Aihe: "Teinihevi"
1 2 3 4 5 6 7 8 914 15 16 17 18
Roitto
08.05.2005 19:48:46
Siinä se on joka muusikon elämänkaari. Ja just prikulleen näin!

EDIT - olis semmonen kysymys ku toi mun pikkuveli on teini-iän kynnyksellä ja kuuntelee kovasti heavyy, mutta sanoo jo menneensä iskelmävaiheen ohi, mites tää luokitellaan? aika paha, perkele

Esiteini heviä.
Nyt pois maitosi selästä ja juo hevosesi!!
Lord of the strings
08.05.2005 19:58:02
Siis vittu mua väitetää vittu teini hevariksi vaikka kuuntelen vittu bodomia ja northeria monet on sanonu vittu mua sellaseks mut vittu oon vetäny aina turpaan vittu
En tiedä mitään parempaa kuin uudet kielet... Paitsi ehkä Sacher-leivokset IHKK #14| Pastilli?
Starlia
08.05.2005 20:11:37
Siis vittu mua väitetää vittu teini hevariksi vaikka kuuntelen vittu bodomia ja northeria monet on sanonu vittu mua sellaseks mut vittu oon vetäny aina turpaan vittu

Täydellistä keskustelua. Plussaa tulee :D
MrQ
09.05.2005 13:40:07
Minähän näen asian niin että -triidiä lukematta- "Teiniheviä" on kaikki nämä helposti lähestyttävissä olevat teatteribändit, tyyliin CoB tai CoF tms.

Jos ei musa toimi, niin pelataan mielikuvilla... "vähänks siistit levykannet dimmun uudes levys, eiks vaa ellis?"

Itse totean tämän: Tämän hetken mainstream metalli eli mikä lie teatterihevi on aivan liian pliisua upotakseen minuun. Deicideä kevyempää örinää en oikein jaksa ottaa vakavissani ja peräänkuulutankin tietoista irtiottoa easylistening- metallista.

Jätetään se iskelmä vaareille ja mummoille.
SomethingWild
09.05.2005 15:12:50
Kuunnelkaa Stonea.

Näin teen.
Loppujen lopuksi meistä kaikista hevareista tulee blues-miehiä!!!!!!!!
Henkka Hevimies
09.05.2005 21:22:36 (muokattu 10.05.2005 16:05:44)
Tenihevi=Shit

Ja tolla kommentilla viittaan slipknot nimiseen "teinipomppuhevi" yhtyeeseen.
se että vituttaa väsyttää ja se taas vituttaa kun väsyttää ja vituttaa.Pastilli?
saastara
10.05.2005 19:40:28
ja sitten kuunnellaan sitä kevyempää metallia (alumiinia?) kuten Children of Bodomia, Stratovariusta tai Sonata Arcticaa. Siitä sitten siirrytään Maideneihin sun muihin vähän "aikuisempiin" bändeihin, jotka ennen ovat kuulostaneet liian raskailta.

Hmm, mielenkiintoista vertailua. Toki Maidenin raskaudesta voidaan olla monta mieltä..
Kuin aikoinaan, pestään puna puhtahaksi. Kuin hanget maan, pestään musta valkoiseksi.
Pelsi
10.05.2005 20:09:22 (muokattu 10.05.2005 20:10:40)
Hmm, mielenkiintoista vertailua. Toki Maidenin raskaudesta voidaan olla monta mieltä..

Voidaan toki, mutta siinä ei ole sitä tuplabasaritilua, mistä "teinihevarit" tykkäävät, ja Maiden oli tässä tapauksessa esimerkki. Lisäksi kyseinen kommenttini oli muutenkin tarkoitettu ns. "huumoriksi".
Kalamies #3 >-)))>
Rumpali Rölli
10.05.2005 20:18:04
On jotain semmosta mille nauran...
Sannoesinpa jopa niinkui' ystävämme Tuponttit "Muikene kuv vuarj "
...And Justice For All
10.05.2005 20:18:37
Voidaan toki, mutta siinä ei ole sitä tuplabasaritilua, mistä "teinihevarit" tykkäävät, ja Maiden oli tässä tapauksessa esimerkki. Lisäksi kyseinen kommenttini oli muutenkin tarkoitettu ns. "huumoriksi".

