Aihe: "Teinihevi"
1 2 3 4 57 8 9 10 1114 15 16 17 18
Super-Jari
10.05.2005 22:03:10
No en kyllä saatana minäkään:) Veikkaisin että koko juttu on vain joku kriisi jota nämä teinihevarit käyvät parhaillaan läpi elämässään. Ja tuo että Slipknot tai Children of Bodom leimataan teinihevibändeiksi on ainakin helvetin naurettavaa, veikkaisin että heidän kuulijakuntansa ei ole aivan näin rajoittunut. Ja mitä sitten vaikka tosiaankin sattuisi olemaan suosittu teinien keskuudessa?
Ja luuleekoohan tää justice nyt olevansa jotenkin vähemmän teinihevari vain sen takia että kuuntelee näitä kasarihevibändejä? Ei helevetti siis oikeesti, pidän tätä kyllä täysin heidän omasta keskuudestaan nousevana ongelmana. Mua ainakin henkilökohtasesti piristää jos joku "teinixpissisX" kantaa CoBin tai vaikka sen Led Zeppelinin paitaa päällään. Tuskin se ketään loukkaa.

EDIT - Kirjoitusvirheet.

Naulan kantaan. +
The words fall out like fire
Dr.El
10.05.2005 22:10:19 (muokattu 10.05.2005 22:10:33)
No en kyllä saatana minäkään:) Veikkaisin että koko juttu on vain joku kriisi jota nämä teinihevarit käyvät parhaillaan läpi elämässään. Ja tuo että Slipknot tai Children of Bodom leimataan teinihevibändeiksi on ainakin helvetin naurettavaa, veikkaisin että heidän kuulijakuntansa ei ole aivan näin rajoittunut. Ja mitä sitten vaikka tosiaankin sattuisi olemaan suosittu teinien keskuudessa?
Ja luuleekoohan tää justice nyt olevansa jotenkin vähemmän teinihevari vain sen takia että kuuntelee näitä kasarihevibändejä? Ei helevetti siis oikeesti, pidän tätä kyllä täysin heidän omasta keskuudestaan nousevana ongelmana. Mua ainakin henkilökohtasesti piristää jos joku "teinixpissisX" kantaa CoBin tai vaikka sen Led Zeppelinin paitaa päällään. Tuskin se ketään loukkaa.

EDIT - Kirjoitusvirheet.

Sama täällä. Pitäköön jokainen niitä ryysyjä mitä haluaa.
Vitunko väliä sillä on kuunteleeko ne sitä vai ei.
R.I.P Dimebag Darrell 1966-2004
luopio
10.05.2005 22:20:08
Aivan sama ilmiö. Aina kun tulee joku vastaava tapaus (myös "soita jotain kunnon musaa niinku vaikka Antti Tuiskua" -tyyppiset kuuluvat tähän kategoriaan), allekirjoittaneeseen iskee hirveä, alkukantainen halu tappaa joku.
En vielä tähän päivään asti ole ymmärtänyt, mistä tuo johtuu. Ah, luulin jo olevani ainoa.

Se on sitä _____angstia.
I'll throw the first rock.
Super-Jari
10.05.2005 22:24:25
Se on sitä teiniangstia.

Oikein?
...And Justice For All
11.05.2005 14:11:57
Ja luuleekoohan tää justice nyt olevansa jotenkin vähemmän teinihevari vain sen takia että kuuntelee näitä kasarihevibändejä?
EDIT - Kirjoitusvirheet.

En luule. Ei musamaku oo ainoo mikä kertoo onko teinihevari vai ei, just nää tyypit jokka tulee Eminem-paita päällä housut persvaossa selittämään että he ovat hevareita kuunnellessaan Slipknota, siinä esimerkkiä teinihevarista.
En ite oo puhunu siitä oonko mä teinihevari vai en, kuuntelen mieluiten kasaraheviä, luen niiden bändien kirjoja, fanitan yleisesti. Siitä voi jokanen olla mieltä mitä vaan.
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
Rumpali Rölli
11.05.2005 16:16:02 (muokattu 11.05.2005 16:19:18)
kaikista eniten mua naurattaa nää teinien kommentit hevistä yleensäki kun ne sanovat että : hevi on paskaa koska siinä rääytään ja sanoista ei saa selvää..... tai hard rocki.... Voi hyvää päivää sanoisin jopa....

Mutta teinihevi on muutenki aika hankala käsite selittää.
Vissiin vois sanoo että nää niin sanotusti "kaupalliset" ja mielettömästi mainostetut hevi bändit yms. on heti teinien suosiossa ja sitten ne luulee olevansa hevareita kun kuuntelevat esim. Teräsbetonia,
Bodomia, Slipknottia, Kornia, Nightwishiä yms. heiltä jää tajuamatta kuka ja ketkä tämän ovat laittaneet alulle... He eivät tajua että on olemassa muunlaistakin metallia vaan pitävät noista kun Kaveritkin diggaa...

Mutta mitä pukeutumiseen tulee on se aika naurettavaa tuolla kadulla kun joku teini tulee luurit päässä ja sieltä kuuluu metalli musiikin sulosoinnut mutta vaatetus on sitten Hip-Hop tyylillä....

