Bluesmies 11.05.2005 00:44:36 | |
---|
Moniko on menossa? Minä olen! Millaisia nuo setzerin viime ajan keikat ovat olleet? Itse en ole ikinä nähnyt herraa livenä, mutta kova stray cats fani olen. Kertokaahan paremmin tietävät, millaista menoa on luvassa? Uusi musiikkinäyte profiilissa. |
Moniko on menossa? Minä olen! Millaisia nuo setzerin viime ajan keikat ovat olleet? Itse en ole ikinä nähnyt herraa livenä, mutta kova stray cats fani olen. Kertokaahan paremmin tietävät, millaista menoa on luvassa? Itse olen menossa Haminan Bastioniin, missä lämppäreinä (Haminan omat pojat) Whistle Bait ja Francine. Setzer paranee soittajana kuin viini vanhetessaan! Olin syksyllä 2003 katsomassa Brian Setzer Trioa Tavastialla ja täytyy sanoa, että se oli yksi hienoimmista keikoista joilla olen ollut. Stray Cats oli myös kovassa iskussa viime kesänä Hesassa. Tulossa on siis loistava keikka. Jännä nähdä, millaisen säväyksen pianisti tuo Setzerin musisointiin. Yksinkertainen on kaunista ja tehokasta |
Bluesmies 12.05.2005 14:48:01 | |
---|
Tulossa on siis loistava keikka. Jännä nähdä, millaisen säväyksen pianisti tuo Setzerin musisointiin. Hitto onko siellä pianisti? Niin no, kvartettihan tuo taitaa olla, joten piano messissä. Mielestäni mahtava homma!! Ai ai, tänään lunastamaan liput. Jiihaa!! Uusi musiikkinäyte profiilissa. |
Bluesmies 17.06.2005 18:17:10 | |
---|
Pian keikka, ketään menossa tampereelle katsomaan? Uusi musiikkinäyte profiilissa. |
samueld 21.06.2005 12:59:50 | |
---|
Pian keikka, ketään menossa tampereelle katsomaan? No mä. I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar. |
Jytäurpo 12.07.2005 16:32:04 | |
---|
Tulossa ollaan, huomenna lähtö Tampesteriin. Älkää unohtako Wilko Johnsonin huomista keikkaa, kova ukko. Rock-N-Roll Records Ain't Selling This Year |
El Condor 13.07.2005 08:32:58 | |
---|
Setzerillä on Tampereella lämppärinä tyttörockabillybändi Slaptones, joka ainakin levyllä kuulosti mainiolta. Odotan mielenkiinnolla sitä, ja pääesiintyjää tietenkin. Eli tulossa ollaan. "Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time." |
Deeku 13.07.2005 10:18:15 | |
---|
Suunnattomasti tekisi mieli keikka nähdä. On niin paljon kehuttu miehen live - esiintymisiä. Harmi vain, että toiset festarit ovat pääkaupunkiseudulla samaan aikaan. Eiköhän hän kuitenkin vielä maahamme saavu. Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here! |
gogo 15.07.2005 08:41:48 | |
---|
Tulossa ollaan, huomenna lähtö Tampesteriin. Älkää unohtako Wilko Johnsonin huomista keikkaa, kova ukko. Offtopic: oliko Wilko kova? Ketutti kun ei päässy ite YO:lle sit loppupeleissä. oksettaa. |
weelie 15.07.2005 12:22:19 | |
---|
Ja kaikki unohtavat että lämppärinä on Big Sandy, kova nimi hänkin! Siellä ollaan tänä iltana. Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
saturnzreturn 17.07.2005 14:34:52 | |
---|
mä oon tästä tunnin päästä lähdössä ajeleen kohti helsinkiä katsastamaan herraa kulttuuritalolle, töissä tällä hetkellä pyörii herran uusin lätty. fiilikset sekä odotukset on korkeella mona lisa...are you just a cold and lonely, lovely work of art my wallet's fat and so is my head |
Jytis2 17.07.2005 17:42:17 (muokattu 18.07.2005 09:48:35) | |
