...And Justice For All 10.05.2005 09:41:23 | |
---|
Treenis : No Smoke! Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Definhel 10.05.2005 17:46:24 | |
---|
Treenis : No Smoke! Entäs sitten kun itserakennettu bassokombo alkaa iskemään liekkiä? Ei taida kukaan tupakoida kovin aktiivisesti. Ainakaan rumpalin mökin pesuhuone-treeniksellä. |
saastara 10.05.2005 20:26:37 | |
---|
Tupakointi on heikkoluonteisten akraatikoiden hommaa. Meidän reeniksellä ei siis korsteenit tuhise eikä kessut sauhua.. Kuin aikoinaan, pestään puna puhtahaksi. Kuin hanget maan, pestään musta valkoiseksi. |
Skebaristi 10.05.2005 21:47:29 | |
---|
Nuorisotalon tiloissa on kämppä, joten ymmärrettävästi pihalla on poltettava. Aivan |
ten 12.05.2005 07:51:43 (muokattu 12.05.2005 07:51:53) | |
---|
Sisällä ei polteta, tupakkaa tai mitään muutakaan! Ulkona poltetaan, vain tupakkaa! E: tai sikareita! Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
Meiän kämpällä saa polttaa vaan baarissa. (Siellä siis on baari, tosin pieni sellainen.) jos ei siellä halua polttaa nii sitte voi mennä ulos. Tällä hetkellä kukaan meiän bändin jäsenistä ei säännöllisestä tupakoi niin nuo säännöt ei kauheesti meitä koske. Se huono puoli siinä on, että kaikki kämpällä olevat tavarat haisee röökille, vaikka siellä soittotilassa ei ees polteta. Bassoni on yleensä lyömäsoitin. |
JCM 12.05.2005 19:04:52 | |
---|
Ulkona poltellaan. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
möhköfanttimies 12.05.2005 22:14:25 | |
---|
Meiän kämpällä saa polttaa vaan baarissa. (Siellä siis on baari, tosin pieni sellainen.) jos ei siellä halua polttaa nii sitte voi mennä ulos. Tällä hetkellä kukaan meiän bändin jäsenistä ei säännöllisestä tupakoi niin nuo säännöt ei kauheesti meitä koske. Se huono puoli siinä on, että kaikki kämpällä olevat tavarat haisee röökille, vaikka siellä soittotilassa ei ees polteta. Meidän treenis on mun baarihuone mut ei siellä polteta. Joskus vejetää siellä vesipiippua, mutta tupakit pihalla. "If bullshit was music, that fellow would be a brass band."
Paddy Crosbie. |
Gulo 13.05.2005 01:30:31 | |
---|
Eipä tule sisällä poltettua, kun on tupakoimattomia bändissä. Muuten varmaan tulisi. Ite en tykkää kotona polttaa sisällä, mutta jos muualla on siihen mahdollisuus, niin totta pirussa mieluummin sisällä kuin ulkona. |
Anonymous-jazz 14.05.2005 14:10:01 (muokattu 14.05.2005 14:11:34) | |
---|
Sisällä tuprutellaan.
Baari- ja klubikeikat ei oo sitten varmaan kovin herkkua... Ei siihen mene enää montaa vuotta kunnes klubeillakaan ei saa enää polttaa. Soittajan näkökulmasta asia on vain positiivinen jos itse on savuton. Vituttaakin keikkailla jokapaikassa missä on helvetillinen röökinsavu ja sellaista ravintolaa ei löydä mistään missä sitä ei olisi ilmassa ennen kuin tupakointikiellot tulevat voimaan. "We must speak the truth about terror. Let us never tolerate outrageous conspiracy theories conserning the attacs of September 11:th, malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists themselves, away from the guilty."