Ei näin...
Sannoesinpa jopa niinkui' ystävämme Tuponttit "Muikene kuv vuarj "
Super-Jari
11.05.2005 16:19:17
En luule. Ei musamaku oo ainoo mikä kertoo onko teinihevari vai ei, just nää tyypit jokka tulee Eminem-paita päällä housut persvaossa selittämään että he ovat hevareita kuunnellessaan Slipknota, siinä esimerkkiä teinihevarista.

Tiivistämpä: vaatteet tekevät hevarin. Kyllä.
Super-Jari
11.05.2005 16:23:46
Mutta mitä pukeutumiseen tulee on se aika naurettavaa tuolla kadulla kun joku teini tulee luurit päässä ja sieltä kuuluu metalli musiikin sulosoinnut mutta vaatetus on sitten Hip-Hop tyylillä....

Ei näin...

Tuohan kertoo vain sen että tällä kyseisellä tyypillä on luultavasti suurempi musiikkimaku kuin sinulla. Ei se liene huono asia?
Rumpali Rölli
11.05.2005 16:24:31 (muokattu 11.05.2005 16:26:35)
Tuohan kertoo vain sen että tällä kyseisellä tyypillä on luultavasti suurempi musiikkimaku kuin sinulla. Ei se liene huono asia?

öö mitä meinaat
yritätkö sanoa että kuuntelemani musa on paskaa???
niinkuin Dio yms??
Vaiko että sillä on suurempi musamaku eli kuuntelee lisäksi vielä jotain hoppia ja räppiä???
Super-Jari
11.05.2005 16:25:54
öö mitä meinaat

Sinua siis häiritsee että hopparit kuuntelevat metallia, vai?
Rumpali Rölli
11.05.2005 16:27:28 (muokattu 11.05.2005 16:28:32)
Sinua siis häiritsee että hopparit kuuntelevat metallia, vai?

se ei minua häiritse mutta vieroksun silti moista kyllä hevarin tai metallistin tulisi erottua jo kaukaa :)
ja kyllä se vähän ihmetyttää kun on tottunut kuulemaan hopparin ohi kävellessä samaa tahtia takovan biisin ja laulu äänenä räpäytystä
dictatorsh*t
11.05.2005 16:36:08
se ei minua häiritse mutta vieroksun silti moista kyllä hevarin tai metallistin tulisi erottua jo kaukaa :)

No sitten et kyllä erota mnua väkijoukosta.
Play it again Jack and then rewind the tape and then play it again, and AGAIN, and AGAIN.
Weetoz
11.05.2005 16:50:52

Miksi?

Minä olen tästä asiasta sitä mieltä, että sellaisia henkilöitä, jotka kuuntelevat jotain musiikkia vain sen takia, että joku muukin kuuntelee sitä, voidaan sanoa "teinihevareiksi". Tuo termi tosin on mielestäni aika hölmö ja osittain harhaanjohtava, mutta se nyt on sivuseikka. Vaatetuksella, musiikki-/bänditietämyksellä, musiikkimaun laajuudella yms sivuseikoilla ei ole mielestäni mitään tekemistä sen kanssa, että onko joku ns. teinihevari vai ei. Pukeutukoot kukin ihan miten huvittaa ja kuunnelkoot mitä huvittaa.

Näistä "teinihevibändeistä" sanoisin vielä sen verran, että eiköhän melkein kaikki Slipknotit ja Children of Bodomit pyri tekemään sellaista musiikkia, mistä itse pitää, eikä sellaista, mistä mahdollisimman moni teini tykkää.
Mitä eroa on hirvellä ja singolla? -Hirvi osaa ampua lehmällä. (Basistimme oma versio jostain vitsistä)
_mane
11.05.2005 17:05:20

Tiivistämpä: vaatteet tekevät hevarin. Kyllä.

No, mua henk. koht. häiritsee kaveri, jolla on kireä nahaktakki ja Iron Maidenin paita, mutta sitten kompensoivana osapuolena "fubulökäpöksyt" ja sellaiset "skeittikengät". Tuo ei ole enää kivaa...
Niinkö luulet?
Henkka Hevimies
11.05.2005 17:14:41
No, mua henk. koht. häiritsee kaveri, jolla on kireä nahaktakki ja Iron Maidenin paita, mutta sitten kompensoivana osapuolena "fubulökäpöksyt" ja sellaiset "skeittikengät". Tuo ei ole enää kivaa...

Mielestäni parempi erottua joukosta kuin olla ns."perusjamppa"
Rap^4-Eva...and TuPac LiVes-4-Eva
KTR
11.05.2005 17:20:15
Ei oo olemassa mitään "teiniheviä". On vaan teinejä, jotka kuuntelee heviä. Antaa kuunnella.
Super-Jari
11.05.2005 17:21:29
Mielestäni parempi erottua joukosta kuin olla ns."perusjamppa"

Eikös Zeppelin paitaa pitävä teinityttö tee juuri noin?
Henkka Hevimies
11.05.2005 17:43:22
Eikös Zeppelin paitaa pitävä teinityttö tee juuri noin?

Ei.
Rap^4-Eva...and TuPac LiVes-4-Eva
Super-Jari
11.05.2005 17:46:00
Ei.

Voitko perustella?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)