Aihe: Phil Lynottista elokuva
1
Mechanizm
10.05.2005 13:28:45
Pahoittelut jos tästä on ollut puhetta, kirottu haku kun on telakalla. Ja laitoin tämän tänne kun tässä on tuota rokkiainesta ihan yhtä paljon kuin elokuvaakin.
Mutta asiaan.

Huomasin vasta juuri että maailman yhdestä ehdottomasti kovimmasta rokkarista, eli Phil Lynottista on tekeillä elokuva. Elokuva perustuu Philipin äidin, Philomenan kirjaan My Boy.
Gary Dourdan esittää Philiä, näyttäisi kaverilla olevan jo jonkinmoinen ura näyttelijänä takana. Holly Hunter nähdään Philomenana.

Hemmetin mielenkiintoista. Onko kukaan lukenu tuota kirjaa? Itse olen laittamassa sitä tilaukseen.

Lisää infoa
http://www.roisindubh.info/
http://www.imdb.com/title/tt0416061/
"Forever is a long time" - Yngwie Malmsteen
Tinmo
10.05.2005 14:03:36
Hmmm... Olin kuullut vain stooreja, että Phillip Parrisista olisi rainaa tekeillä, mutta tämähän onkin muikea juttu. Pakko katsastaa, Onkohan kyseessä vain Äidin näkökulma vai onko tuossa kiertue-elämää?
"We Roll tonight, to the guitar bite..."
Artist
10.05.2005 16:09:01 (muokattu 10.05.2005 16:09:31)
Jes. Tämä on nähtävä! Philip Lynott ansaitsisi paljon enemmän huomiota loistavana laulunkirjoittajana.
I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker! *Bella Italia #10*
Tinmo
11.05.2005 15:09:33
Jes. Tämä on nähtävä! Philip Lynott ansaitsisi paljon enemmän huomiota loistavana laulunkirjoittajana.

Nääh... Mieshän on paljon coolimpi, kun sitä ei niin moni tunne. Phil saa kuitenkin kollegoiltaan isoa kättä.
rheinone
11.05.2005 15:43:11
Nääh... Mieshän on paljon coolimpi, kun sitä ei niin moni tunne. Phil saa kuitenkin kollegoiltaan isoa kättä.

Lynott on cool joka tapauksessa, mutta mulla on kyllä semmonen käsitys, että kaikkihan sen tuntee. Vastahan Live and Dangerous valittiin Classic Rock magazinen rankkauksessa rock-historian kaikkien aikojen parhaaksi livelevyksi.
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
Tinmo
11.05.2005 20:57:46
No ehkäpä, mutta näytäpä 15-vuotiaalle tytölle kuvaa Lynottista ja Jim Morrisonista ja katso kumman se tuntee. Tätä siis tarkoitin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)