goose 11.05.2005 09:36:21 | |
---|
Jahas. Täällä on ruvettu nokittelemaan materialla... Täytyyhän sitä antaa kaverinkin välillä voittaa.. |
Kimmo72 11.05.2005 11:32:40 | |
---|
Jahas. Täällä on ruvettu nokittelemaan materialla... Eeekäkö mitään ku... Johonkin piti turvautua :) Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
Juzzu 11.05.2005 11:40:31 | |
---|
Jaa Tsekkilässä tehdystä Epiphonesta, Euroopin -mikeillä? Siis Schallereilla... Jaa onko tuo Tsekki? Mistä sen huomaa. Tuo loimu on vähän sellainen ettei siitä oikein näe (tai minä en näe) onko "väärinpäin" leikattua viilua vai paksumpaa matskua... Tonttoroi |
Juzzu 11.05.2005 11:41:12 (muokattu 11.05.2005 11:41:54) | |
---|
Tonttoroi |
Groooove is in heart! |
Kimmo72 11.05.2005 11:58:27 | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
fox 11.05.2005 12:00:33 | |
---|
Jaa onko tuo Tsekki? Mistä sen huomaa. Tuo loimu on vähän sellainen ettei siitä oikein näe (tai minä en näe) onko "väärinpäin" leikattua viilua vai paksumpaa matskua... Sarjanumero paljastaa, B = Bohêmia Musico-Delicia (Czech Republic) ja kansi on tuos eurooppalaista loimu-vaahteraa (umpipuuta) Sinänsä noissa Epeissä on täysvaahterakansia yllättävästikin, se Korean greenburst-epipuhelin, jonka ostaa pläjäytin, on myös täyspuinen. Ostaja taas ei oo ihan täyspäinen, mutta se on toinen juttu se..=) |
Juzzu 11.05.2005 12:08:30 | |
---|
No tos on muutama "loimukuva" (en siis oo valokuvausen ammattilainen, varsinkaan krapuloissani :)) lisää.. Saakohan niistä mitään tolkkua? Tjooh hyvältä näyttää http://img211.echo.cx/img211/3783/dscn11527gi.jpg ei ole semmoista pistemäistä repeilevää loimua kuin esim. omassani jossa on viilu kannessa. Mä oisin tosin värjäyttänyt tsekin tehtaalla tuon vähän eri tavalla, vaikka toki tuolla lailla tuo loimu on varmaan hyvin peilaava ja kolmiuloitteinen. Mutta tuosta ois ehkä voinu puristaa vähän enemmän irti :o) 350 ekua ei tosiaankaan taida olla kova hinta hyväpuisesta Tsekki-LP:sta. Tonttoroi |
Kimmo72 11.05.2005 12:13:54 (muokattu 11.05.2005 12:17:42) | |
---|
350 ekua ei tosiaankaan taida olla kova hinta hyväpuisesta Tsekki-LP:sta. Joo ei munkaan mielestä. En ole kyllä edes ollu tietoinen (ennen kuin fox valisti) että tsekeissäkin tehdää/tehtiin(??) noita luureja. Tosin en kyllä ole tietoinen monesta muustakaan asiasta mutta niistä sitten joskus lisää :) Osaisko foxi tempasta tosta serialista valmistusvuoden? Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
fox 11.05.2005 12:37:15 | |
---|
Osaisko foxi tempasta tosta serialista valmistusvuoden? No kun se yks sivusto oli muuttunu maksulliseks, hitto.. Ja mun Bluu Book-CD on vissiin lainassa? Ei se numero ihan normi-kauko-idän systeemillä mee.. B 109xxx eli vois olla vaik 2001 tai jotain.. tai sitte 1999...
|
Lonesome 11.05.2005 12:41:41 | |
---|
350 ekua ei tosiaankaan taida olla kova hinta hyväpuisesta Tsekki-LP:sta. Eipä ole. Pari vuotta sitten tämä "Heritage"-malli oli vielä Into-Luthmannin maahantuonnissa ja luettelohinta n. 700 euroa, siis uutena. Kyseessä oli käsittääkseni vain pohjoismaiden markkinoille (siis Into-Luthman) tehty malli. Harmony-Centralin arvioitkin on muistaakseni tulleet Norjan suunnalta... "This is my truth, tell me yours." |
Kimmo72 11.05.2005 14:13:07 | |
---|
Eipä ole. Pari vuotta sitten tämä "Heritage"-malli oli vielä Into-Luthmannin maahantuonnissa ja luettelohinta n. 700 euroa, siis uutena. Kyseessä oli käsittääkseni vain pohjoismaiden markkinoille (siis Into-Luthman) tehty malli. Harmony-Centralin arvioitkin on muistaakseni tulleet Norjan suunnalta... No joo.. Siis todellakin tsekkiläistä käsityötä. Kovin oli kehuttu Harmony Centralissa: http://www.harmony-central.com/Guit … /Epiphone/Les_Paul_Heritage-01.html Eräskin kaveri niistä mikeistä: "...these Czech bastards rock hard!" :) Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
fox 11.05.2005 14:29:29 | |
---|
Eräskin kaveri niistä mikeistä: "...these Czech bastards rock hard!" :) Ne on kyl Schallerin humpparit, oikeesti!!
|
Kimmo72 11.05.2005 15:13:19 | |
---|
Ne on kyl Schallerin humpparit, oikeesti!! Joo niitä se varmaan tarkotti kun oli ensin vaihtanu SD:it Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
Ze Kink 11.05.2005 19:30:53 | |
---|
E: uudet kielet heti. Ei juuri yhtään pinta vaurioita... Melkein kuin kaupasta... No okei... 350egee. Olinko hullu et. vai onko mulla liikaa rahaa? kyllä. Ja hieno on kitara, varsin hyvät kaupat olet tehnyt, jos tuo kerta Tsekkimalli on. Mikä ois coolimpaa ku se et paavi tulis prätkällä nahkakledjuissa messuun? Ei mitään pellejä verhoja vaateina vaan kunnon niiteistä väsätty risti rotsin selässä!
-Helvetinpartaterä |
LaeLea 11.05.2005 20:45:28 | |
---|
Olitko eilen sen ostanu? meinaan että olin sitä ikkunasta ihaillu hetken, mut eilen massit taskussa konttorille päin tallustellessa iski avokämmen kasvoihin, kun kitara oli kadonnu! Joka tapauksessa, pidä hauskaa ja hyvänäs, ehkä ens kerralla... |
Kimmo72 11.05.2005 20:47:49 | |
---|
Olitko eilen sen ostanu? meinaan että olin sitä ikkunasta ihaillu hetken, mut eilen massit taskussa konttorille päin tallustellessa iski avokämmen kasvoihin, kun kitara oli kadonnu! Joka tapauksessa, pidä hauskaa ja hyvänäs, ehkä ens kerralla... Hehe.. Juu eilen vein sen sieltä. Olen pahoillani :) Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |