luopio 11.05.2005 18:01:16 | |
---|
Voitko perustella? Perusteluja kaipaisin minäkin. Ei musamaku oo ainoo mikä kertoo onko teinihevari vai ei, just nää tyypit jokka tulee Eminem-paita päällä housut persvaossa selittämään että he ovat hevareita kuunnellessaan Slipknota, siinä esimerkkiä teinihevarista. Ja monestikko on näin käynyt? Luulen, että pelkäät vain puhdasverisyytesi loukkaantuvan kun joku tämmöinen "teinihevari" sattuu edes olemaan samassa huoneessa. Tiesitkö että nämä "teinihevarit" kuten sinäkin (itsehän ett niihin kuulu) on juuri siinä iässä, kun ollaan kovin vaikutusalttiita? Sen takia kaikki eivät ole niin puritaanisia. Yök, koko käsite. I'll throw the first rock. |
Sehän on tärkeintä, että itse tykkää, kunhan yleinen asenne musiikkiin ei ole "laput silmillä". Se on sitten eri asia, mitkä levyt ostaa. Kai tässä itsekin olen jonkinlainen teinihevari, kun suosikkibändini ovat vieläkin samat mitkä ne olivat 13-vuotiaana? Rockbändi haussa |
KTR 11.05.2005 18:09:25 (muokattu 11.05.2005 18:17:46) | |
---|
Lukkoa ja bannia kaikille. Tää on taas niin helvetin hienoa keskustelua. edit. Älämöö. |
Super-Jari 11.05.2005 18:11:27 | |
---|
Lukkoa ja bannia kaikille. Tää on taas niin helvetin hienoa keskustelua. Minusta tämä on mainiota keskustelua. Erittäin viihdyttävää. The words fall out like fire |
luopio 11.05.2005 18:14:48 | |
---|
Minusta tämä on mainiota keskustelua. Erittäin viihdyttävää. Jep, ja tuon "albumi joka teki sinusta hevarin" rinnalle voisi vielä aloittaa topicin "albumi joka tekee teinihevarin". Olisipahan ainakin osalla kerrottavaa. I'll throw the first rock. |
Cirya 11.05.2005 18:17:30 | |
---|
Tässä nyt on höpötelty aiheesta vaatteet vs. musamaku ja itse en ole kyllä tähän päivään mennessä tajunnut miksi helvetissä pitäisi olla niin ahdasmielinen, notta metallistilla pitäisi aina olla päällä nilkkoihin ulottuva nahkatakki ja mustat farkut.. tai vastaavasti, miksi räppiä kuuntelevalla pitäisi olla aina 7 kokoa liian isot farkut ja polviin ulottuva huppari?! Itse kuljen sinisissä farkuissa ja valkoisessa neulepaidassa uutta kiuasta kuunnellen eikä kukaan ole vielä katsonut minua alaspäin. |
Jannipaali 11.05.2005 18:17:57 | |
---|
Teinihevarit, siis p*rkele mikä siinä on ku pitää pukeutua joksiki vit*n black-metallistiksi (niittejä mustat vaatteet CoB-paita) ja sitte ne kuuntelee jotain vitun Negativea ja Maidenia? Oonko "teinihevari" jos oon ylä-asteen ysillä ja kuuntelen jotain kasariheviä ja pukeudun mustiin farkkuihin, Maidenin t-paitaan ja farkkuliiviin jossa on Master Of Puppets selkämerkki? En. Teinihevarit/teinit juo viikonloppuisin siideriä luulevansa olevan kovia ja sitte ne kännissä mene kotia ja jää kiinni. Seuraavana koulupäivänä ne vitsailee siitä että se/he jäivät kiinni, naurettavaa touhua. Ja tietenkin ne polttaa tupakkaa tai "körssiä" niinkuin asia meilläpäin ilmaistaan. Teinihevarit ei näytä kuuntelevan kuin Maidenia. Mua vit*ttaa teinihevarit/teinit, 90-luku ja 2000 luku on tähän mennessä ollut perseestä, hoppareita ja räppäreitä jotka kuuntelee p*rkele Maidenia, Metallicaa ja Hammerfallia ja luulevat olevansa hevareita. Siis p*rkele ne ei oo! Anteeksi jos loukkasin joitakin, tätä tekstiä ei saa ottaa henkilökohtaisesti. -Jannibal- 11.05.2005 *Kaikki vahvistimet toimivat savulla, kun savu tulee ulos ne ei enää toimi* |
