Tarinani on seuraava: Perjantaina vietiin kamat keikalta treenikselle. Eilen menin treenikselle tehtävänä pakata kamat tätä päiväistä keikka varten. Piti siirtää Podi räkistä toiseen ja samalla ajattelin kokeilla paria juttua sillä. Pistin pelkän virtajohdon kiinni ja nykäsin päälle. Clippi- ja signaaliledi syttyy ja näyttöön tulee teksti "Invalid Code Error 04" ja laite ei enää reagoi mihinkään. Eli nyt sit HEEEELPPP!! Keikka on aivan kohta ja apua ei löydy mistään!! Muuten mua odottaa Kallion Lukion masterpiece-Yamahacombo!! Podi on siis Bass PodXT Pro. Lisää samasta tarinasta täällä: http://line6.com/cgi-bin/ultimatebb … ?ubb=get_topic&f=4&t=000615 |
Niskamies 10.05.2005 12:52:14 (muokattu 10.05.2005 12:53:42) | |
---|
Auttoiko tehdasasetusten palautus? Meitsi on meshissä. |
madu 10.05.2005 12:59:36 | |
---|
Kuulostais että firmis on korruptoitunut. Päivityskään ei siis onnistu? |
Nasu 10.05.2005 13:00:02 | |
---|
Tarinani on seuraava: Perjantaina vietiin kamat keikalta treenikselle. Eilen menin treenikselle tehtävänä pakata kamat tätä päiväistä keikka varten. Piti siirtää Podi räkistä toiseen ja samalla ajattelin kokeilla paria juttua sillä. Pistin pelkän virtajohdon kiinni ja nykäsin päälle. Clippi- ja signaaliledi syttyy ja näyttöön tulee teksti "Invalid Code Error 04" ja laite ei enää reagoi mihinkään. Eli nyt sit HEEEELPPP!! Keikka on aivan kohta ja apua ei löydy mistään!! Muuten mua odottaa Kallion Lukion masterpiece-Yamahacombo!! Podi on siis Bass PodXT Pro. Lisää samasta tarinasta täällä: http://line6.com/cgi-bin/ultimatebb … ?ubb=get_topic&f=4&t=000615 Resetiksi meni... |
Reddie 10.05.2005 13:00:55 | |
---|
Resetiksi meni... No mut kuis tää resetti oikein toimitetaan? Ku en mitenkään onnistu panikoivalla puusilmälläni moista ohjetta löytämään.. |
balzary 10.05.2005 13:15:09 | |
---|
No mut kuis tää resetti oikein toimitetaan? Ku en mitenkään onnistu panikoivalla puusilmälläni moista ohjetta löytämään.. pidettiin joitakin kahta nappia pohjassa jonkun aikaa ku pistät virrat päälle. arvaan että ne nuolet? voi olla kyllä jotkut ihan muutkin... kysy kitarakamapalstalla jos ei täällä joku vastaa. Bob - not war! |
Reddie 10.05.2005 13:16:02 | |
---|
pidettiin joitakin kahta nappia pohjassa jonkun aikaa ku pistät virrat päälle. arvaan että ne nuolet? voi olla kyllä jotkut ihan muutkin... kysy kitarakamapalstalla jos ei täällä joku vastaa. Eihän mulla ees oo nuolia! :( |
balzary 10.05.2005 13:19:44 | |
---|
Eihän mulla ees oo nuolia! :( häh, eikö siinä ole ne millä selataan muistipaikkoja? Bob - not war! |
Reddie 10.05.2005 13:23:59 | |
---|
|
projekti 10.05.2005 13:32:13 | |
---|
paina save, sitten selectistä hae kohta ->restore all factory channels... ja sitten paina save. Heittäkää radionne järveen niin maailma pelastuu... |
Reddie 10.05.2005 13:38:27 | |
---|
paina save, sitten selectistä hae kohta ->restore all factory channels... ja sitten paina save. Muttakus Podi ei reagoi mihinkään näpytyksiin, ainakaan ei noihin. Safe Mode B:n saan päälle ku pidän alarivin napeista tokan vasemmalta pohjassa ku käynnistän koneen, mutta ei sekään ole ainaskaan vielä auttanut... |
balzary 10.05.2005 13:39:32 (muokattu 10.05.2005 13:40:20) | |
---|
