Meisseli 11.05.2005 12:02:13 | |
---|
Night on Disco mountain tulee! Länsi lapin ammatti-instituutin musiikin opiskelijat yhteistyössä länsi-pohjan musiikkiopiston jousi.ja puhallinsoittajien kanssa esittävät 70-luvun disco-ja funk musaa. bändissä noin 30 jäsentä, ja valoshow tulee olemaan valtava. Koko komeuden kruunaa tanssiryhmä. Itse tuotan ko. projektin ja laulan siinä parissa biisissä. Ensi-ilta 19.5 Tornion musiikkitalolla. liput 10 euroa. luvassa puolitoistatuntinen ainutkertainen elämys. muut esitykset: 21.5 Kemin cumulus ja 28.5 Tornion umpitunneli. Biisejä mm. September, stayin' alive sekä brick house! lisätietoja pikaviestillä tai netistä. www.must.fiBe there or be square! Röllissä on sitä jotain alkukantaista.. -Skebaristi
www.strangefruitband.net |
Martso 11.05.2005 12:07:15 | |
---|
Night on Disco mountain tulee! Liidi ainaki pölähtää! Tappi on kova! Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!! |
Tankero 11.05.2005 12:10:03 | |
---|
Night on Disco mountain tulee! Länsi lapin ammatti-instituutin musiikin opiskelijat yhteistyössä länsi-pohjan musiikkiopiston jousi.ja puhallinsoittajien kanssa esittävät 70-luvun disco-ja funk musaa. bändissä noin 30 jäsentä, ja valoshow tulee olemaan valtava. Koko komeuden kruunaa tanssiryhmä. Itse tuotan ko. projektin ja laulan siinä parissa biisissä. Ensi-ilta 19.5 Tornion musiikkitalolla. liput 10 euroa. luvassa puolitoistatuntinen ainutkertainen elämys. muut esitykset: 21.5 Kemin cumulus ja 28.5 Tornion umpitunneli. Biisejä mm. September, stayin' alive sekä brick house! lisätietoja pikaviestillä tai netistä. www.must.fi Be there or be square! Onko siinä samoja vetäjiä kuin viime keväänä oli Cumuluksessa? Satuin olemaan tuurauskeikalla siellä silloin. |
isojussi 11.05.2005 15:01:54 | |
---|
Jos valoshow on kova, niin toivottavasti lavashow on edes vähän kovempi, kuin etusvun kuvassa. Toivottavasti toi on taustakuoro. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Meisseli 11.05.2005 15:12:56 | |
---|
Jos valoshow on kova, niin toivottavasti lavashow on edes vähän kovempi, kuin etusvun kuvassa. Toivottavasti toi on taustakuoro. Se kuva on jostain treeneistä alkukeväältä. Show on kova. Röllissä on sitä jotain alkukantaista.. -Skebaristi
Meisseli 11.05.2005 15:13:58 | |
---|
Onko siinä samoja vetäjiä kuin viime keväänä oli Cumuluksessa? Satuin olemaan tuurauskeikalla siellä silloin. On kyllä. perusbändi on eri. laulajat ja sektiot lähes samat. paitsi että tappi maunuvaara soittaa ykköstrumpettia. Mie en soita kitaraa. mie vaan laulan. Röllissä on sitä jotain alkukantaista.. -Skebaristi
isojussi 11.05.2005 15:17:44 | |
---|
Se kuva on jostain treeneistä alkukeväältä. Show on kova. Oolrait sitte. Antaa muuten vähän kökön kuvan showsta. Pankaa eres joku piirustus tilalle, jos ei löydy kunnon vetokuvaa. Ootte meinaan sen verran hyvällä asialla, että näin niinkun haluun antaa auttavaa kritiikkiä. Tosi makeeta, kun ootte kunnon bändillä liikkeellä. Kukahan ekana keksii järkätä bilebändifestarin??? Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
El Condor 11.05.2005 15:34:59 | |
---|
