viittaus 35 vuotta vanhoihin tekeleisiin. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |