Epik 05.05.2005 17:59:57 | |
---|
Uskaltaudunpa nyt minäkin laittamaan tällaisen julkisuuteen.. http://koti.mbnet.fi/eliaan/online/illusion_thoughts.mp3 Eli kyseinen pätkä on tehty kokonaisuudessaan koneella. Ensin väsäsin koko jutun Guitar Pro 4:sen demoversiolla ja sen jälkeen exporttasin kaikki soittimet waveiksi ja editoin ja miksasin Kristalilla. Rumpuja otin erikseen neljä raitaa. Basari ja virveli omilla monoraidoilla ja pellit ja tomit omilla stereoraidoilla. Kitaroita laitoin kaksi raitaa joista toinen General MIDIN "overdriven guitar" ja toinen "acoustic steel" joista jälkimmäiseen lisäsin JCM900 plugarilla säröä. Synaa laitoin neljä soundia joista kaksi samankaltaista heitin laidoille ja kaksi leadiksi särötettynä suht keskelle. Mielipiteitä, kommentteja? Olenko aivan hakoteillä miksauksen tasapainon suhteen? |
lion 07.05.2005 13:54:19 | |
---|
olisko tää ollu kuitenki tonne demopalstalle.. Olen Hovari. Simo. Systeemi tappaa yksilön - Jumalaa ei ole - Nahkahousuissa voi vihdoin tuntea olevansa alaston. |
Epik 08.05.2005 12:14:40 | |
---|
Ei. Millä perusteella muut vastaavat topicit sitten täällä pyörivät? Olisiko kysymykset pitänyt muotoilla toisin? |
Sintti 10.05.2005 13:32:23 | |
---|
Eihän tuo minnekkään demopalstalle kuulu, jos halutaan kommenttia ja parannusehdotuksia miksaukseen. Siellä ei yleensä tapahdu oikeastaan mitään, meidänkin demo ollut useamman kerran siellä, mutta kukaan ei ole arvostellut mitenkään. Minun mielestä tuossa oli kaikki jutut kohdillaan. Ainakin minun korvaani kuulosti hyvältä. En olekkaan kuitenkaan mikään ammattimiksaaja, mutta ei minun mielestäni mitään valittamista, kun näin pikaisesti kuuntelin.. :) Les-Gas on persiestä! Sitten kun pitäis vielä stratokin hommata... Nyt männöö huonosti!
Plastik da band: http://www.plastikband.tk |
Eihän tuo minnekkään demopalstalle kuulu, jos halutaan kommenttia ja parannusehdotuksia miksaukseen. Siellä ei yleensä tapahdu oikeastaan mitään, meidänkin demo ollut useamman kerran siellä, mutta kukaan ei ole arvostellut mitenkään. Kyllä mielestäni demot kannattaa laittaa edelleen ensisijaisesti demopalstalle. Sitten jos haluaa asiantuntijoilta ja "asiantuntijoilta" kommentteja erityisesti miksauksesta, kannattaa varmaan kysellä täältä. Toivoisin itse, että demot löytyisivät kuitenkin myös demopalstalta, sillä niitä ei ole mukavaa metsästää ympäri Mnettiä. Tästä oli hiljattain keskustelua hevipalstalla. |
Sintti 10.05.2005 14:10:39 | |
---|
Kyllä mielestäni demot kannattaa laittaa edelleen ensisijaisesti demopalstalle. Sitten jos haluaa asiantuntijoilta ja "asiantuntijoilta" kommentteja erityisesti miksauksesta, kannattaa varmaan kysellä täältä. Toivoisin itse, että demot löytyisivät kuitenkin myös demopalstalta, sillä niitä ei ole mukavaa metsästää ympäri Mnettiä. Tästä oli hiljattain keskustelua hevipalstalla. Vaan ei tuo tainnut oikeastaan mikään kovinkaan "demo" olla. Aika lyhyt pätkä vaan, että kuulee miksauksen, jota voi joku asiasta tietävä sitten vähän kommentoida ja neuvoa jos keksii jotain neuvottavaa. :) Mutta kokonaiset demot / biisit sitten tuonne demopalstalle. Les-Gas on persiestä! Sitten kun pitäis vielä stratokin hommata... Nyt männöö huonosti!
Plastik da band: http://www.plastikband.tk |