Anonymous-jazz 11.05.2005 11:45:11 | |
---|
Päätimpä avata topicin Sakamotosta. Enpä hänestä ennen kuullut kunnes käteeni löysi joku Synthesizers Greatest levy vuonna 1990 jossa yksi biisi oli Merry Christmas Mr. Lawrence. On aivan uskomattomat arrit ja kun kuulin itse Ryuchi Sakamoton soittoa levyltä niin ei voinut kuin vain äimistellä että miten joku voi olla noin pirun lahjakas. "We must speak the truth about terror. Let us never tolerate outrageous conspiracy theories conserning the attacs of September 11:th, malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists themselves, away from the guilty."
George W. |
aksiom 11.05.2005 12:21:47 (muokattu 11.05.2005 12:24:19) | |
---|
Löysin Sakamoton katsottuani Merry Christmas Mr. Lawrencen (yhtä loistava leffa kuin musiikkinsakin). Nimibiisi on tosiaankin aivan upea. Frank Zappa: Joe's Garage - Packard Goose (3:15 - 4:08) |
M.i.k.key 11.05.2005 12:34:52 | |
---|
miten joku voi olla noin pirun lahjakas. Miten se nyt olikaan... 5% lahjoja ja loput 95% kovaa työtä, tiedä häntä... Mä lopetan nää hommat! |
Notefix 11.05.2005 12:39:25 | |
---|
Miten se nyt olikaan... 5% lahjoja ja loput 95% kovaa työtä, tiedä häntä... Mun mielestä, kolmasosa lahjoja, kolmasosa kovaa työtä ja kolmasosa ihmissuhdetaitoja...tosin toi vika voi olla ehkä jopa tärkein noista. Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
M.i.k.key 11.05.2005 12:42:04 | |
---|
toi vika voi olla ehkä jopa tärkein noista. Toi on kyllä erittäin totta. Pätee sekä keikka- että studiomaailmaan, bisneksestä puhumattakaan. Mä lopetan nää hommat! |
Fuzzy Boner 11.05.2005 22:32:44 | |
---|
Toi on kyllä erittäin totta. Pätee sekä keikka- että studiomaailmaan, bisneksestä puhumattakaan. Kyllä. Jos heppu on outo tai ei tuu toimeen ihmisten kanssa, niin ei tuu paljoa hommiakaan. Omiin muroihin ei pidä ikinä kusta. Olet kirjoittanut keskusteluun 8200 kirjoitusta |
etnopoju 11.05.2005 22:39:44 | |
---|
Omiin muroihin ei pidä ikinä kusta. paitsi jos tykkää kusesta. |
Anonymous-jazz 12.05.2005 11:33:30 (muokattu 12.05.2005 11:34:22) | |
---|
Mun mielestä, kolmasosa lahjoja, kolmasosa kovaa työtä ja kolmasosa ihmissuhdetaitoja...tosin toi vika voi olla ehkä jopa tärkein noista. Tuleekohan tämä ns. aliarvostettu muusikko sitten siitä että hänellä ei ole tarpeeksi suhteita. Meinaan vaan että esim. Dave Grusinilla niitä luulisi olevan tai jollain Brian Brombergilla. Jenkkilässä kun on omat pienet piirit pyörimässä kun katsoo levytyksiä ja siellä soittavia muusikoita. Esim. Dave Grusin taitaa ihan henkilökohtaisesti tuntea elokuvaohjaaja Sydney Pollackin ja ilman sitä henkilökemiaa ei olisi syntynyt Tootsien, The Firm, Havana tai Random Hearts leffasoundtrackkia / scorea jne. Kaikki asiat menevät suhteilla musiikkibisneksessä. "We must speak the truth about terror. Let us never tolerate outrageous conspiracy theories conserning the attacs of September 11:th, malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists themselves, away from the guilty."