KTR 11.05.2005 18:19:48 (muokattu 11.05.2005 18:23:33) | |
---|
Jos oot teini ja kuuntelet metallia pääpainotteisesti, nii oot sekä teini + hevari = teinihevari. Siitä pääsee eroon ajan myötä. Kantakaa ylpeinä tuota "teinihevari"-kunnianimeä. Mua vit*ttaa teinihevarit/teinit, 90-luku ja 2000 luku on tähän mennessä ollut perseestä, hoppareita ja räppäreitä jotka kuuntelee p*rkele Maidenia, Metallicaa ja Hammerfallia ja luulevat olevansa hevareita. Siis p*rkele ne ei oo! Höhö. Toi on just tota "mun lempparibändii ei saa kukaa muu kuunnella"-angstailua, jota tuli itsekin koettua joskus ennen. Antaa kaikkien kuunnella mitä haluaa, levyjä voi kuka tahansa ostaa kaupasta. Ei niissä lue kannessa "vain true-metallisotureille". Ei kannata olla niin vakava tämmösissä asioissa. Mäkin kuuntelen välillä PMMP:tä ja vaikka mitä poppia metallin ja muun musan lisäksi. Hyvää musaa kaikki. |
Jannipaali 11.05.2005 18:23:35 | |
---|
Eli pääsen eroon tuosta nimikkeestä kahden viikon päästä. *Kaikki vahvistimet toimivat savulla, kun savu tulee ulos ne ei enää toimi* |
Super-Jari 11.05.2005 18:24:10 | |
---|
Jannibalille plussa. Tuo oli jo parhautta. THV kamaa, puhtaasti. The words fall out like fire |
Super-Jari 11.05.2005 18:24:39 | |
---|
Eli pääsen eroon tuosta nimikkeestä kahden viikon päästä. Lopetat hevinkuuntelun vai täytät 20? The words fall out like fire |
Jannipaali 11.05.2005 18:26:30 | |
---|
Kiitos plussasta, en täytä 20 van pääsen kesälomalle ja sitten amikseen. *Kaikki vahvistimet toimivat savulla, kun savu tulee ulos ne ei enää toimi* |
luopio 11.05.2005 18:28:17 | |
---|
Teinihevarit, siis p*rkele mikä siinä on ku pitää pukeutua joksiki vit*n black-metallistiksi (niittejä mustat vaatteet CoB-paita) ja sitte ne kuuntelee jotain vitun Negativea ja Maidenia? Oonko "teinihevari" jos oon ylä-asteen ysillä ja kuuntelen jotain kasariheviä ja pukeudun mustiin farkkuihin, Maidenin t-paitaan ja farkkuliiviin jossa on Master Of Puppets selkämerkki? En. Teinihevarit/teinit juo viikonloppuisin siideriä luulevansa olevan kovia ja sitte ne kännissä mene kotia ja jää kiinni. Seuraavana koulupäivänä ne vitsailee siitä että se/he jäivät kiinni, naurettavaa touhua. Ja tietenkin ne polttaa tupakkaa tai "körssiä" niinkuin asia meilläpäin ilmaistaan. Teinihevarit ei näytä kuuntelevan kuin Maidenia. Mua vit*ttaa teinihevarit/teinit, 90-luku ja 2000 luku on tähän mennessä ollut perseestä, hoppareita ja räppäreitä jotka kuuntelee p*rkele Maidenia, Metallicaa ja Hammerfallia ja luulevat olevansa hevareita. Siis p*rkele ne ei oo! Anteeksi jos loukkasin joitakin, tätä tekstiä ei saa ottaa henkilökohtaisesti. -Jannibal- 11.05.2005 Mustiin pukeutuva bodomia kuunteleva junnu on teinihevari, mutta metallicaa kuunteleva farkkuliiviin ja mustiin farkkuihin pukeutuva junnu ei ole teinihevari. Nyyyyt, alan ymmärtämään. Entäpä minä, nuori mies, joka satunnaisesti käyttää CoBin hupparia? (normaalit farkut kuitenkin) vaikka en bändiä kuuntelekkaan enää aktiivisesti. Miten tuo teinien viikonloppu ördäily liittyy teinihevareihin? Tietääkseni se ei ole heidän keskuudessaan yleisempää kuin muunkaan nuorison. Hyvä että tiedät kuka on hevari, kua ei, muuten olisimme jo pulassa. I'll throw the first rock. |
