stratocaster 28.04.2005 20:01:18 | |
---|
R.I.P. Dimebag Darrel (1966-2004) |
Johnny Buzz 28.04.2005 20:24:00 | |
---|
http://www.audioslave.com/download. uus biisi. vain ensimmäiselle miljoonalle. Soundannu tuo biisi sekä se aikaisemmin ilmoitettu videobiisi. Kyllä tässä levyä ja keikkaa odotellaan innolla. www.soulstab.com
Soulstab live @ On the Rocks, Helsinki 26.4. w/ Lovestone (vapaa pääsy) |
carlos 28.04.2005 20:43:28 | |
---|
http://www.audioslave.com/download. uus biisi. vain ensimmäiselle miljoonalle. En tiiä pitäiskö tässä itkeä vai nauraa. Hyvältähän toi biisi kuulostaa, mutta eikö ne pojat keksi mitään uutta? Liika väsynyt ja säkeistöriffi on aika hanurista. Eipä tämä nyt ainakaan ennakko-odotuksia uuden levyn suhteen nosta. I can't hide but I can run for miles |
Exhausted 29.04.2005 02:13:08 | |
---|
Aika tylsä oli sävellyksenä. Hyvää groovea ja sillei mutta ei mitään mistä sais kiinni |
rockrules 29.04.2005 11:37:16 | |
---|
offtopic, mutta täällä nyt on porukkaa, jotka ovat kuulleet "Your time has come"n... Eli riffihän on suoraan Metallican "Bad Seed"stä, mutta kysynkin että voiko teoriassa haastaa tuollaisesta "plagioinnista" oikeuteen? Kun biisithän nyt ei muuten kuulosta yhtään samalta. |
etnopoju 29.04.2005 17:20:10 | |
---|
offtopic, mutta täällä nyt on porukkaa, jotka ovat kuulleet "Your time has come"n... Eli riffihän on suoraan Metallican "Bad Seed"stä, mutta kysynkin että voiko teoriassa haastaa tuollaisesta "plagioinnista" oikeuteen? Kun biisithän nyt ei muuten kuulosta yhtään samalta. killing joke haasto nirvanan oikeuteen come as you aren riffistä. biisit ei muuten muistuta niin paljon toisiaan. killing joken biisi on nopeampi ja hektisempi tanssittavaa paskaa. nirvanan taas downer paskaa. |
Keke Urlaub 10.05.2005 08:12:54 | |
---|
|
madu 10.05.2005 08:46:54 (muokattu 10.05.2005 08:58:22) | |
---|
Nyt on muuten tullut tuonne Audioslaven sivuillekkin tuo Suomen keikka joten eiköhän se toteudu. |
Late_ 10.05.2005 16:21:55 | |
---|
"Opettaahan jo luontokin teille, että pitkä tukka on miehelle häpeäksi" 1.Kor 11:14 kalamies#28 >-)))> |
Johnny Buzz 10.05.2005 22:26:16 | |
---|
www.soulstab.com
Soulstab live @ On the Rocks, Helsinki 26.4. w/ Lovestone (vapaa pääsy) |
Keke Urlaub 10.05.2005 23:08:06 | |
---|
Eipähän oikein toimineet nuo Rage biisit kuten epäilinkin. Ei se räppi oikein Cornellilta luonnistu, joten voisivat jättää nuo RATM biisit soittamatta. Soundgarden biisit puolestaan kuulostivat oikein hyvältä. Ihmeen vähän oli muuten ton keikan setissä uusia biisejä. Rage ei tahdo toimia Cornellin laulamana, Soundgarden ei tahdo toimia Audioslaven soittamana. Jättäisivät siis soittamatta coverit, tai sitten soittaisivat Elvistä. |
Tietty noissa bootlegeissä on huono tekninen laatu ym, mutta tuntuu että Cornell olisi ottanut takapakkia livelaulamisessaan? Sääli homma jos näin on. Ei ole kiva huomata idoliensa olevan laskusuhdanteessa. Edit: Your time has come on onneksi hyvän kuuloinen. Be yourselfissa tosiaan aika helppo kertsi. "Kunnon pauketta persvakoineen." -Errorist |
PepeAngst 11.05.2005 20:54:22 | |
---|