Kukahan ekana keksii järkätä bilebändifestarin??? Eieieieieieiei!!! Rahaa ja turakaisia tulisi varmaan ovista ja ikkunoista, mutta muuten konsepti kammottaa: R-A-K-A-S, Get On, I Will Survive ja Final Countdown tulisivat eri bändeiltä kymmenen kertaa illassa, kun soittajat vetelisivät ko. klassikoita "hassujen" peruukkien, aurinkolasien ja leveäkauluksisten glitterpaitojen kanssa. Paitsi tietysti pääesiintyjä Jean S., joka vetäisi niissä tutuissa lyhytlahkeisissa smokeissaan. Minulla ei ole mitään ko. tyylilajia kohtaan, mutta liika on aina liikaa. Vähän sama juttu kuin rautalankafestareilla (joita on tullut muutama kierrettyä); joka ainoa bändi vetää Emman, Manstsurian kummut ja Apassin. Siinä on paatuneimmankin fanin usko koetuksella. Tuohon Disco Mountain -juttuun sanoisin kuitenkin, että erittäin hienoa, kun tuon tyylin musiikkia tehdään isolla porukalla (köörit, pillit, jouset jne.) sen sijaan, että vedettäisiin kapisilla synatorvilla ja -viuluilla. Onnea ja menestystä vain! Ja Brick House on muuten yksi parhaista funkbiiseistä: kun Commodores sen tänä kesänä laskee käyntiin Imatralla, niin kyllä siinä onnen tippa herahtaa... "Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time." |
isojussi 11.05.2005 15:40:38 | |
---|
Ei kaikkien bilebändien tartte vetää samaa vinnhitsiosastoo. Tuu Kotoomi - eikun Kontoori kattoon 7-7 Manseen. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
El Condor 11.05.2005 16:13:56 | |
---|
Ei kaikkien bilebändien tartte vetää samaa vinnhitsiosastoo. Ei tarvi eikä pidäkään, mutta ihan liian moni siihen nykyään nojaa. No, yleisö tykkää joten mikäs minä olen arvostelemaan. Minua vain joskus riepoo, kun tuntuu, että - Kaikki bilebändit vetävät 80-prosenttisesti Jean S:n ja Menneisyyden vankien ohjelmistoa (joka siis on jo toisen asteen kierrätystä) - Kaikki kitarabändit vetävät Agentsia ja Baddingia (kuten edellä). Niin, ja Hurriganesia myös (Roadrunnerilta tietenkin, eihän Hurriganesilla ole muita levyjä) - Kaikki humppabändit vetävät teoston 40 soitetuinta -listan kannesta kanteen - Kaikki soulbändit kuppaavat ohjelmistonsa Blues Brothersin ja Commitmentsin soundtrackeilta - Kaikki jazzbändit vetävät Summertimen ja Cantaloupe Islandin jne. jne. Luulisi noissa genreissä muitakin biisejä olevan. Ja tämä ei ole hyökkäys mitään tiettyä bändiä eikä varsinkaan tuota ketjun aiheena olevaa Discoproggista kohtaan. Joskus vain mietityttää. Tuu Kotoomi - eikun Kontoori kattoon 7-7 Manseen. Saatan tullakin. Enkä prkl varmaan tanssi tai biletä, vaan seison kädet puuhkassa miksauspöydän luona ja arvostelen äänentoistoa, soittajia, biisilistaa ja yleisöä... "Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time." |
isojussi 11.05.2005 16:20:06 | |
---|
...vaan seison kädet puuhkassa miksauspöydän luona ja arvostelen äänentoistoa, soittajia, biisilistaa ja yleisöä... Jätkä on mun paikalla! Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
turisija 11.05.2005 16:27:42 (muokattu 11.05.2005 16:38:47) | |
---|
Ei tarvi eikä pidäkään, mutta ihan liian moni siihen nykyään nojaa. No, yleisö tykkää joten mikäs minä olen arvostelemaan. Minua vain joskus riepoo, kun tuntuu, että - Kaikki bilebändit vetävät 80-prosenttisesti Jean S:n ja Menneisyyden vankien ohjelmistoa (joka siis on jo toisen asteen kierrätystä) - Kaikki kitarabändit vetävät Agentsia ja Baddingia (kuten edellä). Niin, ja Hurriganesia myös (Roadrunnerilta tietenkin, eihän Hurriganesilla ole muita levyjä) - Kaikki humppabändit vetävät teoston 40 soitetuinta -listan kannesta kanteen - Kaikki soulbändit kuppaavat ohjelmistonsa Blues Brothersin ja Commitmentsin soundtrackeilta - Kaikki jazzbändit vetävät Summertimen ja Cantaloupe Islandin jne. jne. Luulisi noissa genreissä muitakin biisejä olevan. Ja tämä ei ole hyökkäys mitään tiettyä bändiä eikä varsinkaan tuota ketjun aiheena olevaa Discoproggista kohtaan. Joskus vain mietityttää.