Muttakus Podi ei reagoi mihinkään näpytyksiin, ainakaan ei noihin. Safe Mode B:n saan päälle ku pidän alarivin napeista tokan vasemmalta pohjassa ku käynnistän koneen, mutta ei sekään ole ainaskaan vielä auttanut... alkaa kuulostaa windowsilta... nyt varmaan kandee miettiä millä kamoilla vedät jos et saa tuota toimimaan. joku perusetunen lainaan jostain, ei niistä soundin nyansseista niin väliä tässä vaiheessa vituixmenoa. edit: nonni nyt luin sen ekan viestin kunnolla, että yamaha on jo backuppina :D Bob - not war! |
Reddie 10.05.2005 13:44:12 | |
---|
alkaa kuulostaa windowsilta... nyt varmaan kandee miettiä millä kamoilla vedät jos et saa tuota toimimaan. joku perusetunen lainaan jostain, ei niistä soundin nyansseista niin väliä tässä vaiheessa vituixmenoa. edit: nonni nyt luin sen ekan viestin kunnolla, että yamaha on jo backuppina :D Joo tosiaan... Ei hirveesti nää lukio-bassokamat naurata.. ;) Mut niillä vedetään ellei muuta tuu. Perkeleen Pallistiki ku sil on treenit! :@ Tää on just tätä ku mä oon aina ajatellu että "joku backuplaite pitää aina olla!" ja sit ku ei oo rahat vielä antanu myöten niin tässä nyt ollaan... |
moottorisaha 10.05.2005 14:32:48 | |
---|
Tää on just tätä ku mä oon aina ajatellu että "joku backuplaite pitää aina olla!" Ainakin jos noiden digitaalipaskojen kanssa pelleilee. :) "Blow me up. I'm pre-blown, dude. It's like pre-heat ya know? You know how you set it up to blow up? I'm already pre-blown, so I'm already hooked up. Does that make no sense? Of course it don't. Dimebonics." - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |
balzary 10.05.2005 14:36:45 | |
---|
Ainakin jos noiden digitaalipaskojen kanssa pelleilee. :) Sama tuli kyllä mieleen.. Oma vanha pod toimi ihan moitteettomasti ne vuodet mitä sitä käytin. Ilmeisesti nyt alkaa olemaan ihan eri lailla jo digihärväintä niiden sisuksissa. di-boksi varalle (tai bass driver, behringerin kopsu tms) ei varmaan olis paha investointi, jos tuollainen sekoaminen kerta on mahdollinen. Bob - not war! |
Reddie 10.05.2005 14:38:57 | |
---|
Njaa.. Nää on vähän näitä. Kylhän siitä putkipelistäkin voi ne putket kärähtää, trankkupelistä virtalähde posahtaa, mut ainakin niistä pääsee edes jotenkin perille että missä vika. Just tossa äsken korkkasin ton pelin ja kyllä siellä kaikki näytti ehjältä sisälläkin olevan.. |
balzary 10.05.2005 14:43:03 | |
---|
Njaa.. Nää on vähän näitä. Kylhän siitä putkipelistäkin voi ne putket kärähtää, trankkupelistä virtalähde posahtaa, mut ainakin niistä pääsee edes jotenkin perille että missä vika. Just tossa äsken korkkasin ton pelin ja kyllä siellä kaikki näytti ehjältä sisälläkin olevan.. no tätä just tarkotin. putket ja sellaset on vielä rempattavissa, jos ei samalla sekunnilla pidä lavalle mennä. jotain error-viestiä kun ruutu alkaa heittämään, niin kyllä mä oon ainakin ihan ulalla. (ikäänkuin mä osaisin jotain trankkunuppiakaan rempata... soittasin vaan unskelotille) Bob - not war! |
fatso 10.05.2005 15:15:37 | |
---|
Ainakin jos noiden digitaalipaskojen kanssa pelleilee. :) Eipäs nyt yleistetä. Mulla on keikalla pettänyt sekä trankkuvahvistin (Fender Pro 185) että putkipeli (H&K edition Tube). Nykyinen DG-Stomp->Rocktron-pääte setuppi ei ole vielä tien poskeen jättänyt. Koputan puuta. "What chew gon' play now?"
"Bobby, I don't know. But what's it ever I play, it's got to be funky" |
Lou 10.05.2005 15:30:27 | |
---|
mitä jos katsoisit line6 sivuilta manuaalista että miten se tehdään.. käytä acrobatin "find" toimintoa jne... ei pitäis kamalan vaikeeta olla. www.jermaine-rocks.com |
-Prokitaristi- 10.05.2005 15:31:59 | |
---|
Well, shit REALLY sometimes happens. Katsomatta aikaa... |