---|
Offtopic: oliko Wilko kova? Ketutti kun ei päässy ite YO:lle sit loppupeleissä. Wilko oli rautaa! |
Bluesmies 17.07.2005 22:13:37 (muokattu 17.07.2005 22:13:46) | |
---|
Mahtava keikka oli tampereella. Mikä se sellanen puolislovari oli, jonka setzer veti tokaviimeisenä biisinä (eli ennen blue sueded shoesia)?? http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=17&t=97721&o=0&co=0 |
327 18.07.2005 04:00:56 | |
---|
Olisko ollu muistaakseni "Red Cadillac and a Black Moustache".. |
El Condor 18.07.2005 11:32:52 | |
---|
Hyvä oli tuo BS:n Tampereen keikka. Meininki oli kova, vaikka mies ei soitannollisesti ihan parastaan esittänyt. Esim. Sleepwalkissa oli vähän räpellyksen makua. Mutta mitäpä noista! Setzerissä kunnioitettavaa on se, että mies uskaltaa ottaa soitossaan riskejä, eikä vedä joka sooloa joka kerta samalla tavoin. Välillä mennään sitten metsäänkin, mutta se on elävää musiikkia. Suomessa taitaa oikeasti olla suhteellisen eloisa rockabillykulttuuri. Pakkahuonekin oli täynnä torttupäitä, ja Tampereen keikan lisäksi miehellä oli keikat vielä Haminassa ja Helsingissä. Vertailun vuoksi sanottakoon, että esim. Ruotsissa ja Norjassa Setzerillä on tällä rundilla vain yksi keikka kummassakin. "Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time." |
saturnzreturn 18.07.2005 13:18:15 (muokattu 18.07.2005 13:18:56) | |
---|
oli kyllä tuo helsingin keikkakin mahtava, aluksi 5-6:n biisin ajan oli hieman kumma fiilis että lähteekö tämä nyt ollenkaan käyntiin, yleisö oli ihan pihalla kun koko ajan vaan tuli uuden levyn biisejä, mutta kyllähän se siitä sitten lähti, ja hyvin lähtikin: loppusetistä yleisön taputus, huuto ja melskaaminen tuli lujempaa kun bändin soitto. kyllä se on hieno kattoo, kun artistikin itte on vähintäänkin yhtä innoissaan keikasta, kun yleisö. my wallet's fat and so is my head |
texjazz 18.07.2005 23:46:52 | |
---|
Hyvä oli tuo BS:n Tampereen keikka. Meininki oli kova, vaikka mies ei soitannollisesti ihan parastaan esittänyt. Esim. Sleepwalkissa oli vähän räpellyksen makua. Ja hiki lensi Hesan keikalla. Sleepwalkissa oli jälleen jotain sähellystä; liekö nauhakaiun kanssa ongelmia, tiedä häntä. Ilo on seurata, kun soitetaan oikeasti, nautitaan soitosta, osataan esiintyä ja ottaa yleisö. Vaihteeksi voisi raahata tänne ison orkesterinsa. Luulisi täyttävän silloin isommankin areenan. |
Bluesmies 27.07.2005 16:00:13 | |
---|
Mitäs muuten diggasitte setzerin lämppäristä Slaptonesista? Mun mielestä perhanan kova. Samasta perheestä kolme sisarusta ja rummuissa isä. Hauska kokoonpano, soitto tiukkaa ja mimmit osas laulaa loistavasti. http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=17&t=97721&o=0&co=0 |
El Condor 28.07.2005 08:33:55 | |
---|
Mitäs muuten diggasitte setzerin lämppäristä Slaptonesista? Mun mielestä perhanan kova. Samasta perheestä kolme sisarusta ja rummuissa isä. Hauska kokoonpano, soitto tiukkaa ja mimmit osas laulaa loistavasti. Hyvä oli, paljon parempi kuin levyllä. Juuri tuo laulupuoli ihastutti erityisesti, ja kyllähän tytöt olivat myös niinsanotusti "katseenkestäviä". Soitto oli pelkistettyä mutta tyylitajuista. "Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time." |