Aihe: cdon.com
1 2 3 4 5 6 7 8 927 28 29 30 31
Rattata
11.05.2005 16:11:03
Kuka sieltä noin kalliita ostelee ???

Tarjouksia sieltä haetaan......

Nimenomaan.
korhosen isäntä rupes riehummaan pilikkimetällä nii laetettiin oekeen tappovarrooja persuuksiin nii jo aatto
luopio
11.05.2005 18:12:10
Vituttaa kun levyjen kansissa on usein halkeamia. Stam1nan levyä tilatessa kannessa oli halkeama, valitin, sain uudet, niissäkin oli halkeama. Enää en jaksanut toista kertaa valittaa, tuskin olisivat uskoneetkaan..
I'll throw the first rock.
Cathi777
11.05.2005 23:49:53

Kauanko kestää play.comista levyn tuleminen??
Only pop music can break my heart...
Larke
12.05.2005 00:44:16
Onko totta että Free Record Shopista niin saa ainostaan tavaraa luottokortilla? Himottais se 3CD=25€ tarjous.

cdon:ille lähti eilen tilaus. Saas nähä miten toimii.

Ei pidä paikkaansa. Verkkolasku onnistuu ainakin.
mrk
12.05.2005 13:29:24

About 6 päivää kestänyt viime aikoina.

Itse olen viime aikoina käyttänyt paljon myös amazon.comin "used & new" linkkien takaa löytyviä kauppoja. Eli valitsee vaan levyn ja siellä pitäisi olla amazonin hinnan lisäksi tuo linkki. Laskutus menee Amazonin kautta, mutta tavaran toimittaa eri firma. Uusiakin levyjä saa todella halvalla. Kannattaa vertailla amazon.com ja amazon.co.uk kautta, yleensä uk:n kautta saa hieman halvemmalla, vaikka toimittavat firmat ovat samoja ja yleensä USA:ssa.
"What would we be without wishful thinking"
reverend
12.05.2005 14:25:46

Tuossa Play.comissa on se hyvä puoli Amazoniin verrattuna ettei mitään postikuluja ole.
"According to the tabloids, the reason that Brad Pitt and Jennifer Anniston broke up is that one of them wanted to have kids--which is the same reason the Jackson 5 broke up." - Conan O'Brien
Tmp
12.05.2005 16:07:08
Sain sähköpostin cdon:ista että kaikki tuotteet ovat myöhässä, mutta kotisivuilta kun aktsoo niin lukee että kaikki paitsi se DVD on "toimitettu 10.5.2005". Miten tuohon pitäisi suhtautua. (Se sähköposti oli siis lähetetty 10.5.2005).

Mitään harvinaisuuksi en ole kyllä tilannut. Saas nähä huomenna jos on tullut perille...
"Osaan soittaa koskettimia ja kitaraa niin hyvin että ne jotka ei tajua musiikista mitään luulee mua tosi hyväksi." - Sub Zero
guitarmonkey
12.05.2005 17:59:39
Sain sähköpostin cdon:ista että kaikki tuotteet ovat myöhässä, mutta kotisivuilta kun aktsoo niin lukee että kaikki paitsi se DVD on "toimitettu 10.5.2005". Miten tuohon pitäisi suhtautua. (Se sähköposti oli siis lähetetty 10.5.2005).

Se sähköpostiviesti on laitettu lähtemään automaattisesti mikäli tietty aika on kulunut tilauksesta ja varastosaldo näyttää nollaa. Sähköpostiviesti on lähtenyt esim. klo 8.00 aamulla ja tuote on saapunut varastoon klo 10.00.
Jos saisin mahdollisuuden soittaa kenen tahansa muusikon kanssa -elävän tai kuolleen, valitsisin ehkä mieluiten sen elävän.
Tmp
12.05.2005 18:09:53
Se sähköpostiviesti on laitettu lähtemään automaattisesti mikäli tietty aika on kulunut tilauksesta ja varastosaldo näyttää nollaa. Sähköpostiviesti on lähtenyt esim. klo 8.00 aamulla ja tuote on saapunut varastoon klo 10.00.

