Aihe: Mesa Dual/Triple Rectifier
1 2
Super-Jari
11.05.2005 17:51:31
mitä löytyy vaikka esmes. Evanescensen tuotoksilta.

Eikös ne pullistele ainakin Line6sen mainoksissa?
The words fall out like fire
Ben_D
11.05.2005 17:52:36 (muokattu 11.05.2005 17:56:49)

Aijjaa. Mielummin testaan ja koen laitteen henk. koht. ennenkuin uskallan tuomita sen soundit esim. joidenkin clippien, levyjen tai edes liveolosuhteiden perusteella. Muuttuvia tekijöitä on liikaa välissä. Tokihan se luo aina jonkun mielikuvan mitä laitteesta voisi saada ulos, mutta paskasoundisia äänitteitä on tehty varmaan joka vermeellä.

Ja itse tähän aiheeseen liittyen. Olen soittanut tommotteella Mesalla (en muista kumpi dual vai triple) studiossa ja mielestäni oli vakuuttava nuppi. Ja jos ääninäytteen nyt haluaa miltä se kuulosti lopputuloksen ja muuttuvien tekijöiden kanssan niin semmonen on esim. tässä: http://juki.1g.fi/anomalia/Viikkotaynna.mp3

EDIT: eli kysyttiin kumpaa suositellaan; suositellaan molempia.

Olet vastannut ennenkin tällä samalla klipillä mun Mesakommentteihin ;) En tuomitse Rectifieria minkään clipin tai levyn perusteella, vaan sen mitä kuulin kun omalla kitarallani soittaen koitin laitteesta saada useiden tuntien ajan jotain järkevää pihalle. Kun ei niin ei. Tai sitten en vaan osaa. Olin tosissani ostamassa Rectifieria kun sitä niin oltiin hehkutettu, mutta enpä ole enään.

Oletko muuten käyttänyt Mesaa livetilanteessa?

EDIT: Ja sanon edelleen, että soundi tossa clipissä on hemmetin hyvä.
J.Hollström
11.05.2005 18:47:06
Olet vastannut ennenkin tällä samalla klipillä mun Mesakommentteihin ;)

No niinpä olenkin, en tosin muistanut että juuri sinun kanssa siitä keskusteltiin.

Oletko muuten käyttänyt Mesaa livetilanteessa?

En ole. Oma nuppi on Marshall jota käytän keikoilla.

EDIT: Ja sanon edelleen, että soundi tossa clipissä on hemmetin hyvä.

No, ei se ihan parhautta ole, mutta itse olin yllättynyt siitä että soundi oli kerralla ilman ruuvailuja valmis. Ts. joku edellinen oli etsinyt mulle sopivan soundin valmiiksi. Ehkä vakuutuin liian helposti. Toisaalta toisen kitaristin suhteen kävi samoin, hän yritteli saada sopivaa soolosoundia jollain Line6 nupilla, mutta loppupelistä hänkin veteli tolla Mesalla soolot.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)