Tietty noissa bootlegeissä on huono tekninen laatu ym, mutta tuntuu että Cornell olisi ottanut takapakkia livelaulamisessaan? Sääli homma jos näin on. Ei ole kiva huomata idoliensa olevan laskusuhdanteessa. Saman olen myös huomannut. Ei ole sellaista räkäistä ääntä enään tai miten nyt sitten kuvailisi sitä. Mutta kuitenkin jotenkin vaisumpaa laulantaa Audioslavessa. Olen syntynyt 12. heinäkuuta. Samana päivänä kuin Bill Cosby ja Pate mustajärvI!!!!! |
hjukke 11.05.2005 21:02:03 | |
---|
Saman olen myös huomannut. Ei ole sellaista räkäistä ääntä enään tai miten nyt sitten kuvailisi sitä. Mutta kuitenkin jotenkin vaisumpaa laulantaa Audioslavessa. Niin. Ekalla levyllä kyllä hyvää, ja ekan levyn kiertueelta olen bongaillut hyviäkin livevetoja, mutta noissa bootlegeissa (ja joissakin muissakin) on hiukan epävireistä särmätöntä hyminää. Täytyy nyt toivoa että uusi levy rokkaisi ja homma toimisi 29.6 "Kunnon pauketta persvakoineen." -Errorist |
madu 11.05.2005 22:02:05 (muokattu 11.05.2005 22:02:40) | |
---|
Itseasiassa Cornell on kuulemma lopettanut röökin polton ja piiput pitäis olla paremmassa kuosissa. Jotain probleemaa sillä on ollut äänihuulten kanssa jo Soundgarden aikoina. Mitä nyt oon kuitenkin keikkaraportteja lukenut niin paljon paremmin ääni kestänyt kuin aikaisemmalla rundilla. Cornell ei muuten laulanut Soundgardenin loppuaikoinakaan kovin hyvin livenä (itseasiassa surkeasti) mutta näyttäkää mulle joku joka vetää SG:n Birth Ritualin livenä nappiin niin minä näytän teille... Jotain. |
Keke Urlaub 12.05.2005 08:37:34 | |
---|
Itseasiassa Cornell on kuulemma lopettanut röökin polton ja piiput pitäis olla paremmassa kuosissa. Jotain probleemaa sillä on ollut äänihuulten kanssa jo Soundgarden aikoina. Mitä nyt oon kuitenkin keikkaraportteja lukenut niin paljon paremmin ääni kestänyt kuin aikaisemmalla rundilla. Cornell ei muuten laulanut Soundgardenin loppuaikoinakaan kovin hyvin livenä (itseasiassa surkeasti) mutta näyttäkää mulle joku joka vetää SG:n Birth Ritualin livenä nappiin niin minä näytän teille... Jotain. Totta. Jeffgarden.comista voi imuttaa blow up-liven, jossa koko bändi itse asiassa vetää luvattoman huonosti ko. biisin, puhumattakaan Cornellin laulusta. |
etnopoju 12.05.2005 10:03:51 | |
---|
cornell olikin (on?) esiintymiskammoinen. se veti aina pään täyteen ennen keikkaa SG aikoina. |
Tempura 12.05.2005 10:44:12 | |
---|
Kävi tänään hassusti. Yksi tyyppi soitti ja kysyi että lähdenkö keikalle kuskiksi, lippu olisi maksettu ja kaikki. Sanoin "kyllä". |
rheinone 12.05.2005 15:52:55 | |
---|
Niin. Ekalla levyllä kyllä hyvää, ja ekan levyn kiertueelta olen bongaillut hyviäkin livevetoja, mutta noissa bootlegeissa (ja joissakin muissakin) on hiukan epävireistä särmätöntä hyminää. Täytyy nyt toivoa että uusi levy rokkaisi ja homma toimisi 29.6 Joo, ei viime Seinäjoen keikka missään tapauksesta Cornellin äänestä jääny kiinni. Muuten vain oli vaisu meno, jotenkin virkamiesmäinen meininki. Audioslavea lähdin silloin provinssiin tsekkaamaan, mutta kyllä Melrose varasti shown. Toivotaan nyt että kesäkuussa stadissa olis sellaiset puitteet jotka sais bändin jätkät syttymään. Enemmän mä sitä jännään ku Cornellin äänen prakaamista. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
stratocaster 12.05.2005 19:19:18 (muokattu 12.05.2005 19:21:39) | |
---|
http://www.audioslave.com siellä taas kolmesta lätyn biisistä pätkät. erittäin loistavalta kuullostaa mun mielestä! pakko-ostos. R.I.P. Dimebag Darrel (1966-2004) |