George W. |
Gulo 15.05.2005 01:32:16 | |
---|
Ei siihen mene enää montaa vuotta kunnes klubeillakaan ei saa enää polttaa. Soittajan näkökulmasta asia on vain positiivinen jos itse on savuton. Vituttaakin keikkailla jokapaikassa missä on helvetillinen röökinsavu ja sellaista ravintolaa ei löydä mistään missä sitä ei olisi ilmassa ennen kuin tupakointikiellot tulevat voimaan. Njoo, no soittajallehan tuo tarkoittaa myös sitä, ettei keikoilla enää näy sellaista satunnaista heppua, vaan paikalla on hyvin pitkälti ne, jotka ovat varta vasten kyseistä bändiä tulleet katsomaan. Aloittavalle bändille tämä meinaa yleensä puolet vähemmän yleisöä. Good riddance. Meinaan vaan, että ei mulla ainakaan tule lähdettyä enää baariin lipittään kallista bisseä jos siellä ei saa polttaakaan. Sama jäädä kotiin juomaan niitä kaljoja. |
Teijo K. 16.05.2005 16:37:18 | |
---|
Njoo, no soittajallehan tuo tarkoittaa myös sitä, ettei keikoilla enää näy sellaista satunnaista heppua, vaan paikalla on hyvin pitkälti ne, jotka ovat varta vasten kyseistä bändiä tulleet katsomaan. Aloittavalle bändille tämä meinaa yleensä puolet vähemmän yleisöä. Good riddance. Meinaan vaan, että ei mulla ainakaan tule lähdettyä enää baariin lipittään kallista bisseä jos siellä ei saa polttaakaan. Sama jäädä kotiin juomaan niitä kaljoja. Ei ole sanottu, ei se kuulemma ole vaikuttanut niissä paikoissa joissa tuo on jo olemassa. |
Mr.Freeze 17.05.2005 22:37:05 | |
---|
Spardua vedetään niin että pöhinä käy Naiselta saa ja hevosella pääsee |
maelstrom 17.05.2005 23:21:42 | |
---|
Toisen bändin treeneissä polttaa tupakoitsija pihalla, siitä ei tarvitse edes keskustella. Jos sälli on niin kova jätkä, että suostuu tekemään hitaan itsemurhan savustamalla, niin ei sitä varmaan pakkanen haittaa. Toinen bändi taas on savuton. Eli aika hyvin, kahdeksasta kanssasoittajasta vain yksi tupakoi. Varsin hyvä prosentti musiikkipiireissä. Ei musiikki ääntä ole, vaan tunteita.
IMIK #12 |
Volle 18.05.2005 00:59:47 | |
---|
Eli aika hyvin, kahdeksasta kanssasoittajasta vain yksi tupakoi. Varsin hyvä prosentti musiikkipiireissä. Oho! Aika hyvin. Mun näkemäni ja kokemani mukaan tupakointi on soittajien keskuudessa yleisempää kuin tupakoimattomuus ja vieläpä reilusti. Omassa punpussa kiskoo parsaa oikeastaan kaikki, joskin huonon tavan lopettaminen on toki mielessä yhdellä sun toisella. Nam. |
Czar 18.05.2005 12:09:02 | |
---|
Heh, silloin kun alotettiin nykyisellä kokoonpanolla, minä olin ainoa, joka poltti vakituisesti. Muut olivat niitä satunnaisia juhlapolttajia. Nyt polttaa toinen kitaristikin. Laulaja koittaa lopetella. Ulkona sauhutellaan, nutalla kun treenataan. Himassa poltan toki sisällä, mutta ei kitaroidessa tule mieleenikään polttaa samaan aikaan jostain syystä. "Well I ain't evil, I'm just good-looking"
-AC:FeedMyFrankenstein- |
BaariMikko 19.05.2005 16:10:46 | |
---|
Toisen bändin treeniksellä voi polttaa missä vain ja toisen bändin treeniksellä joutuu poistumaan soittotilasta välioven taakse. Sisätiloissa pysytään silti. Tosin ensinmainitussa tilassa alkaa jo tähän vuodenaikaan olla varsinkin auringon paistaessa niin kuuma, että ihan mielellään poistuu välillä pihalle röökille, varsinkin kun matka ei ole kovin pitkä(ts. emme soita missään bunkkerissa). "Arvoituksellinen on oltava,
ei vain muiden silmissä,
vaan myös omissaan." -Søren Kierkegaard Ärlä #004 |
metallica89 21.05.2005 12:40:10 | |
---|
Ex bändini kämppä oli myös nuorisotalon alakerrassa ja siellä ei saanut polttaa, joten käytiin sitten tupakalla kolmesti: ennen,keskivälissä ja treenien jälkeen. Vaikka nyt ois bändi ja kämppä jossa saa polttaa sisällä, niin menisin ehkä silti ulos ainakin näin kesällä, koska sisällä on vittumaista polttaa kun savu änkee nenään ja silmiin jne.. |
L.Ruoska 22.05.2005 22:39:09 | |
---|
Ei polteta paitsi päreet välillä. Ei se kande, saman rahan voi laittaa vaikka bändikamoihin. |
kurmo 22.05.2005 23:20:13 | |
---|
Kämpällä tupakoidaan, aina. Vaikkei olisi treenejäkään, niin käyn siellä tupakoimassa. Ja kyllä, haju tarttuu kamoihinkin. So what? Vielä en ole nähnyt yhtään soittokamojen myynti-ilmoitusta, jossa mainittaisiin laitetta käytetyn vain savuttomissa tiloissa. Mä olen, useitakin. Kiippareita, vahvistimia ja studioryönää. Ei sillä, että moinen itseäni haittaisi tai edes kiinnostaisi. Musiikin haju nyt vaan tarttuu, kuten aiemmin sanottiin. "En tiedä mikä täällä on menossa, mutta jatkakaa." -Gypsy |