Pacifig 11.05.2005 07:55:05 | |
---|
Kuinka löysälle kannattaa splash jättää kestävyyden, ja soinnin kannalta? Itse olen pitänyt keskivertotiukkuudella, mutta kun katselee jotain huippu rumpaleita niin heillä heiluu ja huijuu se splash jopa 50asteen kulmaan lyödessä. Onko jotain erikoistelineitä vai ihan ruuvi löysälle tyylillä? ..niinkuin kirjoittajalla Laittaiskohan kamat myyntiin... |
hollmi-5 11.05.2005 08:42:06 | |
---|
Omistani jätän yläpuolisen huovan pois. Näin splash heiluu täysin vapaasti. Ilmeisesti homma pelaa, koska yksikään ei ole rikkoutunut. Mika Hollström |
Niskamies 11.05.2005 08:46:23 | |
---|
Mä pidän telineissä mieluusti suht pieniä huopia. Sitten kun on vielä kaikissa telineissä Taman ruuvi päässä, niin voi ruuvata niin tiukalle kuin menee, eikä ruuvi löysty vahingossa. Meitsi on meshissä. |
moderndrummer88 11.05.2005 10:29:28 | |
---|
mahdollisimman löysälle, eihän se pelti soikkaan jos sen pitää kireänä, ja kestävyyskin krsinee siitä jos hirmu tiukalla pitää mainstream=painstream |
HeavyMachinery 11.05.2005 11:21:30 | |
---|
Itte oon repinyt huovan kahtia splashia ja pieniä crashejä varten. Mutta on mulla 17" ja 19" crashinkin huopa"ilmassa" eli ne on niin löysällä kuin voi. Minä tiedän - siis pelkään ! |
naksa1 11.05.2005 13:59:19 | |
---|
Vähän aiheen vierestä, Judas Priestin rumpali Scott Travis ei käytä peltien päällä huopaa. Sen näkee tosi selvästi uudelta DVD:ltä, joka tulee angel of retribution levyn mukana. |
Magiz 11.05.2005 15:41:24 | |
---|
mä oon pitäny peltejä silleen, että kaikki heiluu.. huovat kiinni pelleissä, mutta ei silleen, että estäis pellin heilumisen.. huopa ei kyllä kuitenkaan vaikka kuinka kireälle sen laittaisi, estä sointia kovinkaan paljoa.. näin ainakin oma kokemus kertoo.. Taivas
peittyy pilviin
taas
en tiedä mitä teen
rukoilen
nyt kun taivas
piiloon jää.. |
moderndrummer88 11.05.2005 17:42:09 | |
---|
Vähän aiheen vierestä, Judas Priestin rumpali Scott Travis ei käytä peltien päällä huopaa. Sen näkee tosi selvästi uudelta DVD:ltä, joka tulee angel of retribution levyn mukana. no kai sillä edes siellä alla on? no tuollakin tosin taitaa olla aika hyvä peltidiili että on siinä varmaan on varaakin olla käyttämättä huopia... mainstream=painstream |
Kosminen 11.05.2005 18:40:50 | |
---|
No eihän nyt monikaan siinä peltien PÄÄLLÄ niitä huopia käytä. Ei sillä kyllä taida olla paljoa väliä onko vai ei jos ne ei purista. "Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin." (Matt. 10:28) Kalamies#16 >-)))> |
ltg 11.05.2005 19:46:37 | |
---|
Riippuu, mitkä ruuvit tulevat peltistandiin, pidänkö yllä huopaa vai en. Mikäli on semmoinen leveä Pearlin siipimutteri, niin on pakko pitää huopaa, ettei pelti vahingossakaan kolise niihin siipiin. Taman muoviruuvien kanssa en sitten huopia käytä. Kuitenkin pidän kaikki pellit niin löysällä kuin mahdollista. Minusta on yhdentekevää, onko groove lämmintä pissiä lahkeessa vai ei. |
hgr 11.05.2005 20:24:19 | |
---|
En tiedä näistä uusista hömpötysständeistä mutta kyllä minä ainakin käytän huopaa molemmilla puolilla. Muutenhan ne siipiruuvit osuisivat pelteihin. |
Simbe 11.05.2005 20:30:26 (muokattu 11.05.2005 20:31:43) | |
---|
