Täs olis taas yks raaka versio ja sen nimi on tälläkertaa Viikatemies. Viikatemies Älä mene pimeällä ulos Siellä odottaa pahat henget sinua Ne vaanivat sinua ja minua Ne astuvat eteesi ja sinä sokeudut Pahat henget vahingottavat kaikkia Varo pahan näköisiä olentoja Ne ovat synkkiä sotureita Varo hupullisia ihmisiä Ne ovat viikatemiehiä! Viikate sinua odottaa Puun juurella varjoissa se häämöttää Tuuli yltyy,Pakkanen kovenee,sumu nousee Viikatemies on tulossa Se aikoo tappaa Viikatemies huitaisee Tuuli yltyy,pakkanen kovenee,sumu nousee Viikatemies hupun sisässä katselee sinua Se tulee lähelle ja näyttää terää Arrghh..Se riivaa minuaa!! Haluaisin lausua viimeiset sanani Katsella varjostukseni Rukoilla taivaan ylleni Viikatemies armoa anna ei! Sinua ei muu pelasta Avaa raamattu,katsele taivaalle Siellä on ainoa pelastuksesi Taistele vapautesi Jeah.. Varo pahan näköisiä olentoja Ne ovat synkkiä sotureita Varo hupullisia ihmisiä Ne ovat viikatemiehiä! Viikate sinua odottaa Puun juurella varjoissa se häämöttää Tuuli yltyy,Pakkanen kovenee,sumu nousee Viikatemies on tulossa Se aikoo tappaa Viikatemies huitaisee Tuuli yltyy,pakkanen kovenee,sumu nousee Viikatemies hupun sisässä katselee sinua Se tulee lähelle ja näyttää terää Arrghh..Se riivaa minuaa!! Made buy:The Kirves /15.04.2003/ Produced buy:Plasmademon Finland Kirves on paha,
Kirves ei ole saha,
Se on paljon pahempi
kuin itse paha,
Kuin leikkii sillä,
KURKKUUN HAAVAN VIILTÄÄ.yeah,yeah,yo. |
Ihan hyvältähän tuo vaikuttaa! Thank all!!!!!!!!!! Kirves on paha,
Kirves ei ole saha,
Se on paljon pahempi
kuin itse paha,
Kuin leikkii sillä,
KURKKUUN HAAVAN VIILTÄÄ.yeah,yeah,yo. |