Niin kauan kun yleisön musiikkimaku ei parane, niin nou hätä. |
Kukahan ekana keksii järkätä bilebändifestarin??? Pohjanmaalla ne osaa. Seinäjoki Areena Hope Happening 2003: -Leningrad Cowboys -Jean S -Osmo's Cosmos Miettikää sitä, mutta älkää liikaa. el maraquero |
isojussi 11.05.2005 21:31:07 (muokattu 11.05.2005 21:31:24) | |
---|
Pohjanmaalla ne osaa... Onhan Imatran Big Band festareilla ollu vastaavanlainen ehtoo jo vuositolkulla. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Meisseli 11.05.2005 23:13:25 | |
---|
Tottakai mukana on biisejä jotka kaikki tuntee. mutta esim Abba on meillä jätetty rauhaan. Mukana on kuitenkin biisejä jotka ovat hiukka harvinaisempia mm. My cherie amour, ´Reasons ja em. brick house. Röllissä on sitä jotain alkukantaista.. -Skebaristi
El Condor 12.05.2005 08:22:39 | |
---|
Tottakai mukana on biisejä jotka kaikki tuntee. mutta esim Abba on meillä jätetty rauhaan. Juu, en minä sillä. Tällaiset showtyyppiset jutut ovat tietysti asia erikseen, ja pitäähän niitä tuttuja biisejä aina seassa olla. Mukana on kuitenkin biisejä jotka ovat hiukka harvinaisempia mm. My cherie amour, ´Reasons ja em. brick house. Tuota Brick Housea ehdin jo kehuakin, mutta mites on tuon Reasonsin laita? Onko kyseessä Minnie Ripertonin tutuksi tekemä biisi (jonka Maarit on levyttänyt suomeksi nimellä Siivet Saan) vai EWF:n hitti? Hienoja biisejä kyllä kumpikin, joskin laulajalle aika vaativia. "Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time." |
Meisseli 12.05.2005 08:37:27 | |
---|
EWF:n biisihän se. kunnon discoliskoblalladi.. Röllissä on sitä jotain alkukantaista.. -Skebaristi
Tankero 12.05.2005 14:00:19 | |
---|
Ei tarvi eikä pidäkään, mutta ihan liian moni siihen nykyään nojaa. No, yleisö tykkää joten mikäs minä olen arvostelemaan. Minua vain joskus riepoo, kun tuntuu, että - Kaikki bilebändit vetävät 80-prosenttisesti Jean S:n ja Menneisyyden vankien ohjelmistoa (joka siis on jo toisen asteen kierrätystä) - Kaikki kitarabändit vetävät Agentsia ja Baddingia (kuten edellä). Niin, ja Hurriganesia myös (Roadrunnerilta tietenkin, eihän Hurriganesilla ole muita levyjä) - Kaikki humppabändit vetävät teoston 40 soitetuinta -listan kannesta kanteen - Kaikki soulbändit kuppaavat ohjelmistonsa Blues Brothersin ja Commitmentsin soundtrackeilta - Kaikki jazzbändit vetävät Summertimen ja Cantaloupe Islandin jne. jne. Luulisi noissa genreissä muitakin biisejä olevan. Ja tämä ei ole hyökkäys mitään tiettyä bändiä eikä varsinkaan tuota ketjun aiheena olevaa Discoproggista kohtaan. Joskus vain mietityttää.
Saatan tullakin. Enkä prkl varmaan tanssi tai biletä, vaan seison kädet puuhkassa miksauspöydän luona ja arvostelen äänentoistoa, soittajia, biisilistaa ja yleisöä... Paitsi meijän jytäbändi on koittanut lähteä siltä pohjalta, että kovin tuttuja biisejä ei soitettais. On jätetty Paranoidit ja Haiveistaarit rauhaan. Eikä putoa Smoke on the waterkaan. |
baron 12.05.2005 17:13:28 | |
---|
Paitsi meijän jytäbändi on koittanut lähteä siltä pohjalta, että kovin tuttuja biisejä ei soitettais. On jätetty Paranoidit ja Haiveistaarit rauhaan. Eikä putoa Smoke on the waterkaan. En varmalla tule, jos vain ventovieraita kappaleita! Älkää ihmetelkö, jos jengi huutaa paranoidia. |
Meisseli 12.05.2005 17:17:42 | |
---|
Arvasin että vain tanssimusapalstalla ollaan valmiita. Muilla palstoilla tähän ei ole paljon vastailtu. Vain tanssimuusikot on valmiita. Röllissä on sitä jotain alkukantaista.. -Skebaristi