isojussi 10.05.2005 12:05:49 | |
---|
Hei - onx kellää! Tars ensviikon lauantaina tulkita häissä Yön hitti "Rakaus on lumivalkoinen". Oisko lappuja kenelläkään? Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Neljä Ruuvia 10.05.2005 12:28:59 | |
---|
Hei - onx kellää! Tars ensviikon lauantaina tulkita häissä Yön hitti "Rakaus on lumivalkoinen". Oisko lappuja kenelläkään? Sehän se onkin hyvä hääbiisi. Sanat menee ulkomuistin mukaan että: Vain PIENEN HETKEN rakkaus on lumivalkoinen. Nuotteja eikä levyä ei o eikä tuu...mut eiks tuon biisin sanoma oo vähän että vituiks se menee kumminkin. En vanno mut kandee tarkistaa... |
kimmoke 10.05.2005 12:30:19 | |
---|
jostain pitäs löytyä... aukeeko PDF:ä? Pojat haukkuu Teivon Ravi Sankariksi...vanha tsingahteleva sitarawirtuoosi? |
Sehän se onkin hyvä hääbiisi. Sanat menee ulkomuistin mukaan että: Vain PIENEN HETKEN rakkaus on lumivalkoinen. Nuotteja eikä levyä ei o eikä tuu...mut eiks tuon biisin sanoma oo vähän että vituiks se menee kumminkin. En vanno mut kandee tarkistaa... Pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen ...Tietysti ennen oraalivaihetta ....ihan vähän ennen kyyneleitä... ''Soitakaa jotain modernia, vaikka Kake Randelinin
tarja avaa hakas'' Juopunut nainen pohjoiskarjalassa 2005 tammikuussa |
R.Syke 10.05.2005 12:52:16 (muokattu 10.05.2005 12:52:29) | |
---|
Hei - onx kellää! Tars ensviikon lauantaina tulkita häissä Yön hitti "Rakaus on lumivalkoinen". Oisko lappuja kenelläkään? -Löytyy Suuren Toivelaulukirjan painoksesta Pop-laulut! |
kimmoke 10.05.2005 12:54:19 | |
---|
Armon tuuba-virtuoosi katso tuliko sähkispostiin ;) Pojat haukkuu Teivon Ravi Sankariksi...vanha tsingahteleva sitarawirtuoosi? |
baron 10.05.2005 12:56:35 | |
---|
-Löytyy Suuren Toivelaulukirjan painoksesta Pop-laulut! No mulla on se ja vähän epäilinkin, että siellä se on, mutta pääsen vasta illalla tarkistamaan. Mutta jos homma hoitui, niin hyvä on. |
isojussi 10.05.2005 13:05:52 | |
---|
Armon tuuba-virtuoosi katso tuliko sähkispostiin ;) Kiitos ja kumarrus! Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
kimmoke 10.05.2005 13:07:38 | |
---|
Kiitos ja kumarrus! Ollos hjuva! Pojat haukkuu Teivon Ravi Sankariksi...vanha tsingahteleva sitarawirtuoosi? |
baron 10.05.2005 21:28:50 | |
---|
Kyllä mulla muisti joteskin tallella on. Ne on POP-toivelauluissa sivuilla 224-225. |
tanjuli 10.05.2005 21:50:53 | |
---|
Kyllä mulla muisti joteskin tallella on. Ne on POP-toivelauluissa sivuilla 224-225. siellähän ne. saattaa olla myös suomipopin helmiä-sarjan jossain niistä kolmesta kirjasta. ovat muuten loisto-ostos. tammikuussa löysin kynpillä kappale. hämmentävää löytää tommonen nuottikirja är-kioskilta naistenhömppäkirjojen kanssa samalta hyllyltä. [i hear voices but at least they're on tune] |
WanhaWetäjä 10.05.2005 23:04:21 | |
---|
Kyllä mulla muisti joteskin tallella on. Ne on POP-toivelauluissa sivuilla 224-225. Kuulostaa vaaralliselta...onko noi POP-toivelaulut samanlaisia kun ne varsinaiset,eli aika monesta biisistä introt/väliosat puuttuu ja sävellajit on aivan perseestä jos laulaa pitäis ? humppa on kaunista ja haitari vuotaa.. |
baron 10.05.2005 23:16:56 | |
---|
Kuulostaa vaaralliselta...onko noi POP-toivelaulut samanlaisia kun ne varsinaiset,eli aika monesta biisistä introt/väliosat puuttuu ja sävellajit on aivan perseestä jos laulaa pitäis ? Mä oon jokin aika sitten ostanut enkä pahemmin ehtinyt tutustua, mutta jonkinlainen intro useimmissa näyttää olevan, en oo tsekannut onko tunnetuimman levytyksen mukainen. Sävellajeista en osaa sanoa mitään. Yhtään ei vielä meidän bändin ohjelmistossa. |
