Aihe: Beyerdynamic M201
1
_hannu
11.05.2005 00:20:07
"If the SM57 were a microphone, it would sound like this." - Steve Albini. Eli se ei voi olla muuta kuin hyvä, eihän? :) Ei mutta ihan omakohtaisia kokemuksia haluaisin minäkin kuulla, kun oon tommosen hankkimista harkinnut.
PL
11.05.2005 08:23:32
Mielestäni yksi parhaita mikkejä yleiskäyttöön SM 57 ohella.
Itse olen käyttänyt tomeille, virvelille, puhemikkinä ja jopa OH:na. Tiukka suuntakuvio auttaa varsinkin livenä kun esim. rummuissa on useita tomeja ja vuotoja haluaa välttää.

Hyvä hankinta.
Roberto
11.05.2005 09:47:20 (muokattu 11.05.2005 09:48:02)

Tomeissa ja haitsussa semmonen mukava siistisoundinen laite. Johonkin kitarakomboon muistaakseni toimi takapuolelta mikittäessä erinomaisesti, taisi olla Vox.

Edit: paljonkos tommoset nykyään makseloo?
milcoin
11.05.2005 10:41:13
"If the SM57 were a microphone, it would sound like this." - Steve Albini. Eli se ei voi olla muuta kuin hyvä, eihän? :) Ei mutta ihan omakohtaisia kokemuksia haluaisin minäkin kuulla, kun oon tommosen hankkimista harkinnut.

Niinpä olikin electrical audion sivuilla tommonen läppä. Mun mielestä ne on jotain 150 eur uutena. Tuo mun tuleva on käytetty ja 100 tulen maksamaan siitä. Jotenkin ton RE20:n hankkimisen jälkeen oon innostunu erilaisista dynaamisista.

Kaikista hirvein mikkisalkku on se jossa on kymmenen NT1:stä ja kymmenen 57:aa.

Jatkakaa...
"Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)