Aihe: Mistä Voodoo Labs Pedal Power 2 halvimmalla?
1
MikeS
11.05.2005 15:20:33
Otsikko kertookin kaiken. Mistä tuota saa halvimmalla? Halvin minkä olen itse löytänyt oli www.musik-produktiv.de (196 euroa).

USA:ssahan noi on halvempia ja tulleineen ja posteineenkin olisi halvempi, mutta USA-vehkeet ei kai virran puolesta käy Euroopassa..

MIKKO
Joees
11.05.2005 15:34:37
Otsikko kertookin kaiken. Mistä tuota saa halvimmalla? Halvin minkä olen itse löytänyt oli www.musik-produktiv.de (196 euroa).

USA:ssahan noi on halvempia ja tulleineen ja posteineenkin olisi halvempi, mutta USA-vehkeet ei kai virran puolesta käy Euroopassa..

MIKKO

Custom-Soundsilla tuo maksaa 239e. Saksasta tilattaessa tulee postikulut tuohon 196e hintaan mukaan. Ei välttämättä mene yli 239e euron mutta takuut sun muut pelaa taatusti paremmin Custom-Soundsin kanssa kuin minkään muun. Ja ainahan hintaa saa tinkiä. Varmasti voi tuosta Custom-Soundsin hinnastakin saada vielä alaspäin.

Itse en näe mitään järkeä tuon tilaamisessa jostain huitsin hemmetistä. Mutta onnea halvemman etsintään!
Groooove is in heart!
Tomtom
11.05.2005 15:54:40
Samaa mieltä. Ostin omani CS:stä ja pikkasen siitä voi tinkasta. Mutta hyvä se on kyllä hinnasta huolimatta.
"Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson
MikeS
11.05.2005 16:11:01
Samaa mieltä. Ostin omani CS:stä ja pikkasen siitä voi tinkasta. Mutta hyvä se on kyllä hinnasta huolimatta.

Tottahan toki olen Pedal Powerin hyvyydestä vakuuttunut, enhän muuten laittaisi reilua 200 euroa virtalähteeseen. Paljonko muuten sait tingittyä Custom-Soundsin hintaa?
goose
11.05.2005 21:21:11
Mä hommasin Pedal Powerin heti kun Harri alkoi tuomaan niitä maahan. Hinnat olivat silloin vielä alhaalla :). Suosittelen ostamaan pelin Customshopista. Hinta tippuu varmasti ovh:sta, riippuen siitä kuinka paljon muuten jaksaa sponssata liikettä / hoitaa suhteita / pälättää small talkia. Vaikka peli maksaisi 300e olisi se joka pennin arvoinen. Ei ikinä ole ollut mitään ongelmia. Ja tuo virtapuoli on viime vuoden aikana itseasiassa unohtunut ihan täysin. Se vaan yksinkertaisesti pelaa ja sillä siisti. Aina. Miksi ihmiset aina valittaa että lauta hurisee? Mistä ne saa sen hurinan? ;)
Täytyyhän sitä antaa kaverinkin välillä voittaa..
Niskamies
11.05.2005 21:36:29
Tuleeko sitä hurinaa tavallisilla muuntajilla? Mulla on toisessa laudassa Visual Soundin One spot, toisessa EBS:n muuntaja, kummatkin hurinattomia.
Meitsi on meshissä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)