Aihe: Rumpusettiä ostamassa.
1 2 3 4
limppu
03.05.2005 18:28:04 (muokattu 03.05.2005 18:34:38)
Kokemuksia tarvittaisiin n. 1000e seteistä. Olen katsellut parin vuoden ikäisiä Taman rockstar ja starclassic sarjoja käytettyinä, Pearlin exportteja ja Premierkin on käynyt mielessä. Kokemuksia kaivataan!
moderndrummer88
03.05.2005 20:22:05
voi helvetti! vähän kun viittisit silmäillä niin täällä on sen sataviiskyt keskustelua samaisista aiheista! on se vaikeata käyttää hakua?
mainstream=painstream
Suleima
03.05.2005 20:35:15
Kokematon puhuu : 1000e ostaisin starclassicit samantien. Kuntoa tossa tietty tulee epäiltyä jos hinta on tuo. Kyseessä varmaan on Paas-nimimerkin myymä setti, jota olen itsekin kuolannut torilla varmaan kuukauden? :)
Niskamies
03.05.2005 20:35:51
Osta Paassin starkut, et tule katumaan!
Meitsi on meshissä.
hollmi-5
03.05.2005 21:26:50 (muokattu 03.05.2005 22:10:24)
Starclassickit tonnilla! Rockstarin mikään malli ei ole edes samalla tontilla, joten noita harkitsemaan.
Mika Hollström
Safga
03.05.2005 21:29:06
Itse ostin 1.5 vuotta sitten pearl ex, ja ovat toimineet todella hyvin. MInun mielestäni hinta laatu suhde on kohdallaan ja aivan mainio setti alle 1000e maksavasta.

Ainoa mikä voisi olla myöhemmässä vaiheessa hyvä ex setissä on, että virveli kannataisi uusia. Tuppaavat nuo viritys ruuvit löystymään aika tiuhaan tahtiin.

Suosittelen todella ja tottakai jos peltejä on ostamassa niin tietysti Stagg!
Pastilli??
ddrum54
03.05.2005 21:51:29
Kokemuksia tarvittaisiin n. 1000e seteistä. Olen katsellut parin vuoden ikäisiä Taman rockstar ja starclassic sarjoja käytettyinä, Pearlin exportteja ja Premierkin on käynyt mielessä. Kokemuksia kaivataan!

Täältäkin ääni Paassin starkuille. Mainitsemastasi valikoimasta ylivoimaisesti paras setti. Ja on hienossa kunnossa. Siitä nyt hankit kunnon rummut, niin ei tarvitse enää etsiskellä. Harvoin saa koko settiä alle basarin hinnan.
2`n 4
limppu
04.05.2005 00:54:49
voi helvetti! vähän kun viittisit silmäillä niin täällä on sen sataviiskyt keskustelua samaisista aiheista! on se vaikeata käyttää hakua?
Aikuistutaampa nyt vähän! Olen ensimmäistä kertaa voorumilla ja heti saa kuulla suun soittoo!!!

Niin . Hinta ero Rockstarin ja Starclassicin tosiaankin uutena on aika suuri. Hinta eron perusteella voisin päätellä että nämä kaksi sarjaa painivat täysin eri luokissa. Vai onko näin?
Rumpuja olen soittanut kohta viisi vuotta ja kokemuksia ei ole muuta kuin Premierin gabria sarjasta (opetusrummut Tosi hyvä soundiset) ja Taman swingstareista (omat. jostain 80 luvulta. Massa runkoiset. Hyi Hyi.) Keikkaa on kuitenkin tullu tehtyä ja Tama merkkinä tuntuu kestävän roudausta.

Niin ja vielä. Onko kukaan tietoinen noiden rockstar settien hinnoista uutena. Ovat kai jäämässä pois markkinoilta joten eiköhän hinnatkin putoa.
Järvihirviö
04.05.2005 02:00:03
Olen ensimmäistä kertaa voorumilla ja heti saa kuulla suun soittoo!!!

