...And Justice For All 11.05.2005 20:44:11 | |
---|
Ajattelin tehdä uuden. eheän Maiden-topikin, koska jos nostan vanhan, valituksia taas satelee. Aah, Iron Maiden, niin tuttua musiikkia. C, D ja E, Maidenin tapposointukulku millä pohjalla kaikki biisit on tehty, eikö? Itse en ollut kovinkaan suuri Iron Maiden -fani, kunnes luin kirjan Run To The Hills, joka valaisikin paljon. Loistavaa musiikkia kaikenkaikkiaan, hienot kitaraharmoniat, legendaarinen "rämisevä" basso, laulu.. Tähän topikkiin voi kirjotella mielipiteitä Maidenista, sen eri kausista, levyistä, miehistöstä, mistä vaan. /,,/ Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
elbowski 11.05.2005 20:49:00 (muokattu 11.05.2005 20:52:00) | |
---|
Ootko kuunnellu? E. Maidenkin on mulle tärkeä bändi joo, onhan sitä nyt perkele melkeen 5 vuotta tullu kuunneltua suht aktiivisesti, ja livenäkin 2003 jouluna näin. Kova bändi. Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25 Ärlä #017
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |
Rumpali Rölli 11.05.2005 20:49:53 | |
---|
Hieno yhtye täytyy sanoa :)... On ilo kuunnella bändiä joka osaa tehdä Heviä eri tyylillä eli hitaita nopeita ja raskaita biisejä :)... Omat lempparit on biiseissä ehdottomasti : Run To The Hills Aces High 2 Minutes To Midnight Brave New World Killers Montsegur ja Dance Of The Death Sannoesinpa jopa niinkui' ystävämme Tuponttit "Muikene kuv vuarj " |
...And Justice For All 11.05.2005 20:50:15 | |
---|
Ootko kuunnellu? Totta munassa, levyjä löytyy nyt: Best Of The Beast, The Number Of The Beast, Killers, Iron Maiden, Brave New World, Dance Of Death ja Fear Of The Dark. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Super-Jari 11.05.2005 20:50:35 | |
---|
Jostain syystä Iron Maiden ei ole ikinä uponnut minulle. Tulee se Aces High:n välisoitto aina mieleen joka biisistä. Hyvä laulaja bändissä kyllä on. Merkittävä bändi. The words fall out like fire |
Jormaz 11.05.2005 20:50:54 | |
---|
Bruce Dickinson ja Steve Harris oli kalassa... In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
elbowski 11.05.2005 20:51:16 | |
---|
Totta munassa, levyjä löytyy nyt: Best Of The Beast, The Number Of The Beast, Killers, Iron Maiden, Brave New World, Dance Of Death ja Fear Of The Dark. Otat tuon aina niin tosissaan. Et sitten halunnut oppia irkkaamaan? Bind my idle hands, they only claw at me
IMIK #25 Ärlä #017
Bella Italia #2 |
...And Justice For All 11.05.2005 20:51:32 | |
---|
Mitäs porukka tykkää Running Freestä? Vähän surullisenkuuluisia viisu, jokatapauksessa hyvä. Ei studioversiona, vaan nimenomaan livenä. Best Of The Beast-levyn versio (live) on loistava, kunnelkaa ehdottomasti. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
...And Justice For All 11.05.2005 20:52:02 | |
---|
Otat tuon aina niin tosissaan. Et sitten halunnut oppia irkkaamaan? Otan. :) Halusin mutta jatko-ohjeita ei tullut niin en ruvennut googlettamaan. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Jormaz 11.05.2005 20:52:43 | |
---|
Maidenia ei enää jaksa kuunnella levyiltä, livenä potkii kovaa. Oliko se nyt viime vuosi kun tuli nähtyä kolme kertaa livenä.. Tulipa nimmaritkin niiltä metsästettyä Tukholmassa. In Goth We Trust! The 666 Club #4