En tiedä näistä uusista hömpötysständeistä mutta kyllä minä ainakin käytän huopaa molemmilla puolilla. Muutenhan ne siipiruuvit osuisivat pelteihin. Jos pelti on edes kohtuullisen vaaka-asennossa, niin eipä se siihen osu. Tai sitten voi ottaa myös sen siipimutterin pois. Ainakin hiukan isommilla pelleillä pitää lyödä todella kovaa, ennen kuin sen pellin saa pomppaamaan ohi sen muovin. Omakuvassa olevassa setissä huovat ovat löysästi kiinni vain, jotta ne pysyisivät tallessa... hmm. Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Kiss my ass. |
Mä pidän telineissä mieluusti suht pieniä huopia. Sitten kun on vielä kaikissa telineissä Taman ruuvi päässä, niin voi ruuvata niin tiukalle kuin menee, eikä ruuvi löysty vahingossa. Sama. Eikä huku mitään. Alle-kirjoitus. |
vapauskauppias 12.05.2005 01:14:35 | |
---|
En pidä huopia minkään symbaalin päällä, alla tietenkin kuitenkin on. Eivät ne symbaalit niihin siipimuttereihin kolise. |
Kimmo72 12.05.2005 02:50:10 | |
---|
Mulla ei splashit heilu juuri ollenkaan. Eli on tiukasti kiinni. Muut kyllä heiluskelee sitten. Tämän opin Mike Portnoylta. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
ltg 12.05.2005 10:13:02 | |
---|
En pidä huopia minkään symbaalin päällä, alla tietenkin kuitenkin on. Eivät ne symbaalit niihin siipimuttereihin kolise. EI, jos on kunnon pehmikkeet siinä pellin reiän kohdalla, ettei pelti kosketa metalliin. Itselläni on semmoiset itse väsätyt löysät systeemit niissä, semmoiset, että pitää sen mutterin pitää ne kurissa ettei lipsumaan pääse. Kuitenkin sen verran korkeat, ettei huovan laitto mutterin ja pellin väliin kiristä yhtään. Minusta on yhdentekevää, onko groove lämmintä pissiä lahkeessa vai ei. |
Anonymous-jazz 12.05.2005 11:17:48 (muokattu 12.05.2005 11:18:47) | |
---|
Kyllähän sitä splash symbaalia kannattaa pitää löysällä. Mulla on ollut STAGG HD sarjan 10" splash vasta 1,5 v. ja nyt alkaa menemään paskaksi. Uskomattoman huono kestävyys 10 tuumaisella splashilla ottaen vielä huomioon että kuluneen vuoden ja edellisen vuoden aikana sitä olen hyvin vähän vieläpä käyttänyt. Mutta eipä painanutkaan hinnassa paljoa kun maksoi 47 € Helsingin Millbrookissa. "We must speak the truth about terror. Let us never tolerate outrageous conspiracy theories conserning the attacs of September 11:th, malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists themselves, away from the guilty."
George W. |
dictatorsh*t 12.05.2005 11:55:10 | |
---|
Mulla on ollut STAGG HD sarjan 10" splash vasta 1,5 v. ja nyt alkaa menemään paskaksi. Uskomattoman huono kestävyys 10 tuumaisella splashilla ottaen vielä huomioon että kuluneen vuoden ja edellisen vuoden aikana sitä olen hyvin vähän vieläpä käyttänyt. Mutta eipä painanutkaan hinnassa paljoa kun maksoi 47 € Helsingin Millbrookissa. Häähää, munla on Wuhanin 10" splashi ja se on kestänyt hyvin päälle kaksi vuotta ja maksoin siitä 20€. Ja on vielä hyväkin. Dfassafd. |
naksa1 12.05.2005 14:06:10 | |
---|
no kai sillä edes siellä alla on? no tuollakin tosin taitaa olla aika hyvä peltidiili että on siinä varmaan on varaakin olla käyttämättä huopia... on alla huovat. |
Animosity 17.05.2005 13:45:11 | |
---|
Mulla ei splashit heilu juuri ollenkaan. Eli on tiukasti kiinni. Muut kyllä heiluskelee sitten. Tämän opin Mike Portnoylta. Käytän samaa taktiikkaa, mutta tarvis saada vähän ohuemmat splashit niin saisi aikaiseksi sellaisen nopean ja ärhäkän "tak"-soundin... Enemy within... |