Niin no se on tuo voorumin uusin besserwisser taas vauhdissa. Yritä olla välittämättä.
Kosminen
04.05.2005 07:21:40

Joo nopeaa vaan nuo Starclassicit noukit talteen!
"Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin." (Matt. 10:28) Kalamies#16 >-)))>
Niskamies
04.05.2005 08:48:41
Noiden starkkujen hinta on kyllä hyvä, mutta käytetyn hinnaksi ei mitenkään erityisen halpa. Uudet vastaavat maksavat 1700 euroa, ja tossa ei ole 12" tomia, joten hinta ei kuitenkaan mikään erityisen matala ole.
Meitsi on meshissä.
HeavyMachinery
04.05.2005 08:52:38

Kysymys on kummiskin aina persoonan mukaan muovautuva.

On se oikeastaan ihan vitun perseestä kun tulet ja kirjoitat jonkun topicin niin kohta vittuillaan että käytä hakua. Onhan toi haku ihan oikeasti perseestä ei otsikoista hakemalla yleensä löydä sitä mitä haluaa. Jos foorumin nuoret ja näsäviisaat opettella hieman edes kunniotusta muita kohtaan, ei tänne ole kivaa kirjoittaa jos ensimmäisen topic alottaessa vaan vittuillaan. moderndrummer88 mites jos ensi kerralla laittasit vaikka linkin aikaisempaan keskusteluun etkä vain aukoisi päätä.

Anteeksi jos taas loukkasin jonkun herkkää hipiää, mutta se koira älähtää johon kalikka kolahtaa.
Minä tiedän - siis pelkään !
CD
04.05.2005 09:05:16
Rockstar customit olisi lähteneet 900eurolla, otin mielummin superstarit 800e.

Jossain saksan liikeekkeessä oli muistaakseni valkoiset RS customit 750e.

Noi RS:t alkaa loppumaan kohta kaupoista, eli kiirettä pitää jos semmoiset meinaat löytää. Tosin käytettynä niitä liikkuu suhtkoht edullisesti.
jankki
04.05.2005 10:10:17
Anna noille Starkuille hyvä koti! Siinä on hyvät rummut.
miän vain
04.05.2005 11:11:14

Sinäänsä aiheellista, että tästä oli just äsken puhetta.

Nää oli sivulla 2...

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … ?c=30&t=91096&o=0&co=30

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … ?c=30&t=91318&o=0&co=30

MUTTA: tuon olisi voinut sanoa kohteliaammin. Sillein, että ekaa kertaa kysyvä ei suutu/pety/pelästy ja häivy saman tien. Paljon kivempaa kaikilla, vaikka nettitappeluiden sauraaminen onkin hyvää viihdettä. Piis tai turpaan, niinq.
Love can't buy you money
Monochromatic - bändi
semisuper.tk - rumpusivut
limppu
11.05.2005 13:39:54
Mikähän musiikkiliike tampereella mahtais myydä Tamaa ja mikä pdp:tä? Pitäis päästä testaileen ;)
skanky
11.05.2005 14:09:42

"Jesus built my hotrod!"
Mikho89
12.05.2005 13:55:01

Itse ostin 1.5 vuotta sitten pearl ex, ja ovat toimineet todella hyvin. MInun mielestäni hinta laatu suhde on kohdallaan ja aivan mainio setti alle 1000e maksavasta.

Ainoa mikä voisi olla myöhemmässä vaiheessa hyvä ex setissä on, että virveli kannataisi uusia. Tuppaavat nuo viritys ruuvit löystymään aika tiuhaan tahtiin.

Suosittelen todella ja tottakai jos peltejä on ostamassa niin tietysti Stagg!

Hah täyttä paskaa noi pöörlit!!! Prisman lasten rumpuseteilläkin saa paremmat soundit aikaan, ja vielä paljon halvemmalla
totomiettinen
12.05.2005 14:19:21
Noiden starkkujen hinta on kyllä hyvä, mutta käytetyn hinnaksi ei mitenkään erityisen halpa. Uudet vastaavat maksavat 1700 euroa, ja tossa ei ole 12" tomia, joten hinta ei kuitenkaan mikään erityisen matala ole.

Niinpä. Ja noihin 1700 euron setteihin sisältyvät lisäksi ainakin virppa-ja haitsuständit. Sekä taitaa tulla pari peltiständiäkin mukaan. Ja eivätkä ole mitään rihkamaa. Siispä korkeintaan 700 tosta paketista. Ei ehkä sitäkään.
White men can't jump
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)