George W. |
M.i.k.key 12.05.2005 11:52:25 | |
---|
Tuleekohan tämä ns. aliarvostettu muusikko sitten siitä että hänellä ei ole tarpeeksi suhteita Ei mielestäni liity aliarvostus ja suhteettomuus toisiinsa. Aliarvostettu on oikeasti tosi kova mutta ei ole jostain syystä breikannut, oli kyse sitten listamenestyksestä tai muusikkopiireistä. Noi on sitten jo ihan puhtaasti tsägästäkin kiinni. Unohtamatta kuitenkaan taitoja ja sitä sosiaalisuutta. Suhdevammainen todennäköisesti on pelkästään työtön.... Mä lopetan nää hommat! |
Notefix 12.05.2005 12:51:33 (muokattu 12.05.2005 12:58:06) | |
---|
Noi on sitten jo ihan puhtaasti tsägästäkin kiinni. Unohtamatta kuitenkaan taitoja ja sitä sosiaalisuutta. Näin on! Ja tsägähän on sitä että saa tilaisuuden ja osaa käyttää sen, ei sen kummempaa. Ja JOKAINEN saa tilaisuuden näyttää. Ja totta on että piirit ovat pienet, kaikkialla. Maine leviää nopeasti, sekä hyvässä että pahassa. Ja maailma on täynnä hyviä ja virtuoosisiakin soittajia, jotka eivät ole koskaan päässeet mihinkään, koska musiikintekoon liittyy muutakin kun soittotaito....itseasiassa musahommissa toi sosiaalisuus ja asenne mun mielestä korostuu jopa enemmän kuin monissa muissa ammateissa...Hyvin iso osa menestyneistä muusikoista on paitsi musiikillisten avujen lisäksi myös "hyviä tyyppejä". Ainakin studiohommissa tuo korostuu jos työskentelee neljän seinän sisällä pitkään samojen tyyppien kanssa. Session "henki" määrää usein lopputuloksen ja se on jokaisen vastuulla. Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
M.i.k.key 12.05.2005 12:55:16 | |
---|
Pitäiskö meidän Note lähteä semmoiselle seminaarikoulutus-tyyppiselle kiertueelle ympäri Suomea!? Hirveät pääsylippuhinnat yms :) Mä lopetan nää hommat! |
Notefix 12.05.2005 12:57:35 | |
---|
Pitäiskö meidän Note lähteä semmoiselle seminaarikoulutus-tyyppiselle kiertueelle ympäri Suomea!? Hirveät pääsylippuhinnat yms :) Hoho! Mä huomasin kans, et alkaa olla jutut jo lähellä erästä konsulttikeisaria...Juu, ennenkaikkea isot hinnat ja hienot puitteet!! Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
Hoho! Mä huomasin kans, et alkaa olla jutut jo lähellä erästä konsulttikeisaria...Juu, ennenkaikkea isot hinnat ja hienot puitteet!! Heh, tuommoinen Diili-tyyppinen tosi-tv sarja musiikkileiristä missä treenataan ja soitetaan sessioita, sit äänestetään heikoin lenkki pihalle, tietenkään niille ei anneta ruokaa vaan saavat itse metsästää/kalastaa ja mulla on tottakai kolmiodraama parin lauluopiskelijan kanssa jotka ovat tietenkin huippumalleja. Kaikki tapahtuu tottakai paratiisisaarella :) Nimi vois olla jotain : Musical survivors X-perience with bold&beatiful apprentice supermodels Paljoa enempää Off-topic ei muuten enää voitais mennä Mä lopetan nää hommat! |
Notefix 12.05.2005 14:10:25 | |
---|
Nimi vois olla jotain : Musical survivors X-perience with bold&beatiful apprentice supermodels Paljoa enempää Off-topic ei muuten enää voitais mennä HOHO!!! Mahtava idea...itseasiassa toihan olis ihan toteuttamiskelpoinen!! Ja siitä sitten vielä huttuversio..."aroma-leiri". Kuka vetää eniten 45-minuuttisia...kenellä on eniten promilleja ja primavista vielä sujuu...kuka pystyy nopeimmin transonoimaan epävarmojen laulajien mukana. Tarjoilu: jäähtynyttä kaljaa 4 euroa/pullo plus mikropitsaa! Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
Fuzzy Boner 12.05.2005 20:08:35 | |
---|
Täytyy sanoa että hieno visio pojat! Plussat napsahti molemmille. Ja A-jazz; suhteistahan tosiaan onkin paljon kiinni kaikki bisneksessä ku bisneksessä.. Sama pätee kaikkeen.. Mutta suhteita pystyy muodostamaan! Olet kirjoittanut keskusteluun 8200 kirjoitusta |
Anonymous-jazz 13.05.2005 20:22:10 | |
---|
Heh, tuommoinen Diili-tyyppinen tosi-tv sarja musiikkileiristä missä treenataan ja soitetaan sessioita, sit äänestetään heikoin lenkki pihalle, tietenkään niille ei anneta ruokaa vaan saavat itse metsästää/kalastaa ja mulla on tottakai kolmiodraama parin lauluopiskelijan kanssa jotka ovat tietenkin huippumalleja. Kaikki tapahtuu tottakai paratiisisaarella :) Nimi vois olla jotain : Musical survivors X-perience with bold&beatiful apprentice supermodels Paljoa enempää Off-topic ei muuten enää voitais mennä Maikkarilla saisi varmaan Sairaselta kannatusta :) "We must speak the truth about terror. Let us never tolerate outrageous conspiracy theories conserning the attacs of September 11:th, malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists themselves, away from the guilty."
George W. |
Fuzzy Boner 13.05.2005 21:30:20 | |
---|
Maikkarilla saisi varmaan Sairaselta kannatusta :) Pitäiskö ehdottaa? Kerätään täältä M.nettiläisistä raati vielä joka arvostelee kaikkia suu vaahdossa!! Sairanen ostaa idean heti,heh.. Olet kirjoittanut keskusteluun 8200 kirjoitusta |
Notefix 13.05.2005 21:57:10 | |
---|
Pitäiskö ehdottaa? Kerätään täältä M.nettiläisistä raati vielä joka arvostelee kaikkia suu vaahdossa!! Sairanen ostaa idean heti,heh.. Mulla on hyvät suhteet maikkariin...HOHO!!! Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
Fuzzy Boner 13.05.2005 23:03:23 | |
---|
Mulla on hyvät suhteet maikkariin...HOHO!!! Tiedän, Jari Olet kirjoittanut keskusteluun 8200 kirjoitusta |
Notefix 13.05.2005 23:28:23 | |
---|
Tiedän, Jari Hys, Seppo, sä tiedät että julkisesti ei puhuta! Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |