Teijo K. 11.05.2005 15:06:05 | |
---|
Se olisi hyvä idis, kannatan. Helpottaisi tietokonelukutaidottomien osallistumista, kun ei tarvitsisi latessiaikojen yms. kanssa pähkäillä. |
rijopu 11.05.2005 15:07:07 | |
---|
Ehdotan edelleen, että sitten seuraava kisa olisi minuutin mittainen soolo ilman taustaa. Eli taimivirheet voi siis huoletta kuitata rubaattomaisuutena. 2 mainiota bassoa myytävänä!
No, se on semmoista suomalaista...
kalamies#14 >-)))> |
Niskamies 11.05.2005 15:07:36 | |
---|
Eli taimivirheet voi siis huoletta kuitata rubaattomaisuutena. Ei ne ole taimivirheitä, kun ne on kato soitettu tarkoituksella;) Meitsi on meshissä. |
Keny 11.05.2005 15:07:55 | |
---|
Tässä mun: peupek triolisläpetipeuk-trioloi hammer-off bend.....peuketi peuktrioli sproijnggg.....:) Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Helpottaisi tietokonelukutaidottomien osallistumista, kun ei tarvitsisi latessiaikojen yms. kanssa pähkäillä. Ja perheellisten pitäisi saada soittaa rauhassa, ettei latenssi-ikäiset häiritse! 2 mainiota bassoa myytävänä!
kalamies#14 >-)))> |
rijopu 11.05.2005 15:09:14 (muokattu 11.05.2005 15:09:24) | |
---|
Tässä mun: peupek triolisläpetipeuk-trioloi hammer-off bend.....peuketi peuktrioli sproijnggg.....:) Hemmetti! Joko tää kisa alkoi??? Hyvä veto! 2 mainiota bassoa myytävänä!
kalamies#14 >-)))> |
Teijo K. 11.05.2005 15:09:14 | |
---|
Ja perheellisten pitäisi saada soittaa rauhassa, ettei latenssi-ikäiset häiritse! Tai parempi puolisko! |
hemmo 11.05.2005 15:12:21 | |
---|
Tai parempi puolisko! = hellasärö eli hellis "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili |
hemmo 11.05.2005 15:14:22 | |
---|
Tässä mun: peupek triolisläpetipeuk-trioloi hammer-off bend.....peuketi peuktrioli sproijnggg.....:) Kokeilen: tidi-didi-tidi-didi-tidi-didi-didiudiudiu Ääh, mun särösaundit ei välity sitten millään. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili |
toivajar16 11.05.2005 15:14:41 | |
---|
Helpottaisi tietokonelukutaidottomien osallistumista, kun ei tarvitsisi latessiaikojen yms. kanssa pähkäillä. Joo, helvetti kun en saanut Audacityä oikein skulaamaan. Latenssi oli infernaalinen ja lopputulos muistutti humalaisen oven hakkausta kerrostalossa kello 5 aamuyöllä. Osaavatko viisaammat neuvoa miten voisi korjata. Koneeni on melko hidas (733 mhz Pena). Eipä silti, paskaa sieltä olisi tullut joka tapauksessa. Joe Pine (60's talk show host who sported a wooden leg) to Frank Zappa -- "So, with your long hair, I guess that makes you a woman." Frank Zappa's response -- "So, with your wooden leg, I guess that makes you a table." |
Teijo K. 11.05.2005 15:16:59 | |
---|
Joo, helvetti kun en saanut Audacityä oikein skulaamaan. Latenssi oli infernaalinen ja lopputulos muistutti humalaisen oven hakkausta kerrostalossa kello 5 aamuyöllä. Osaavatko viisaammat neuvoa miten voisi korjata. Koneeni on melko hidas (733 mhz Pena). Eipä silti, paskaa sieltä olisi tullut joka tapauksessa. Yleensä ongelma on äänikortissa, ja integroitujen korttien kanssa poistuu vain kortia vaihtamalla. Miulla on kannettavassa tämmönen MAudio Quattro. USB äänikortti. Kaikki latenssiongelmat on soittajalähtöisiä siis. |
balzary 11.05.2005 15:17:51 | |
---|
Joo, helvetti kun en saanut Audacityä oikein skulaamaan. Latenssi oli infernaalinen ja lopputulos muistutti humalaisen oven hakkausta kerrostalossa kello 5 aamuyöllä. Osaavatko viisaammat neuvoa miten voisi korjata. Koneeni on melko hidas (733 mhz Pena). Eipä silti, paskaa sieltä olisi tullut joka tapauksessa. kyllä se tehojen puolesta pitäisi olla ok. oon äänitelly useampaa rautaa 200mhz penalla nou roplem. Bob - not war! |
toivajar16 11.05.2005 15:21:08 | |
---|
Pitääpi varmaan vaihtaa korttia ja samalla ostaa lisää muistia. Ei ole hauskaa, kun kone pitää n.15 s. miettimistaukoja kesken äänityksen. Joe Pine (60's talk show host who sported a wooden leg) to Frank Zappa -- "So, with your long hair, I guess that makes you a woman." Frank Zappa's response -- "So, with your wooden leg, I guess that makes you a table." |
Keny 11.05.2005 15:22:45 | |
---|
Hemmetti! Joko tää kisa alkoi??? Hyvä veto! Joo vetäsin heti kärkeen. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Teijo K. 11.05.2005 15:24:32 | |
---|
Kokeilen: tidi-didi-tidi-didi-tidi-didi-didiudiudiu Ääh, mun särösaundit ei välity sitten millään. tilulilutilulilutökstiluliuliulilutilupökstöks*no kyllä se eilen vielä meni* tilulilutilutilutliupökstilutöstöks. *olkoon* |
toivajar16 11.05.2005 15:26:48 (muokattu 11.05.2005 15:27:04) | |
---|
Tuputupu-tuputupu-tuputupu-tupputi *nuolaisee sormia*-Thugga-Thugga-ThuggThagatiTuhgatiMitäVittua*nuolaisee peukkua Joe Pine (60's talk show host who sported a wooden leg) to Frank Zappa -- "So, with your long hair, I guess that makes you a woman." Frank Zappa's response -- "So, with your wooden leg, I guess that makes you a table." |
Typhus 11.05.2005 15:27:43 (muokattu 11.05.2005 15:33:35) | |
---|
Nonnih, säännöt on tehty rikottaviksi. Osallistun kisaan vasta nyt koska koneeni on kohdellut minua kaltoin ja Hiiri eikä näköjään tänään sitten äänitysohjelmatkaan toimineet. joten taustalla kuuluu välillä vittumainen "BLINGBLOGBLANG" joka tulee kun ei ole tuota p#skaa rekisteröiny. nojoo, ens kisaan sitten paremmin. mutta tässäpä tämä:) : http://koti.mbnet.fi/fburn/stuff/ ottakaa tuosta toi soolo. :) Muok: Ei sitten nettikään toimi oikeen. hemmetti. linkin korjaus. ja linkki TOIMII! vihdoin... ostan kyll kohta uuden koneen :D "Vita est vitae" |
balzary 11.05.2005 15:28:03 (muokattu 11.05.2005 15:29:06) | |
---|
Pitääpi varmaan vaihtaa korttia ja samalla ostaa lisää muistia. Ei ole hauskaa, kun kone pitää n.15 s. miettimistaukoja kesken äänityksen. muistia vaan juu lisää ja kunnon äänikortti, esim hoontech. kovalevy kannattaa eheyttää kans. edit: typhus, linkki ei toimi Bob - not war! |
toivajar16 11.05.2005 15:29:06 | |
---|
muistia vaan juu lisää ja kunnon äänikortti, esim hoontech. kovalevy kannattaa eheyttää kans. Allright, tietokonerajoitteinen kiittää ja kumartaa. Joe Pine (60's talk show host who sported a wooden leg) to Frank Zappa -- "So, with your long hair, I guess that makes you a woman." Frank Zappa's response -- "So, with your wooden leg, I guess that makes you a table." |
M.Hanski 11.05.2005 15:29:10 | |
---|
kovalevy kannattaa eheyttää kans. Eheyttää? WTF? Defragmentoida? |