Aihe: Jääkiekon MM-kisat 2005
1 2 3 4 535 36 37 38 3951 52 53 54 55
Jormaz
11.05.2005 19:55:30
Ei helvetti lopettakaa mua vituttaa koko ajatuskin näistä aurinkokuninkaista ja kiekkoprofessoreista. Edelleen niille pitäis sanoa että pelin voittaa se kuka tekee eniten maaleja eikä siinä paljoa tendenzsit paina.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Bonham
11.05.2005 20:44:37
Ei helvetti lopettakaa mua vituttaa koko ajatuskin näistä aurinkokuninkaista ja kiekkoprofessoreista. Edelleen niille pitäis sanoa että pelin voittaa se kuka tekee eniten maaleja eikä siinä paljoa tendenzsit paina.

Kieltämättä tämä kisastudio saisse on mennyt yli... kyseessä on kuitenkin peli, jossa lahjakkaat yksilöt yirttää pelata yhteen (parhaassa tapauksessa).

Tilastot ja muut hienoudet on kivoja, mutta tyyliin "Latvia on kisojen huonoin alivoimajoukkue" ei paljoa auttanut.

Sitä saa mitä tilaa ja kuitista näkee palio se makso.
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Qsysi
11.05.2005 20:56:24
Apua, mua pelottaa se Ovechinin super-ergonominen-peilipinnoitepleksi. Ihan turhaa pelleilyä.
"Onko muuten paljoo EDES väliä, mihin oma pastilli kuuluu tai milt se näyttää, PARASTA ja tärkeintä on vaan että semmonen ON!!Jos ei olis se ois hiukan pahempi juttuxD" - Jonskuliini
Bluesmies
11.05.2005 21:02:52
Apua, mua pelottaa se Ovechinin super-ergonominen-peilipinnoitepleksi. Ihan turhaa pelleilyä.

What?
Uusi musiikkinäyte profiilissa.
Pelsi
11.05.2005 21:20:29
-erätauon ajaksi lisätään luistelua

Sillä kaatuu Siperian karhu.
Kalamies #3 >-)))>
MV
11.05.2005 21:23:44

Samalla tavalla nuo urheiluperseet ajattelee meistä kun täällä analysoidaan jonkun kovan kitaristin tatsia ja tyylitajua ja hehkutetaan joitain loistavia sanoituksia jne...Sehän on katos paras kun tiluttaa nopeiten:)
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Jormaz
11.05.2005 21:49:24
Sehän on katos paras kun tiluttaa nopeiten:)

Niin on, en ymmärrä miksi aiheesta pitää edes väitellä!
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
AP
11.05.2005 22:33:10 (muokattu 11.05.2005 22:33:31)

Hoh. Ai täällä on joku muukin, joka kääntää välittömästi kanavaa kun pelikatkon tms. vuoksi: "-Käydään studion puolella, studio olkaa hyvä. -Kiitos. Ara, suomi on häviöllä pohjoiskoreaa vastaan ensimmäisen erän puolivälissä luvuin 5-0, mikä on se ase jolla tästä....blaablaa..."
K100 #7 Ärlä #011
ozz3
11.05.2005 22:35:37
Hoh. Ai täällä on joku muukin, joka kääntää välittömästi kanavaa kun pelikatkon tms. vuoksi: "-Käydään studion puolella, studio olkaa hyvä. -Kiitos. Ara, suomi on häviöllä pohjoiskoreaa vastaan ensimmäisen erän puolivälissä luvuin 5-0, mikä on se ase jolla tästä....blaablaa..."

Paitsi, että Aralla oli Ruotsi pelissä aivan oikea asenne, kun Suominen sanoi, että "Ruotsi tämän pelin vie". Elikkäs, koskaan ei saa lopettaa voittoon uskomista, surreder is not acceptable. On joskus omallakin uralla (jatkuu edelleen) tultu noustua viidessä minuutista 6-3:sta 6-7:ään.
When there's no more room in hell, the dead will walk the earth "Melkone Sonni!"
Rakkikoira
12.05.2005 06:15:48
Saksa B-sarjaan

Niin siinä kävi, ei olisi uskonut alkulohkon jälkeen että Slovenia säilyttää paikan A-sarjassa.
FatSam
12.05.2005 06:25:37

Saatana en kuuntele enää koskaan yhtäkään pelaajahaastattelua peliä koskien. Joskus aikoinaan ne alkoivat vituttamaan, sen jälkeen naurattamaan. Nyt ne vain masentavat. Ihan sama kuka on vastassa, samat fraasit tulee aina. Bäckström äsken aamu-tv:ssä: "Venäjä on kyllä vaarallinen porukka, että varuillaan saa olla koko ajan" Mitenköhän tuo kassarimme sitten on varuillaan esim. Itävaltaa vastaan? Joka toinen minuutti? Saatana kaveri tuli ja teki maalit, ei pomppinu meille ny... Kaverikaveri. Omaa peliä.

Jääkiekkoilijoista ei muutenkaan ole olemassa mitään stereotypioita. Ne ihan oikeasti varmaan koti-iltoina katsovat malli/missi-vaimojensa kanssa Turhapuro-leffoja kanapastaa syöden. Ja kun kuunnellaan poppia, sen on oltava Tommi Läntistä tai Kotiteollisuutta. Paitsi Jere Lehtisellä ja Janne Niinimaalla. Ne on tr0ita.
Joskus ilmestyy vuosisadan thrash-levy.
T.S. S L A Y E R
12.05.2005 09:46:46

Aikamoinen parannus kolmen tasurin jälkeen.

Ne on vaan hämännyt vastustajia nämä pelit.
AP
12.05.2005 09:49:37
Paitsi, että Aralla oli Ruotsi pelissä aivan oikea asenne, kun Suominen sanoi, että "Ruotsi tämän pelin vie". Elikkäs, koskaan ei saa lopettaa voittoon uskomista, surreder is not acceptable.

Näin. Vaikka tuossa tuli tätä studiokulttuuria vähän parjattua, niin aina ennemmin aravirtaa kuuntelen kuin sakke pietilää.
K100 #7 Ärlä #011
Rakkikoira
12.05.2005 09:54:06
niin aina ennemmin aravirtaa kuuntelen kuin sakke pietilää.

Mikäs Abe Simpsonissa on vikana?
Larry
12.05.2005 10:27:20
What?

Etkö ole huomannut "Ovella" on sellainen "avaruus"potta jossa on varmaan ziljoona ruplaa maksava visiiri.

Kypärän avustuksella Venäjä kaataa suomen kuusmynä.
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
Deep Shadow
12.05.2005 11:55:54
Veikkauksia?

Suomi hoitaa 4-2
"Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä
Rakkikoira
12.05.2005 11:59:17
Veikkauksia?

Suomi hoitaa 4-2

Venäjä hoitaa 4-1

Kanada - Slovakia 1
Ruotsi - Sveitsi 1
Venäjä - Suomi 1

Tsekki - USA 2
Ruotsi - Sveitsi 1
jussiohman
12.05.2005 12:03:51
Eikös se tänään tule yhdeksältä? Voi jäädä eka erä väliin treenien takia, mutta loppupelin jännään nenä kiinni ruudussa kalia kädessä. Toivottavasti Venäläisten luistimista on Jekkumies tai Patr käynyt viilaamassa terät pilalle.
Alan miehet #1
JOO100
12.05.2005 12:39:53
Suomi voittaa 5-4
Olen Skitsofreeninen - Ja niin olen minäkin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)