elbowski 11.05.2005 20:52:50 | |
---|
Otan. :) Halusin mutta jatko-ohjeita ei tullut niin en ruvennut googlettamaan. Aijaa, no laita pikaviestiä. Bind my idle hands, they only claw at me
IMIK #25 Ärlä #017
Bella Italia #2 |
...And Justice For All 11.05.2005 20:53:33 | |
---|
Maidenia ei enää jaksa kuunnella levyiltä, livenä potkii kovaa. Oliko se nyt viime vuosi kun tuli nähtyä kolme kertaa livenä.. Tulipa nimmaritkin niiltä metsästettyä Tukholmassa. Ohoh! Jokapojalla ei varmaan ookkaan Maidenin äijien nimmareita. Onneks olkoon. :) Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Deathrace King 11.05.2005 20:55:01 | |
---|
Kaikkien aikojen paras bändi maailmassa ja koko Universumissa. Kohta 30 vuotta vääntänyt aitoa hevimetallia trendeistä pahemmin välittämättä. Tehnyt uskomattamon määrän kovia hittejä ja levyjä. Soittajat ovat virtuooseja ja Bruce on yksi parhaimmista hevilaulajista. Livenä äärimmäisen kova, eikä vanheneminen ole näkynyt negatiivisena seikkana vaan päinvastoin, homma toimii yhä täydellisesti. Up The Irons!!! Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! |
Jormaz 11.05.2005 20:55:08 | |
---|
Ohoh! Jokapojalla ei varmaan ookkaan Maidenin äijien nimmareita. Onneks olkoon. :) Gers yritti livahtaa, sain kiinni. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Deathrace King 11.05.2005 20:56:54 | |
---|
^ Hyvä et vaihdoit tuota avataria. Vitutti aina kun näki sen ruman naaman. Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! |
Starlia 11.05.2005 20:59:26 | |
---|
Aloitin Maidenin kuuntelun joskus 7-vuotiaana. Viimeiseen pariin vuoteen en ole kuunnellut. Täysin kyllästynyt olen siihen bändiin. Levyt olivat hyviä Piece Of Mindiin asti. 7th Son oli myös hyvä. Livenä huono. Ainoana plussana hyvä meininki lavalla. 4 kertaa olen heidät livenä nähnyt. Valitettavasti Blazen kanssa kerran. Biisit aika AC/DC meininkiä; kun yhden biisin on kuullut, on kuullut melkein kaikki. Slovarit ovat hyviä. Parhaat ovat To Tame A Land ja Infinte Dreams. Merkittävä bändi minulle siinä mielessä, että tuli Maidenia pirusti soiteltua, kun kitarismin aloitin. Joo.. |
Pelsi 11.05.2005 21:01:14 | |
---|
No, Maidenin koko tuotanto löytyy hyllystä ja liput ensi kesälle. Eli kyllä maistuu. Kalamies #3 >-)))> |
luopio 11.05.2005 21:02:02 (muokattu 11.05.2005 21:03:32) | |
---|
Suosikki on tietysti The Trooper, ja mielellään Sentencedin esittämänä. Asiaan, viihdyttävää musiikkia varsinkin livenä. Itse bändiä en ole päässyt näkemään/viitsi lähteä katsomaan livenä, mutta jo koveribändi Maiden Hellin keikalla meno oli helvetin hyvä. EDIT - Biisit aika AC/DC meininkiä; kun yhden biisin on kuullut, on kuullut melkein kaikki. Tuo on kyllä harmittavan totta. I'll throw the first rock. |
Glubatz 11.05.2005 21:12:35 (muokattu 11.05.2005 21:13:39) | |
---|
Maiden on paras bändi minkä oon nähny livenä (kaks kertaa ja kolmas kerta tulossa!) ja paras bändi mitä oon ikinä kuullu. Maidenin merkitys on paljon suurempi kun se prrkll... metallican!Lähes kaikki levyt on täyttä terästä! No, Maidenin koko tuotanto löytyy hyllystä Mulla kans! |
Pistetään vaikka tänne, että Maiden julkaisee Death On Tour -DVD:n ja -CD:N ens elokuussa. Keikka kuvattu Dortmundista. www.ironmaiden.com |