Maiden on heviä, uskokaa vaan.
Nykyään monet teinihevarit (joo joo oon samassa iässä)
on sitä mieltä että ainoa musa mikä on heviä on armotonta tuplabasari-mylläystä, rääkymistä ja ybertilua.
Monesti nämä "teinihevarit" unohtavat ne bändit mitkä ovat pistäneet koko "hevin" liikkeelle.
Kuten, Sabbath, Purple, Zeppelin.
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
...And Justice For All
10.05.2005 20:28:12
Miksi teinihevarin niitä pitäisi kuunnella tai olla niistä kiinnostunut jos ne ei teinihevaria kiinnosta?

Hoho, et ymmärrä. Tässä ei puhuttu mitään kiinnostamisesta vaan siitä, että jotkut teinit pitää ainoostaan Bodomia yms. hevinä eikä edes tiedä muita bändejä samassa sarjassa.
Eli eivät tajua että heviäkin on erilaista.

Vaikee selittää.
Super-Jari
10.05.2005 20:30:53
Hoho, et ymmärrä. Tässä ei puhuttu mitään kiinnostamisesta vaan siitä, että jotkut teinit pitää ainoostaan Bodomia yms. hevinä eikä edes tiedä muita bändejä samassa sarjassa.
Eli eivät tajua että heviäkin on erilaista.

Vaikee selittää.

Eihän teinit tajua paljon mitään muutakaan.
Ne on nuoriso ja tulevaisuus, kertoo tietävästi pikkuG.
The words fall out like fire
Pelsi
10.05.2005 20:31:14
Maiden on heviä, uskokaa vaan.

Kuka väitti toisin?
Kalamies #3 >-)))>
...And Justice For All
10.05.2005 20:33:10
Kuka väitti toisin?

Ei suoraan, mutta joku sanoi notta "Maidenin raskaudesta voidaan olla montaa mieltä."

Ja tiedän tyyppejä jotka pitävät Maidenia perus-rockbändinä.
Henkka Hevimies
10.05.2005 20:33:28
Monesti nämä "teinihevarit" unohtavat ne bändit mitkä ovat pistäneet koko "hevin" liikkeelle.
Kuten, Sabbath, Purple, Zeppelin.

Monesti nämä "teinihevarit" eivät edes tiedä bändejä nimeltä Black Sabbath,Deep Purple ja Led Zeppelin.
se että vituttaa väsyttää ja se taas vituttaa kun väsyttää ja vituttaa.Pastilli?
Super-Jari
10.05.2005 20:36:20
Ei suoraan, mutta joku sanoi notta "Maidenin raskaudesta voidaan olla montaa mieltä."

Ja tiedän tyyppejä jotka pitävät Maidenia perus-rockbändinä.

Joo, eihän maideni raskasta olekkaan. Hevijä se silti on.
...And Justice For All
10.05.2005 20:36:26
Monesti nämä "teinihevarit" eivät edes tiedä bändejä nimeltä Black Sabbath,Deep Purple ja Led Zeppelin.

Tänään tuli just koulussa vastaan teinix-muija Led Zeppelin paita päällä. Menin kysymään siltä notta "Ostitko paidan H&M:stä?"
No olihan se ostanut. Kysyin sitten tietääkö muija mikä se semmonen Led Zeppelin on.
Eihän se tiennyt, luuli sitä joksikin muotivaate-merkiks ja paljasti vielä Uniklubin lempibändikseen.

Kyllä sillon otti pattiin.
...And Justice For All
10.05.2005 20:36:50
Joo, eihän maideni raskasta olekkaan. Hevijä se silti on.

Eikös hevi oo yleisesti raskasta? :)
Super-Jari
10.05.2005 20:38:32
Tänään tuli just koulussa vastaan teinix-muija Led Zeppelin paita päällä. Menin kysymään siltä notta "Ostitko paidan H&M:stä?"
No olihan se ostanut. Kysyin sitten tietääkö muija mikä se semmonen Led Zeppelin on.
Eihän se tiennyt, luuli sitä joksikin muotivaate-merkiks ja paljasti vielä Uniklubin lempibändikseen.

Kyllä sillon otti pattiin.

Mikäs siinä otti pattiin? Oon nähnyt monesti ihmisten pitävän kaupungissa maastohousujakin vaikka on selvää etteivät ole maaston menossa. Ja moni pitää pipoa vaikka ei ole pakkasta. Aika hullu tämä nykypäivä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)