Noin mä vähän rupesin päättelemään. Eiköhän se tilausstatus pidä paikkaansa. Toivotaan että on huomenna perillä.
"Osaan soittaa koskettimia ja kitaraa niin hyvin että ne jotka ei tajua musiikista mitään luulee mua tosi hyväksi." - Sub Zero
Cathi777
18.05.2005 10:44:08

No nyt, kun kävin vertailemassa cdonia ja play.comia niin en tiedä saiko se nyt mua kuitenkaan play.comin asiakkaaksi. Okei, jotkut levyt siellä on halvempia, mutta ei lähellekkään kaikki. Ja sitten, kun siellä niin suppea se valikoima, että ei oikein mitään tunnu löytyvän mitä taas cdonista löytyy. Eli siinä suhteessa cdon kyllä ainakin tällä erää vie voiton. Jos ne saavat kataloogiaan suurenemaan niin sitten voisin sieltä tilata. Uutuudet toki löytyy, mutta mitään suomalaisia ei löydy ollenkaan eikä muutenkaan pohjoismaalaisia. Ja cdonissa on aina noita loistavia tarjouksia joita sitten käyttää hyväkseen.
Only pop music can break my heart...
-Jonny Starr-
18.05.2005 11:38:27
Just tilasin cdon.comist 3 hyvää cd:tä 30€ postikuluineen.. Aina mulle on sieltä oikeat cd:t tullu ja ihan ajoissa..
"Time's never wasted, when you're wasted all the time"
lapio
18.05.2005 16:41:12

Hmm... Ensimmäisen kerran oma tilaukseni on myöhässä. Toimitusajaksi luvattiin 3-5 päivää ja nyt vasta kun viides päivä on menossa niin, tilausstatukseni on "Tavaroita pakataan". Yksi Opethin levy näyttäisi jäävän jälkitoimitukseen. Ärsyttäähän se vähän.
"I refuse to play your Chinese food mind games!" . Pasin seikkailut.
Tmp
18.05.2005 17:08:39
Mulle tuli kaikki CD:t kahdessa viikossa, mutta sitä DVD:tä ei vieläkään näy.
gandar
18.05.2005 17:47:33
Hmm... Ensimmäisen kerran oma tilaukseni on myöhässä. Toimitusajaksi luvattiin 3-5 päivää ja nyt vasta kun viides päivä on menossa niin, tilausstatukseni on "Tavaroita pakataan".

Tuntuu olevan hitaampaa nyt muutenkin (sama sattui myös allekirjoittaneelle). Johtunee tuosta alekampanjasta.
Ceci n'est pas une signature
Tmp
19.05.2005 16:44:21
Nostan tämän.

Onko mahdollista lisätä samaan tilaukseen jälkikäteen tavaraa jos sitä alkuperäistä tilausta ei ole vielä toimitettu?
gandar
19.05.2005 16:47:38 (muokattu 19.05.2005 16:48:40)
On.
Menet CDONin sivuille, sitten Asiakaspalvelu
-> valitset valikosta "Tilaus (muuta/peruuta)"
-> Lisää tuote tilaukseen

Suora linkki: http://www.cdon.com/info.phtml?page … erv&subject=7798&child=8177

/edit: Muutenkin kätevä tuollainen systeemi.
Ceci n'est pas une signature
Tempura
24.05.2005 14:29:16
Luvattiin 5-7 päivässä, ja taisipa mennä se viikko. Ensimmäinen tilaukseni muuten.

Elbowin levyn päällyskannen toinen kiinnikenuppikohta haljennut irti. Yleisin vamma kansien suhteen, mutta pitääkö sen nyt valmiina olla hajalla, yleensä sen saa rikkoa itse.

Pearl Jam ja Seahorses olikin sitten moitteettomassa kunnossa.
Rakkikoira
24.05.2005 14:45:08
Luvattiin 5-7 päivässä, ja taisipa mennä se viikko. Ensimmäinen tilaukseni muuten.

Olisko ollut arkipäivää kuitenkin.
Tempura
24.05.2005 18:49:25
Olisko ollut arkipäivää kuitenkin.

Normaalisti.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)