Aihe: Deathbound - Doomsday Comfort | 16.05
1 2
plastic
02.05.2005 15:11:15
DEATHBOUND - DOOMSDAY COMFORT (CD) JULKAISTAAN 16.05.2005

Vaasa / Oulu akselilta operoiva Deathbound tarjoilee toisella albumillaan raivotautista blastbeattia, armotonta kitaran kuritusta ja vainajatkin ylösherättävää oraalista tulkintaa höystettynä mielettömällä groovella! Järjetöntä aggressiota ja käsittämätöntä energiaa pakattanut samoihin kansiin 13. raidan verran Grindcoren / Death Metallin muodossa. Albumilta löytyy myös multimedia-osio, joka sisältää albumin videot "Extinct" ja "Gasmask", sekä kuvagallerioita ja taustakuvia.

Doomsday Comfort nauhoitettiin tunnetulla Soundlab Studiolla, Örebrossa, Ruotsissa Mieszko Talarczyk (Nasum) toimesta. Doomsday Comfort jäi Mieszkon viimeiseksi nauhoittamaksi/miksaamaksi albumiksi menehdyttyään Tsunami katastrofissa Thaimaassa. Albumin masteroi masteroijaguru Peter in de Betou (Dimmu Borgir, Hypocrisy, Arch Enemy, ..).

Deathbound on kasattu vuonna 1995. Perustamisesta tähän päivään on mahtunut kasa miehistövaihdoksia ja nimenmuutos nykyiseen muotoon. 2003 julkaistiin bändin debyytti "To Cure The Sane With Insanity" Woodcut Recordsin toimista. Debyytti keräsi lähes kaikista arvioista täysiä pisteitä ja bändi sai heille kuuluvan huomion faneilta, sekä medialta joka puolelta. Levy-yhtiö vaihtui Dynamic Arts Recordsiin ja Doomsday Comfortia lähdettiin nauhoittamaan. Deathboundissa vaikuttavat jäsenet ovat kaikki tuttuja myös bändeistä kuten The Duskfall, ..and Oceans ja Rotten Sound.

Blastbeats to stop your heartbeat!

Kappalelista:
01 Ghost Among The Dead / 02 Doomsday Comfort / 03 Extinct / 04 Inside The Nothingness / 05 Chokehold / 06 Take Left / 07 For The Rats / 08 I God / 09 Spill The Blood / 10 In The Mud / 11 Hell Today - No Tomorrow / 12 Remake The Improved / 13 Gasmask

www.deathbound.net < tuolta löytyy samplet ja Extinct video! Suosittelen tsekkaamaan! Ja kaupoissahan tämä on ihan kohta, pakko hankinta!
Heissi
02.05.2005 16:27:51
Extinct on ainakin pirun kova biisi. Jos sattuu olemaan ylimääräistä fymffeä niin tuon levynhän voisi vaikka hankkiakin.
Sanguis bibimus / corpus edimus / tolle corpus satani / ave versus cristus / ave satani
Enokkio - Enotionaalinen yhtye.
Heviasmo
02.05.2005 17:40:00
Aah! Mainiota!

To Cure the Sain with Insanity oli sen verran mainio, että pakko hankkia Doomsday Comfort.
Varsin mainiolta kuulostivat nuo pätkät, video ja makingof -videot. >:)
"Fuck it, kids love it!" -Jack Owen
Blasphemer
03.05.2005 17:43:24

Ainakin mitä keikalla olen kuullut niin käsittämätöntä tappoa tulossa. Sen verran kovaa mennään.
"The new world is here to wipe out our lives The new world we can't survive The new world left God in everything and everyone The new world does not include us" - Peter Tägtgren -
Akiman
04.05.2005 20:25:15

Deathbound -kilpailu käynnissä -> www.sonosmetallicos.net

Palkintoina kolme kappaletta Doomsday Comfort -albumia!
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET ::
Aegis
08.05.2005 15:12:30
Suomideathmetal.net sivuilla haastattelu, meikän tekemä arvostelu ja vielä kilpailukin. Sinne nyt kaikki kiinnostuneet.
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
plastic
10.05.2005 10:34:01
Jotenkin tuntuu, että suomideathmetallissa on mennyt levy niin väärälle ihmiselle kun vain voi. Kypara.net kirjoitti levystä tälläisen arvion. http://parra.kas.tut.fi/~k2/arviot.php?id=45
Blasphemer
10.05.2005 15:06:38

Suomideathmetal.net sivuilla haastattelu, meikän tekemä arvostelu ja vielä kilpailukin. Sinne nyt kaikki kiinnostuneet.

Täytyy sanoa että olipas siinä harvinaisen syvällinen arvostelu. Huomaa, että levyn sisältöön on paneuduttu oikein kunnolla.

Henkilökohtaisesti en edes ilkeäisi julkaista moista tekstiä missään muodossa. Häpeällistä sinulta.
"The new world is here to wipe out our lives The new world we can't survive The new world left God in everything and everyone The new world does not include us" - Peter Tägtgren -
Super-Jari
10.05.2005 15:21:04
Pierutanssi!!
The words fall out like fire
Aegis
10.05.2005 15:35:03
Täytyy sanoa että olipas siinä harvinaisen syvällinen arvostelu. Huomaa, että levyn sisältöön on paneuduttu oikein kunnolla.

Henkilökohtaisesti en edes ilkeäisi julkaista moista tekstiä missään muodossa. Häpeällistä sinulta.

Yhyy. Että säälipisteitäkö sitten pitäisi lähteä jakamaan? Jos minä teen levyn ja lähetän sen arvostelijalle, niin viimeinen asia minkä haluan siitä kuulla on joku hiton sokerilla kuorrutettu "kyllähän tämä on ihan jees mutta ei ollut kyllä nyt minun makuuni tämmöinen" sopertelu. Minä sanon taatusti tulevaisuudessakin sen minkä haluan noista levyistä jotka arvosteluun tulevat. Deathboundin levy oli sitä tylsintä ja tasapaksuinta mahdollista modernia grindiä, eikä siihen mitkään "groove-kohdat" auttaneet, kun niitä ei selvästikään levyllä osattu käyttää.

Jotain piti vielä sanoa mutta eipä taas tule mieleen. Joka sanan takana kuitenkin seison jotka tuonne sivuille kirjoitetaan, olisi se sitten kuinka häpeällistä tahansa ja kenenkin mielestä.
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
Cocktus
10.05.2005 15:45:16

Yhyy. Että säälipisteitäkö sitten pitäisi lähteä jakamaan? Jos minä teen levyn ja lähetän sen arvostelijalle, niin viimeinen asia minkä haluan siitä kuulla on joku hiton sokerilla kuorrutettu "kyllähän tämä on ihan jees mutta ei ollut kyllä nyt minun makuuni tämmöinen" sopertelu. Minä sanon taatusti tulevaisuudessakin sen minkä haluan noista levyistä jotka arvosteluun tulevat.

That's the spirit! Juuri noin sen homman kuuluu toimiakin. Jos joku ottaa siitä melonin nenäänsä niin so what. Kun minä teen arvosteluita niin en siinä ala kiertelemään vaikka se olis kaverin bändin levy mitä haukun paskaks.
Akiman
10.05.2005 16:22:07

Deathbound -kilpailu käynnissä -> www.sonosmetallicos.net

Palkintoina kolme kappaletta Doomsday Comfort -albumia!

Kilpailuaikaa jäljellä pari päivää! Kaikki nopsaan osallistumaan, jos tämä Aegiksen lämpimästi suosittelema albumi kiinnostaa!
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET ::
Heissi
10.05.2005 17:40:07
Yhyy. Että säälipisteitäkö sitten pitäisi lähteä jakamaan? Jos minä teen levyn ja lähetän sen arvostelijalle, niin viimeinen asia minkä haluan siitä kuulla on joku hiton sokerilla kuorrutettu "kyllähän tämä on ihan jees mutta ei ollut kyllä nyt minun makuuni tämmöinen" sopertelu. Minä sanon taatusti tulevaisuudessakin sen minkä haluan noista levyistä jotka arvosteluun tulevat. Deathboundin levy oli sitä tylsintä ja tasapaksuinta mahdollista modernia grindiä, eikä siihen mitkään "groove-kohdat" auttaneet, kun niitä ei selvästikään levyllä osattu käyttää.

Tuo on kyllä täysin oikea asenne, mutta ehkä levy olisi kannattanut laittaa arvostelavaksi jollekkin jonka ominta alaa on nimenomaan moderni grind. Jos minä arvostelisin omassa genressään maailman parhaan trance-levyn niin eipä se luultavasti sitä yhtä tähteä enemmän saisi.
Sanguis bibimus / corpus edimus / tolle corpus satani / ave versus cristus / ave satani
Enokkio - Enotionaalinen yhtye.
Blasphemer
10.05.2005 18:22:26

Tuo on kyllä täysin oikea asenne, mutta ehkä levy olisi kannattanut laittaa arvostelavaksi jollekkin jonka ominta alaa on nimenomaan moderni grind. Jos minä arvostelisin omassa genressään maailman parhaan trance-levyn niin eipä se luultavasti sitä yhtä tähteä enemmän saisi.

Vähän juuri tätä ajoin takaa.
Valdemar
10.05.2005 18:28:53 (muokattu 10.05.2005 18:29:56)

Samaa mieltä!
Tommi Tuominen, Tommi Tuominen, äitisi odottaa sinua pää ovien välissä.
Aegis
10.05.2005 21:00:52

Tuohan on täysin totta, en kiellä. Mutta kun arvostelijoita on tasan kolme, niin ei ole paljon mietitty sitä mikä on kenenkin alaa. Eikä pointti ole se, etten tykkää modernista grindistä, minähän tykkään kaikesta mikä vaan onnistuu omassa lajissaan toimimaan, Aphex Twinistä King Crimsoniin. En vaan sattumoisin tykkää mitäänsanomattomasta (=tuskallisen huonosta) grindistä. Tuon levyn vierelle kun laittaa vaikka Rotten Soundin Murderworksin, niin saattaa ymmärtää pointtini. Tämä levy oli muutenkin valitettava pettymys, ihan itse pyysin päästä tätä arvostelemaan kun odotukset oli positiiviset. Mutta kuinkas sitten kävikään.
Akiman
12.05.2005 16:46:14

Akiman
12.05.2005 22:50:41

Deathbound -kilpailu on saatu päätökseen ja arvonta on suoritettu. Ilmeisesti kilpailun kysymykset olivat hieman väljät, sillä täysin oikeaa riviä ei tullut keneltäkään, jolloin arvonta oli suoritettava usean neljä viidestä oikein vastanneen kesken.

Voittajat ovat:
Joni Lehto
Kai Honkasalo
Kim Kari

Onnea voittajille! Albumit toimitetaan huomenna (perjantaina) voittajille, jolloin ne ovat todennäköisesti perillä oikeilla henkilöillä maanantaina. Seuraavaa kilpailua sopii odottaa jälleen lähiaikoina, jolloin sen muoto on jälleen suurella todennäköisyydellä erilainen.
plastic
19.05.2005 12:40:42
Platta kaupoissa ja uudet sivut online > www.deathbound.net
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)