Riksteri 10.05.2005 23:34:51 | |
---|
Kuulostaa vaaralliselta...onko noi POP-toivelaulut samanlaisia kun ne varsinaiset,eli aika monesta biisistä introt/väliosat puuttuu ja sävellajit on aivan perseestä jos laulaa pitäis ? Lueskelin Ole Bull -nimisestä norjalaisesta viulutaiteilijasta, joka oli aikansa kapinallinen ja suosittukin, vaikkei paljoa sääntöjä halunnutkaan noudattaa, vaan tilutteli aivan omiaan ja itsekeksimiään juttuja. Pikkupoikanakin oli kuulemma hajoittanut viulunsa vain nähdäkseen, millainen se olisi sisältä. Tuota anatomista harrastusta hän sitten harrasti koko ikänsä, viritteli viuluaan ja joustaan, konstruoipa uuden pianotyypinkin John Eriksonin kanssa. Objektiiviset kriitikot mollasivat häntä paljonkin, mutta kansan parissa hän oli omaperäisine ratkaisuineen ja vahvan tulkintansa vuoksi suosittu. Suomessakin hän kuulemma konsertoi Viipurissa, Helsingissä ja Turussa. Onhan musiikissa vaikka kuinka paljon esimerkkejä siitä, kuinka olemassaolevia sääntöjä voi tulkita ja rikkoa. It's a Jungle Out There. Ulkona on viidakko. |
isojussi 10.05.2005 23:54:09 | |
---|
Kuulostaa vaaralliselta...onko noi POP-toivelaulut samanlaisia kun ne varsinaiset,eli aika monesta biisistä introt/väliosat puuttuu ja sävellajit on aivan perseestä jos laulaa pitäis ? Toi lappu on ainakin ihan ok. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
rahvas 11.05.2005 00:58:35 | |
---|
Sehän se onkin hyvä hääbiisi. Sanat menee ulkomuistin mukaan että: Vain PIENEN HETKEN rakkaus on lumivalkoinen. Nuotteja eikä levyä ei o eikä tuu...mut eiks tuon biisin sanoma oo vähän että vituiks se menee kumminkin. En vanno mut kandee tarkistaa... Hämärästi muistelen että Olli itse jossain ihmetteli, että miten voidaan valita häihin biisi, joka kertoo oikeastaan itsemurhasta... Ainakin vituiksi menee ihan kaikki tuossa biisissä. Kuten suurimmassa osassa Yön biiseistä. |
Köpö 11.05.2005 09:47:57 | |
---|
Biisin tekijä ja Yö- yhtyeen keulahahmo ovat moneen kertaan kehoitelleet Yön vieraskirjassa ottamaan hääbiiseiksi jotain muuta koska ko. teoksen sanat kertovat siitä kuinka mies pettyy rakkauteensa ja tekee lopulta itsemurhan. X |
baron 11.05.2005 09:54:10 | |
---|
Biisin tekijä ja Yö- yhtyeen keulahahmo ovat moneen kertaan kehoitelleet Yön vieraskirjassa ottamaan hääbiiseiksi jotain muuta koska ko. teoksen sanat kertovat siitä kuinka mies pettyy rakkauteensa ja tekee lopulta itsemurhan. Mun mielestä tää on osoitus, miten ihmiset kuuntelee sanoja. Mulla on ollut häätoivepiiseinä (ei tosin häävalssina) Tähdet, tähdet joka myöskin on erittäin suisidaalinen ("parempi päästä tähtien luo") ja Metsämökin tonttu ("menin ruotsalaisten telttaan"...) |
clave 11.05.2005 18:12:43 | |
---|
Mun mielestä tää on osoitus, miten ihmiset kuuntelee sanoja ..tai kertosäkeitä. eli pop/ iskelmäpuolella ei kannattas säveltää muuta kun tarttuvamelodisia B-osia ja sama kai pätee sanoituksissakin. Suurin osa kuuntelee niitä, tai ainakin muistaa biisin niistä. Maailma on pullollaan B-luokan säveltäjiä ja sanoittajia mutta miltä näyttäs käyntikortissa titteli B-osien säveltäjä/ sanoittaja:) Oishan kyseinen kipale ihan kauhee hääbiisinä mutta tilaustoive kai täytyy toimittaa. "Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan" |
Teemu Tee 12.05.2005 13:21:43 | |
---|
Meiltä toivotaan tuota biisiä häissä jatkuvasti, joten sitä saa mitä tilaa! Tapanani on kyllä usein mainita ensin, että kaikkeen iloiseen kuuluu tarvittaessa myös aimo annos melankoolisuutta. Tyhjän saa pyytämättäkin |