Jannipaali 11.05.2005 18:31:46 | |
---|
Mustiin pukeutuva bodomia kuunteleva junnu on teinihevari, mutta metallicaa kuunteleva farkkuliiviin ja mustiin farkkuihin pukeutuva junnu ei ole teinihevari. Nyyyyt, alan ymmärtämään. Entäpä minä, nuori mies, joka satunnaisesti käyttää CoBin hupparia? (normaalit farkut kuitenkin) vaikka en bändiä kuuntelekkaan enää aktiivisesti. Miten tuo teinien viikonloppu ördäily liittyy teinihevareihin? Tietääkseni se ei ole heidän keskuudessaan yleisempää kuin muunkaan nuorison. Hyvä että tiedät kuka on hevari, kua ei, muuten olisimme jo pulassa. No jos et käyttäydy sillalailla kuin teinihevarit niin et ole. En minäkään käyttäydy, olen hiljaa. *Kaikki vahvistimet toimivat savulla, kun savu tulee ulos ne ei enää toimi* |
luopio 11.05.2005 18:37:31 | |
---|
No jos et käyttäydy sillalailla kuin teinihevarit niin et ole. En minäkään käyttäydy, olen hiljaa. No huva, rekka-auto lähti sydämeltäni, ehin jo pelätä pahinta. Kiitos. I'll throw the first rock. |
Pelsi 11.05.2005 18:38:05 (muokattu 11.05.2005 18:38:24) | |
---|
Ketju on tähän asti ollut aivan loistavaa viihdettä. Ei mitään lukkoja ja banneja, tämähän naurattaa melkein yhtä paljon kuin THV. Vitsipalstalle tämän kylläkin voisi siirtää. Olin lähdössä lenkille ja ajattelin ottaa heviä soittimeeni, mutta sitten muistin, että eihän verkkarit jalassa saa kuunnella heviä. Mitä teen? Kalamies #3 >-)))> |
Super-Jari 11.05.2005 18:39:13 | |
---|
Ketju on tähän asti ollut aivan loistavaa viihdettä. Ei mitään lukkoja ja banneja, tämähän naurattaa melkein yhtä paljon kuin THV. Vitsipalstalle tämän kylläkin voisi siirtää. So true! Olin lähdössä lenkille ja ajattelin ottaa heviä soittimeeni, mutta sitten muistin, että eihän verkkarit jalassa saa kuunnella heviä. Mitä teen? Tuon kanssa sietää olla tarkkana. Tosin Timo Tolkkikin pitää verkkareita ja nahkatakkia joten lupa myönnettu anottuna. Älä sitten ördää äläkä jää kiinni. The words fall out like fire |
KTR 11.05.2005 18:40:02 | |
---|
Mä aattelin kuunnella tänään Metallicaa, mut mun mustat farkut on pesussa. Voi ei! Mitä teen? |
Super-Jari 11.05.2005 18:41:04 | |
---|
Mä aattelin kuunnella tänään Metallicaa, mut mun mustat farkut on pesussa. Voi ei! Mitä teen? Kuuntele Iron Maidenia niin ei tule ongelmaa. Minä just ajattelin kuunnella Asan mainion uutuuden läpi. Mistähän löytäisin isommat housut? The words fall out like fire |
luopio 11.05.2005 18:41:11 | |
---|
Olin lähdössä lenkille ja ajattelin ottaa heviä soittimeeni, mutta sitten muistin, että eihän verkkarit jalassa saa kuunnella heviä. Mitä teen? Hahah, meinasin pudota tuoliltani:D plussa tuli+ Muista pitää tuosta kiinni, muuten joudut pulaan. Mee lenkille vaikka sukkahousuissa, sillon saat kuunnella ainaki sukkahousuheviä. Tää on tarkkaa hommaa. I'll throw the first rock. |